Kapucha młoda po ikselsku :-D

1. Data: 2009-06-08 12:08:30

Temat: Kapucha młoda po ikselsku :-D
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pokroić, zalać wodą w garnku do wys. 1/3 warstwy kapusty, posolić, włożyć
cebulę posiekaną, liść laurowy albo dwa, ziele ang. 2-3, nieco pieprzu.
Przykryć, zagotować, a kiedy osiądzie - zamieszać, przykryć i udusić do
miękkości.
Na patelni usmażyć słoninę(!!!), wsypać mąkę, usmażyć białą zasmażkę, wlać
do kapusty i zamieszać, zagotować, wsypać posiekany koperek (koniecznie) -
voila.

P.S. Ma być gęste, bo to na jarzynkę ma być :-).

2. Data: 2009-06-08 12:09:29

Temat: Re: Kapucha młoda po ikselsku :-D
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Jun 2009 14:08:30 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> voila.
>
> P.S. Ma być gęste, bo to na jarzynkę ma być :-).

O, żesz, przepraszam, ma być na kuchnię. A tam, przyda się i Wam :-)

3. Data: 2009-06-08 13:08:21

Od: "j...@o...eu" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie szkodzi. Ja zasmażke robię na maśle, bo tak lubię, he he.
Widzę, że Twoje robótki "siadły". Akurat wybieram sie na parę dni na działkę
(z kotem). Może coś pokończe z zaczętych "srok za ogon", to za półtora
tygodnia wrzucę do fotosika i się pochwalę. Pozdro, Maria z Bydgoszczy

4. Data: 2009-06-08 13:58:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Jun 2009 15:08:21 +0200, j...@o...eu napisał(a):

> Nie szkodzi. Ja zasmażke robię na maśle, bo tak lubię, he he.

Po ikselsku się zasmażkę robi koniecznie na słoninie :-D

> Widzę, że Twoje robótki "siadły".

A wcale nie, tylko ten remont się ciagnie, ale robię, robię :-)

> Akurat wybieram sie na parę dni na działkę
> (z kotem). Może coś pokończe z zaczętych "srok za ogon", to za półtora
> tygodnia wrzucę do fotosika i się pochwalę. Pozdro, Maria z Bydgoszczy

OK. A ja mam do pokazania zdjątka kulinarne, jak to z syropem sosnowym
było.

5. Data: 2009-06-08 17:14:33

Od: "Abigeil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wcale nie, tylko ten remont się ciagnie, ale robię, robię :-)

Ty się nie wykręcaj remontem!!!
Kieckę miałaś pokazać!!!

--
Pozdrawiam cieplutko
Abigeil [z wrednym złośliwym sierściuchem]

Ps.
kto mi wutłumaczy dlaczego mój kot je:
jajecznica z pomidorami
rożki z jogurtem?

6. Data: 2009-06-08 18:36:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Jun 2009 19:14:33 +0200, Abigeil napisał(a):

> Ty się nie wykręcaj remontem!!!
> Kieckę miałaś pokazać!!!

Oki, zaczynam grzebac w kartonach. Trudno, bezlitosna kobieto, dopiero mi
dach wyremontowano (deszcze przeszkadzały), właśnie wywalają mi okna, padnę
za chwilę, nie mam gdzie usiąść, ledwie sypialnia czynna, gości mam
pojutrze na całe bozocielne długie weekendowanie pomimo remontu - ale niech
Ci będzie - GRZEBIĘ ;-)

Tkanie ręczne
[xxx] Dama z wachlarzem
Baletnica ( szydełkowa)-- Poszukiwana
Pracownik e-mail pilnie poszukiwany __ 1 - 5 tys zł / mies
[ot] oddam gazetki robotkowe - gdansk