Karta parkingowa - a oplaty

1. Data: 2007-10-08 11:17:04

Temat: Karta parkingowa - a oplaty
Od: "TanSid" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam karte parkingowa, jeszcze nigdy z niej nie korzystalem, nie
bylo takiej potrzeby, a jesli juz byla to miejsca zajete, przez ludzi
bez kart. Teraz musze wyjechac do Warszawy, z tego co sie orientuje,
to cale centrum jest w strefie platnej. Czy jesli zaparkuje auto na
miejscu dla osoby niepelnosprawnej (z karta) to wnosze tak samo
oplate parkingowa? (nie chodzi mi o parkingi strzezone czy prywatne,
a zwykle miejsca na ulicy).

Dzieki za pomoc.

TanSid

2. Data: 2007-10-09 11:44:50

Temat: Re: Karta parkingowa - a oplaty
Od: "Dorotea" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej nie parkuj z kartą na płatnych miejscach:(( Mandat wlepią a na odwołania
odpowiadają odmową. Sprawdza sie objeżdżanie okolicy i polowanie na wolne
miejsce parkingowe.

Powodzenia i nie zrażaj się! Da sie zawsze coś znaleźć:))

Dorotea

3. Data: 2007-10-09 13:18:40

Od: "Chudy" <chuudy[nospam]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorotea" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Lepiej nie parkuj z kartą na płatnych miejscach:((

znaczy się nie parkuj, jeśli nie zamierzasz uiścić opłaty parkingowej, bo
jeśli zapłacisz za parkowanie to rzecz jasna żadnego mandatu nie
zapłacisz:))
pzdrw
t.

4. Data: 2007-10-10 17:02:39

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chudy pisze:
> [...]
>>
> znaczy się nie parkuj, jeśli nie zamierzasz uiścić opłaty parkingowej, bo
> jeśli zapłacisz za parkowanie to rzecz jasna żadnego mandatu nie

Witam!

wiedzialem ze warszawies jest durna ale ze az tak... o_O
na sladku parkuje sie za free (w niektorych miejscach nawet na
parkingach strzezonych ;))

pozdrawiam
SlawcioD

5. Data: 2007-10-10 17:46:44

Od: "Bogdan" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> wiedzialem ze warszawies jest durna ale ze az tak... o_O
> na sladku parkuje sie za free (w niektorych miejscach nawet na

Jednak co Slask to Slask
przeciez u nas to normalka ze parkujesz za free, pokazujesz tylko karte
na strzezonym i parkujesz za free (fakt ze karte musisz miec i pokazac ja)

poz.B

6. Data: 2007-10-11 20:30:39

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan pisze:

> [...]
> na strzezonym i parkujesz za free (fakt ze karte musisz miec i pokazac ja)

ale i tak daleko nam do Slowakow. oni to mnie do Tatrzanskiego parku
chcieli samochodem wpuscic ;)

pozdro
SlawcioD

7. Data: 2007-10-14 15:51:23

Od: "TanSid" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorotea"
> Powodzenia i nie zrażaj się! Da sie zawsze coś znaleźć:))

Bylem kilka dni, nocowalem w centrum, wiec i tam auto stalo, za
kazdym razem mialem tyle szczescia, ze znajdowalme miejsce przy samym
wejsciu do hostel. Oczywiscie "koperty" sa, ale jest ich tak
strasznie duzo, ze na 200 miejsc bedzie 1, to chyba tylko w Wawie
moze byc :/ Placilem normalnie za postuj.

TanSid

8. Data: 2007-10-15 10:49:10

Od: "jerzy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie brzmiało: Czy na miejscu dla ON parkwanie z Kartą ON jest płatne czy
nie . Nie rozumieją Państwo słowa pisanego czy co ?

9. Data: 2007-11-03 07:38:03

Od: "Mario vel Trybik " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jesli zaparkuje auto na
> miejscu dla osoby niepelnosprawnej (z karta) to wnosze tak samo
> oplate parkingowa? (nie chodzi mi o parkingi strzezone czy prywatne,
> a zwykle miejsca na ulicy).

Nie, za takie miejsce nie płacisz - masz kartę parkingową, masz wolną kopertę
i parkujesz za darmo (również w strefie płatnej). Dla tych, którzy często
bywają w stolicy, proponowałbym wyrobienie karty N+ ona uprawnia do
bezpłatnego parkowania na dowolnym miejscu w strefie płatnego parkowania i
często ja z takiej opcji korzystam, bo koperty są zajęte - wiadomo przez kogo
najczęściej.
Karta N+ jest wydawana na podstawie karty parkingowej, z tego co pamiętam jest
bezpłatna a wydają ją w urzędach dzielnicowych (chyba nie każdy, ja wyrabiałem
na Ochocie), chyba wydział komunikacji lub coś związanego z drogami.

Może w czymś pomogłem tymi wyjaśnieniami przyszłym parkującym w Wawce.

10. Data: 2007-11-04 18:29:43

Od: Agnieszka <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Pa , 12:44, "Dorotea" <j...@o...pl> wrote:
> Lepiej nie parkuj z kart na p atnych miejscach:(( Mandat wlepi a na odwo ania
> odpowiadaj odmow . Sprawdza sie obje d anie okolicy i polowanie na wolne
> miejsce parkingowe.
>
> Powodzenia i nie zra aj si ! Da sie zawsze co znale :))
>
> Dorotea
>
> --
> Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

W niektórych miastach jeste zwolniony z op at za parkowanie w miejscu
odp atnym - tak jest np. w Olsztynie, Sopocie - sama sprawdzi am i
nawet zapyta am Stra y Miejskiej. Warto zawsze upewni si co do tego
uprawnienia :-)

Sprzedam uzywany wozek elektryczny MEYRA
Sprzedam uzywany wozek elektryczny MEYRA
nadal na wesoło...
Waloryzacja rent i emerytur co roku podpisana
Na wesoło...