Kara śmierci dla mutantów !!!!!!!

1. Data: 2002-05-20 12:53:26

Temat: Kara śmierci dla mutantów !!!!!!!
Od: "Fragment" <F...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Powinna być kara śmierci,
wcześniej miałem wątpliwości, ale się dzisiaj upewniłem,
po dzisiejszym napadzie w Cz-Dz. i wcześniejszym na konwój.
Trzba stworzonkom zafundować koniec i jak najdłuższe oczekiwanie.

Był taki film, gość został skazany na na śmierć, pani prokurator
go broniła, kilka razy odwlekano wyrok, przenoszono go z celi do celi,
jak wchodził do celi śmierci zostawiał sobie cygaro, żeby później
sobie zapalić, 2 razy mu się udało, za 3 go nie wybronili.

Myślę, że taka przygoda dobrze by wpłynęła na resztki uczuć i rozumu
u takich potworków i byłaby dobrym przykładem dla następnych.Tak.

Fr

1. Data: 2002-05-20 14:04:24

Temat: Re: Kara śmierci dla mutantów !!!!!!!
Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragment" <F...@g...com> napisał w wiadomości

> Myślę, że taka przygoda dobrze by wpłynęła na resztki uczuć i rozumu
> u takich potworków i byłaby dobrym przykładem dla następnych.Tak.

Niektóre egzemplarze są bardzo oporne na naukę. Niestety.

- Piotrek

1. Data: 2002-05-20 18:37:03

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uśmierenie _człowieka_ jest czymś etycznie niedozwolonym.

Z kolei dać żyć _bestiom_ to jak własnoręcznie zabić kilku niewinnych.

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

1. Data: 2002-05-20 21:21:09

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kara śmierci to pójście na łatwiznę.
A niech się gość pomęczy lepiej dożywotnio w pierdlu i niech sobie przemyśli
(jak ma czym) to czego dokonał i żyje ze świadomością, że już nigdy nie
wyjdzie za mury więzienia.
Oczywiście mówię o karze a nie spędzaniu wakacji w pseudowięzieniach z TV,
siłownią i żarciem jak na wczasach w pensjonacie i niech na to co zje sam
zapracuje :|

1. Data: 2002-05-20 21:30:44

Od: greg <g...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a...@a...krakow>, Andrzej Litewka wrote:
> Kara śmierci to pójście na łatwiznę.
imho siedzenie w celi smierci ze swiadomoscia, ze nie ma wyjscia - kat czeka
nie nalezy do zbyt przyjemnych... wszaka 'czapy' nie daje sie po wyjsciu z
sali sadowej..
co bynajmniej nie stawia mnie wsrod przeciwnikow ks

greg

--
Grzegorz Galazka
RLU #219601 | gg #1835019

1. Data: 2002-05-21 16:41:11

Od: "Fragment" <F...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> siłownią i żarciem jak na wczasach w pensjonacie i niech na to co zje sam

Nawet w nie za bardzo luxusowych więzieniach
można się przyzwyczaić do życia i jakoś się tam znaleźć,
wyrobić sobie jakieś układy, znajomości i
czasami żyć długo i szczęśliwie, zabić przy okazji
paru współwięźniów, tak dla rozrywki,
bo w takiej sytuacji to już wszystko jedno.

A gdyby dać takiemu termin 1 rok do wykonania ks?
I jeszcze mu zamontować głośniczek w celi,
który każdego dnia rano o 5 by komunikował np.:
"do wykonania wyroku pozostało 27 dni".

Fr

1. Data: 2002-05-21 18:30:41

Od: "Rafi B" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siłownią i żarciem jak na wczasach w pensjonacie i niech na to co zje sam
Raczej wydaje mi się że nie chodzi o to by się znęcać i robić tzw. "oko za
oko" ale o to by stworzyć innym warunki, w których czuliby się bezpieczni.
Dlatego też popieram KŚ

pozdr
Rafi B

1. Data: 2002-05-21 20:44:32

Od: "Settembrini" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragment, pisze Pan:

> [...]
>
> A gdyby dać takiemu termin 1 rok do wykonania ks?
> I jeszcze mu zamontować głośniczek w celi,
> który każdego dnia rano o 5 by komunikował np.:

Czy nie jest to jednak zniżanie się do poziomu właśnie takiego mordercy? Czy
koniecznie "śmierć za śmierć"? W większości ludzi można rozbudzić poczucie
winy, obudzić sumienie - i taka kara jest dobra! Kara typu "zostało 27 dni
do śmierci" jest nie tylko bezsensowna, ale i dość okrutna - nawet morderców
nie powinno się tak karać. I to wcale nie dlatego, że zasługują na dobre
traktowanie, ale dlatego, że jest to "zniżanie się" do ich poziomu! W
dodatku jest to całkiem świadome niszczenie psychiczne winnego, trochę jak
tortura.

Settembrini
[65]

1. Data: 2002-05-22 21:07:31

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragment" napisal:

> Powinna być kara śmierci,

Dlaczego?

> Trzba stworzonkom zafundować koniec i jak
> najdłuższe oczekiwanie.

Czyli jednym slowem mowiac - dozywocie :)

> Myślę, że taka przygoda dobrze by wpłynęła na resztki
> uczuć i rozumu u takich potworków i byłaby dobrym
> przykładem dla następnych.

Wierzysz w to? W niektorych stanach USA jest kara smierci - czy
przestepczosc jest znaczaco niska? Zreszta na jakiej podstawie wydawac
wyrok? Ogladales moze krotki filmik na Discovery? Opowiadaja o kobiecie,
ktora trafila do wiezienia za otrucie swego dziecka arszenikiem. Lekarz to
wykazal. I co? Oczywiscie czape jej! W koncu otrula wlasne dziecko!!! No a
po paru dobrych latach okazalo sie, ze byla niewinna bo dziecko mialo
przeklamanie genetyczne i objawy identyczne jak przy zatruciu arszenikiem?
Kobieta wyszla na wolnosc ale kto jej zwroci te lata? No i co by jej bylo
po tym gdyby byla juz po wyroku smierci?
Nie wiem czy przypadek jest autentyczny ale jednak...

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-05-22 22:11:53

Temat: Pomyślunku! [Re: Kara śmierci dla mutantów !!!!!!!]
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragment wrote:
[..]
> A gdyby dać takiemu termin 1 rok do wykonania ks?
> I jeszcze mu zamontować głośniczek w celi,
> który każdego dnia rano o 5 by komunikował np.:
> "do wykonania wyroku pozostało 27 dni".

Nie rozumiem dlaczego się tak ograniczasz?
Czemu darowałeś takiemu przypalanie członków,
ćwiartowanie, traktowanie jelit kwasem itp.
Jakiś miękki i dobrotliwy jesteś dla tych mutantów.

A tak serio - bredzisz człowieku w afekcie.
Tam gdzie się nie szanuje ludzkiego życia, KAŻDEGO ludzkiego
życia, tam właśnie budzi się niebywałe bestialstwo.
Żadne społeczeństwo i jego organizacyjny przejaw jakim jest Państwo,
które NAPRAWDĘ chce chronić swoich obywateli, nie może stosować
orwellowskiej zasady dodającej wyjątki.
Czyli nie może być "życie ludzkie jest najwyższą wartością, ale..."
Albo jest, albo nie jest. A jeśli ludzkiego życia nie szanują zwykli,
"normalni" obywatele to nie można oczekiwać, że będą to robić wszelkiego
pokroju bestie.
Pomyśl nad tym zanim kolejny raz krzykniesz - do gazu!
I jeszcze może zajrzyj tu: http://www.elita.pl/Teledysk/teledysk1.htm

Arek

--
Stowarzyszenie Twórców Internetowych
http://www.sti.org.pl

zarzaadzanie wiedza w bankach/instyt.finansowy ch
Re: jak do niego dotrzec ??
[reklama] Zaproszenie na spotkanie w Empik Megastore Kraków
w radiu mowia o psychosyntezie
czy idea FAQa rowniez padla?