Kapuśniak?

1. Data: 2001-11-29 12:51:23

Temat: Kapuśniak?
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy mam chciczkę na kapuśniak z prażokami, ale w domu tylko kostki
drobiowe Winiar i kawałek wędzonego boczku. Jak myślicie da się to zjeść?
Nie chce mi się lecieć do sklepu w taką wstrętną pogodę, a tak bym zjadła
ten kapuśniaczek mniam.
Zatem jak robić - przesmażyć ten boczek i zestawić z kostką?
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-11-29 13:08:15

Temat: Re: Kapuśniak?
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u5b51$sfk$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ten kapuśniaczek mniam.
> Zatem jak robić - przesmażyć ten boczek i zestawić z kostką?

Hej!!
Ja bym kawałek boczku wrzuciła w całości i podgotowała z warzywkami, w
trakcie dodała ziemniaczki pokrojone w kostkę i kostkę drobiową. Resztę
boczku przesmażyła bym i dodała cebulki drobno pokrojonej . Na tym zasmażkę
i do zupki. Ziółaka i inne dodatki tak jak lubisz.
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-11-29 15:07:09

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam Ramzes.
>
> No i mam kapuśniaczek pyszniutki mniam, lubię jak tak pachnie w domku.
Zaraz tylko prażoki zrobię i wcinamy.
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-11-29 15:39:57

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dorunia" <d...@w...pl> wrote in message news:9u5j3l$97n$1@news.tpi.pl...

trakcie dodała ziemniaczki pokrojone w kostkę i kostkę drobiową. Resztę
boczku przesmażyła bym i dodała cebulki drobno pokrojonej . Na tym zasmażkę
i do zupki. Ziółaka i inne dodatki tak jak lubisz.

A kapusta w ktorym momencie?
Bo nie umiem robic kapusniaku (

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-11-29 15:43:15

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kapusta w ktorym momencie?
> Bo nie umiem robic kapusniaku (
>
> ******
> m-gosia
> ******

Ja akurat to wrzucam od razu, bo robiłam wersję do prażoków więc bez
ziemniaków.
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-11-29 15:49:25

Od: "Lifny" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwazaj zebys nie dala za duzo kapuchy z kwasem bo bedziesz musiala dodawac
sliwki, karmel itp, tak jak ja wczorajdo bigosu.
pozdrawiam.Lifny

1. Data: 2001-11-29 15:49:29

Od: "Monika Sawicka" <m...@f...plock.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u5j3l$97n$...@n...tpi.pl...

> Zaraz tylko prażoki zrobię i wcinamy.

A co to są prażoki?

--
Monika pozdrawia...
"Tu be-a oor nut tu be-a, thet is zee qooesshun"

1. Data: 2001-11-29 15:50:04

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u5ku8$gf4$...@n...xs4all.nl...

> [...]
zasmażkę
> i do zupki. Ziółaka i inne dodatki tak jak lubisz.

Hej!!!
Daję ją równocześnie z włoszczyzną( kiszoną kapustę). Należy ją wcześniej
dobrze wypłukać i pokroić na drobno. Lubię do kapuśniaku dodać ząbek
czosnku i trochę majeranku. Można robić na rosole, ale ja najbardziej lubię
właśnie na wędzonce.;-)))
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-11-29 15:58:56

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Sawicka" <m...@f...plock.pl> wrote in message
> Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9u5j3l$97n$...@n...tpi.pl...

> A co to są prażoki?
>

> --
> Monika pozdrawia...
> "Tu be-a oor nut tu be-a, thet is zee qooesshun"
> (Szwedzki Kucharz z "Muppet Show")
>
> to są ziemniaki gotowane i potem utarte z mąką, Ja zazwyczaj wsypuję mąkę
w końcowej fazie gotowania ziemniaków tak na 2 min. potem wycedzam
ziemniaczki i ucieram z mąką. Są pyszne polane podsmażoną cebulką.
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-11-30 02:10:11

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Dorunia" <d...@w...pl> wrote

> w końcowej fazie gotowania ziemniaków tak na 2 min. potem wycedzam
> ziemniaczki i ucieram z mąką. Są pyszne polane podsmażoną cebulką.
> Pozdrawiam Dorunia

Mam pytanko, czy po wsypaniu maki trzeba to mieszac ??
Czy nie porobia sie grudy i co tam wycedzavc ??
To powinno sie chyba juz polaczyc ... Moze to glupie pytanie
ale nigdy tego nie robilam ....
pozdrawiam

Ania

Jajka gotowane, smazone