sztobry derenia

1. Data: 2006-01-03 10:01:21

Temat: sztobry derenia
Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy jest moze ktos kto ma jakas dobra (szczepiona,z rodowodem) odmiane
derenia jadalnego i moglby mi przeslac choc jeden patyczek do
przeszczepienia mojego dzikiego krzaczka?
Niestety nie mam nic ciekawego do zaoferowania w zamian (z wyjatkiem
piwa lub czekoladek...)
Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2006-01-03 23:19:46

Temat: Re: sztobry derenia
Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "tomek" <a...@m...kota.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> przeszczepienia mojego dzikiego krzaczka?
> Niestety nie mam nic ciekawego do zaoferowania w zamian (z wyjatkiem piwa

Skad jestes ?
Podaj namiary i termin kiedy go ciac.

Pozdrawiam - Jagoda

Zaproszenie do strony o ogródku.
Informacja
Amsonia
Zaproszenie
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?