Karczochy grilowane - z czym to się je?

1. Data: 2007-03-31 10:28:33

Temat: Karczochy grilowane - z czym to się je?
Od: eMeS <N...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim witam serdecznie grupę i trochę mi głupio, ale na dzień
dobry mam do Was wielką prośbę.
Otóż nabyłem karczochy grillowane w zalewie ziołowej, dokładnie coś
takiego:
http://www.index-food.com.pl/customers/product/1351
Chciałbym ewentualnie zrobić z nich jakąś sałatkę, ewentualnie ładnie podać
na świąteczny stół - czy macie sprawdzone pomysły, z czym takie karczochy
mogłyby się nieźle komponować?

Znalazłem w internecie składniki jakiejś sałatki: bazylia (jaka?), pomidory
(jakie? koktalowe czy zwykłe?), jajka, anchois, cytryna, parmezan, ale
brakuje mi szczegółów, poza tym te anchois mnie trochę niepokoją :)
Wyczytałem jeszcze, że można je po prostu maczać w ziołowym sosie. Czy
można ewentualnie podać je z mozarellą w plasterkach i z pomidorkami
koktajlowymi, polane zalewą i ew. posypane parmezanem?

Przepraszam za - zapewne - głupie pytania, ale, delikatnie powiedziawszy,
nie mam zbyt dużego doświadczenia w kuchni, a chciałbym podać te karczochy
w miarę smakowitym zestawie. Bardzo Was zatem proszę o jakiś sprawdzony
(acz prosty) smakołyk z dodatkiem karczochów grillowanych w zalewie.

Z góry dziękuję.

2. Data: 2007-03-31 10:46:06

Temat: Re: Karczochy grilowane - z czym to się je?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 31 mars 2007 ŕ 12:28:33, dans <u2lrz8ubn9tm$.dlg@emes.tlen> vous écriviez :

> [...]
> można ewentualnie podać je z mozarellą w plasterkach i z pomidorkami
> koktajlowymi, polane zalewą i ew. posypane parmezanem?

To co proponujesz wydaje mi sie bardzo sensowne. Anchois tez bym nie
podawala, zatluklyby smak karczochow moim zdaniem. Moze mozarelle
zastapilabym jajkiem w plasterkach, dobrze z karczochami komponuje, no
i w koncu Wielkanoc. Aha, jezeli masz mozliwosc parmezanu w platkach,
to pewnie byloby lepiej niz z utartym.

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

3. Data: 2007-03-31 20:06:45

Od: "beton" <r...@r...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ty jestes siostra tej Ani co wypytuje o salatke z makaronu???
Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> zastapilabym jajkiem w plasterkach, dobrze z karczochami komponuje, no
> i w koncu Wielkanoc. Aha, jezeli masz mozliwosc parmezanu w platkach,

bogutynmlyn
DLA CIEKAWSKICH
Z PSP
Mazurek bakaliowy z zapiekaną polewą serową i glazurą morelową.
Proste pytanie..