Kamien wewnatrz spluczki ;-(

1. Data: 2002-04-14 17:58:44

Temat: Kamien wewnatrz spluczki ;-(
Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czym najlepiej usunac kamien wewnatrz spluczki (rezerwuaru) - dobralem sie
do srodka (Impuls - Kola) - i niestety blokowanie sie splukiwania eko
spowodowane jest kamieniem jaki sie osadzil wewnatrz

czy srodki typu "Cif" beda skuteczne ?? (zeby nie uszkodzily plastikowych
elementow - dodatkowo nie chce wymontowywac mechanizmu - wiec dobrze jesli
by dzialaly bez koniecznosci dodatkowego szorowania)

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2002-04-15 08:56:27

Temat: Re: Kamien wewnatrz spluczki ;-(
Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Taunus_ <t...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9cg10$7r8$...@p...acn.pl...
> Witam,
>
> czym najlepiej usunac kamien wewnatrz spluczki (rezerwuaru) -

Ja tam mysle, że kwasek cytrynowy pomoże a nic nie uszkodzi. W każym razie
można spróbować.

Joanna

1. Data: 2002-04-17 05:48:07

Od: <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> można spróbować.

Zgadza się,
a dodatkowo działanie kwasku wzmaga ciepła woda,
ale bez przesady, aby nie odkształciły się plastiki.

pozdrawiam,
Darek

1. Data: 2002-04-17 11:04:30

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czym najlepiej usunac kamien wewnatrz spluczki (rezerwuaru) - dobralem sie
> do srodka

Na pewno dobrze na kamień zadziała ocet - sądzę że nie powinien uszkodzić
plastiku.

Arek S.

co taniej?
Wanna akrylowa