Karne przeniesienie

41. Data: 2006-01-08 00:38:37

Temat: Re: Karne przeniesienie
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
news:43bfdfe7$1$17933$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:dpo670$vr4$1@news.onet.pl...

> Uczeń nie ma gadać bez przerwy 5-6 godzin, tylko siedzieć i słuchać, co
gada
> nauczyciel...

Jeśli nauczyciel lekcję prowadzi tak, że uczeń ma milczeń a nauczyciel gada
bez przerwy, to to nie jest lekcja tylko wykład...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

42. Data: 2006-01-08 00:42:21

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ewka" <N...@p...onet.pl> wrote in message

> mowiac wiec chyba popijac sobie moze. po drugie chyba uczniowe
> powinni juz wieku 15 lat wiedziec, ze nie sa na rownej pozycji z
> nauczycielem.

Tak powinien wiedzieć.
Nauczyciel jest usługodawcą - świadczy usługę nauczania, a dziecko jest jego
klientem.
Niestety, do zrozumienie powyższego przez szersze rzesze społeczeństwa
jeszcze jest bardzo daleko.

43. Data: 2006-01-08 01:20:45

Od: Roman <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Jan 2006 01:42:21 +0100, Joanna Duszczy?ska napisa?(a) w
wiadomo?ci: <news:dppn4p$jg7$2@news.onet.pl>

> Nauczyciel jest us?ugodawc? - ?wiadczy us?ug? nauczania, a dziecko jest jego
> klientem.

A jak?? to cywilnoprawn? umow? us?ugi zawierasz ze szko?? twojego dziecka,
hm?

Nauczyciel nie jest us?ugodawc?, lecz pracownikiem zak?adu
administracyjnego, a dziecko nie jest klientem, lecz u?ytkownikiem tego
zak?adu. Ka?dego u?ytkownika ??cz? z zak?adem zak?adowe stosunki
podleg?o?ci, w prawie administracyjnym nie ma r?wno?ci podmiot?w,
u?ytkownik na terenie zak?adu nie jest podmiotem r?wnym pracownikowi.

--
Obowi?zki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
zaprasza:

44. Data: 2006-01-08 01:22:43

Od: Roman <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skopalo mi sie kodowanie i nie pamietam, jaki zestaw znakow mam ustawic,
zeby nie bylo tych krzaczkow :-(
Jaki?

45. Data: 2006-01-08 01:24:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Tak powinien wiedzieć.
> Nauczyciel jest usługodawcą - świadczy usługę nauczania, a dziecko jest
> jego
> klientem.

sorry ale szkola to nie sklep.

> Niestety, do zrozumienie powyższego przez szersze rzesze społeczeństwa
> jeszcze jest bardzo daleko.

a i dobrze. wciaz istnieja ludzie, i jak sama mowisz stanowia
wiekszosc, ktorzy nie pojmuja szkoly tylko jako systemu
klient/uslugodwaca.

iwon(k)a

46. Data: 2006-01-08 01:25:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja pisałam o śmierci?
> Ja tylko o pragnieniu...

jesli dziecko nie moze wytrzymac co lekcje 45 min bez picia,
to znaczy ze chore. a jesli moze, a zdrowy czlowiek moze,
to znaczy ze nie szanuje otoczenia.

iwon(k)a

47. Data: 2006-01-08 04:14:51

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Roman" ...
> Skopalo mi sie kodowanie i nie pamietam, jaki zestaw znakow mam ustawic,
> zeby nie bylo tych krzaczkow :-(
> Jaki?

Nie wiem co skopales, wiec podam, co u mnie siedzi: w ustawieniach
miedzynarodowych Srdkowoeuropejski (ISO) a w ustawieniach tekstu MIME i brak
kodowania.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu sie kopie po dupach, a nie humor poprawia.

48. Data: 2006-01-08 05:05:28

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman G."

> Tu bym był ostrożny, bo nauczyciel nie jest organem statutowym szkoły,
> lecz
> jej pracownikiem. Kar w sensie statutowym może moim zdaniem udzielać
> wyłącznie dyrektor albo rada ped.
> Chyba żeby wpisać, że rada pedagogiczna odwiesi karę automatycznie na
> wniosek nauczyciela. Ale formalnie musi to być uchwałą.

No nie wiem. Kara już została przyznana decyzją RP, RP drugą decyzją
zawiesza a prawo odwieszenia (to nie jest wymierzenie/udzielenie kary, kara
już jest) daje np. wychowawcy, dyrektorowi, parze nauczycieli.
RP już się tą kwestią nie zajmuje, dla niej sprawa jest zamknięta. Jeżeli do
odwisu potrzeba znowu RP, to tak jakby wcale nie zdecydowali o ukaraniu...

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

49. Data: 2006-01-08 08:38:16

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dppn4p$jg7$1@news.onet.pl...

> gada
>
> Jeśli nauczyciel lekcję prowadzi tak, że uczeń ma milczeń a nauczyciel
> gada
> bez przerwy, to to nie jest lekcja tylko wykład...

Co nadal nie usprawiedliwia picia czegokolwiek pod ławką przez ucznia. I w
sumie nie o to przecież chodziło.

Agnieszka

50. Data: 2006-01-08 09:16:20

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Roman" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> wiadomo?ci: <news:dppn4p$jg7$2@news.onet.pl>

> A jak?? to cywilnoprawn? umow? us?ugi zawierasz ze szko?? twojego dziecka,

Jedno z moich dzieci obecnie chodzi do szkoly niepublicznej i owszem zawiera
sie takie umowy.
Kiedys byl taki pomysl, zeby byl bon oswiatowy... Jakby bylo fajnie, gdyby
faktycznie byl. Wreszczie moglyby byc te umowy zawierane z kazdym
rodzicem...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl