Kamień twardziel - czym go przegonić?

11. Data: 2008-02-04 19:27:00

Temat: Re: Kamień twardziel - czym go przegonić?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cillit nie dał rady. Spróbuję znaleźć ten drugi.
> Ale może są jakieś specjalne, supermocne środki?

Cilit, ale ten do ubikacji. Ja nim odkamieniam czajnik i momentalnie kamień
znika. Inne środki nie dają rady. Ale uważaj na elementy niklowane -
niszczy.

12. Data: 2008-02-04 21:41:22

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie polecam tego środka, wyrzucenie pieniędzy w błoto.Do niczego się nie
> nadaje.Dawniej mieli stoiska w marketach, naciągneli ludzi i chyba musieli
> zwijać żagle.
>
> Jonny

Tzn rozumiem że skuteczność tego środka oceniasz na podstawie tego że firma
zlikwidowała stoiska? Ciekawe. A firma dalej istnieje.
Może mamy inny środek - mój naprawdę doczyścił stalowy zlew idealnie.

Nie jestem jakimś agentem czy dystrybutorem, po prostu u mnie się sprawdził.
A co do W5 - również polecam, jest dobry.

MS

13. Data: 2008-02-05 07:57:58

Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:47a7672b$0$6108$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Cilit, ale ten do ubikacji. Ja nim odkamieniam czajnik i momentalnie
> kamień znika. Inne środki nie dają rady. Ale uważaj na elementy
> niklowane - niszczy.

jaj! cilit do ubikacji do czajnika:)?

ja do czajnika wlewam troche octu w wodą pół na pół i zagotowuje - kamienia
ani śladu, niestety do tej wanny ocet nie poskutkuje bo zależy to od
temperatury, chyba że będziesz polewać wrzątkiem :)

pLaYeR

14. Data: 2008-02-05 17:54:08

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Everard Took" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cześć.
>
> Takie coś chciałbym usunąć z wanny:
>
> http://trafos.lh.pl/resources/foto/P1300009.JPG
>
> Środki typu Tytan - odkamieniacz nie dają rady. Może polecicie coś
> mocniejszego, coś, co sobie z tym poradzi?

Skoro przeprowadziłeś już tyle eskperymentów z różnymi środkami to
przypuszczam, że ta wanna i tak nie będzie się do niczego nadawać. Emalia
jest nie do zajechania ale po potraktowaniu ją środkami ściernymi +
agresywna chemia nic z tego nie będzie. Kup nową wannę i tyle.

Nie napisałeś czy to wanna żeliwna czy blaszana i jak powstał ten kamień a
może to nie jest kamień tylko jakiś osad z remontów a to już inna sprawa.

P.

15. Data: 2008-02-06 10:51:04

Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek pisze:
> agresywna chemia nic z tego nie będzie. Kup nową wannę i tyle.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Przy okazji planowanego remontu oczywiście tak zrobię. Chcę tylko do
tego czasu pozbyć się kamienia.

> Nie napisałeś czy to wanna żeliwna czy blaszana i jak powstał ten kamień a
> może to nie jest kamień tylko jakiś osad z remontów a to już inna sprawa.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Wanna blaszana. Kamień powstał w ten sposób, że wanna została źle
osadzona, krzywo i woda z niej nie odpływa, tylko zostaje kałuża
pośrodku. Nie mieszkałem tam od początku, zastałem już taki stan.

Pozdrav

EvT

16. Data: 2008-02-06 11:27:41

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wanna blaszana. Kamień powstał w ten sposób, że wanna została źle
> osadzona, krzywo i woda z niej nie odpływa, tylko zostaje kałuża pośrodku.
> Nie mieszkałem tam od początku, zastałem już taki stan.

Domestos Zero Kamienia - w podobnej sytuacji usunął u mnie wyjątkowo oporny
kamień z wanny (żeliwnej) i wc. Tylko w wannie nie należy trzymać go zbyt
długo. Nalać i po kilku chwilach jakąś szczotką (najlepiej z rączką)
przecierać osad, a potem dokładnie spłukać. O ile to możliwe nie pochylać
się nisko nad czyszczonym miejscem - opary.
JBP

17. Data: 2008-02-08 11:32:54

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaj! cilit do ubikacji do czajnika:)?

Ale działa :-)

> ja do czajnika wlewam troche octu w wodą pół na pół i zagotowuje -
> kamienia ani śladu, niestety do tej wanny ocet nie poskutkuje bo zależy to
> od temperatury, chyba że będziesz polewać wrzątkiem :)

A ocet, rózne odkamieniacze do czajników, etc. nie działają.

18. Data: 2008-02-08 13:30:02

Od: "Tatko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ocet, rózne odkamieniacze do czajników, etc. nie działają.

Bo ocet należy kilkakrotnie zagotować w czajniku i musi trochę odstać.

Co to jest (w paczce kawy)
łóżko chowane do szafy...
Odnawianie wanien
Ekspres cisnieniowy - AEG EA 150
wyburzanie ścian w bloku z wielkiej płyty