Kalmar - producent mebli tapicerowanych

1. Data: 2004-09-26 09:53:08

Temat: Kalmar - producent mebli tapicerowanych
Od: "Bartek Wiecek" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ustrzeliłem w sklepie narożnik EMRA która wg sprzedawcy została
wyprodukowana przez firmę Kalmar..
Niestety Google nie zwracają mi żadnych namiarów na taką firmę.
Znacie moze adres WWW lub jakikolwiek inny kontakt do producenta????

pozdrawiam,
Bartek

1. Data: 2004-09-27 05:20:43

Temat: Re: Kalmar - producent mebli tapicerowanych
Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety Google nie zwracają mi żadnych namiarów na taką firmę.

Cos kiepsko szukales:
http://tiny.pl/cpl

--
giga

1. Data: 2004-09-27 06:17:26

Od: "bartek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"giga" <g...@i...net.pl> wrote in message
> Cos kiepsko szukales:
> http://tiny.pl/cpl

fakt... kiepsko... wyrzucało mi tylko jakies fabryki ryb, kluby nurkowe i
strony informacji turystycznej albo mi cos na oczy padło :-))

na ta strone trafiłem dopiero gdy udało mi się ustalić w jakim mieście jest
ta firma :-)))

dzieki za pomoc
pzdr
b.

1. Data: 2004-09-27 06:23:25

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> fakt... kiepsko... wyrzucało mi tylko jakies fabryki ryb, kluby nurkowe i
> strony informacji turystycznej albo mi cos na oczy padło :-))

Spoko, czasem tak bywa :)
Aż się prosiło, żeby wpisać do wyszukiwarki coś wiecej, bo "Kalmar" to taka
mało "meblarska" nazwa ;)

> dzieki za pomoc

Nie ma sprawy :)

--
giga

Co zrobić by nowe ręczniki były jak stare?
Pralka Ardo TL1000X - nie wiruje
Test programu AnoMail
Zmywarka Bosch w Ww
Termaq czy ... ???