Kartki na I komunię

1. Data: 2005-04-18 09:43:48

Temat: Kartki na I komunię
Od: "Jola" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądałam wiadomości na tym forum i wyszło mi, że życzliwi ludzie dzielą się
swoimi skarbami.
Trochę późno opamiętałam się, że bratanica idzie niedługo do pierwszej komunii,
a ja nie mam żadnego wzoru na tę okazję. Chciałabym zrobić malutki obrazek.
Proszę więc wszystkich o pomoc i z góry za nią dziękuję.

2. Data: 2005-04-18 10:25:47

Temat: Re: Kartki na I komunię
Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeglądałam wiadomości na tym forum i wyszło mi, że ...........
przeczytaj post z 15.04 "nie bądź leniuszkiem"
i post np. z 14.04
"komunia znowu"

3. Data: 2005-04-18 10:57:42

Od: "Jola" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeczytaj post z 15.04 "nie bądź leniuszkiem"
> i post  np. z 14.04
> "komunia znowu"

Naprawdę "nie jestem leniuszkiem". Przegrzebałam wszystkie wiadomości dotyczące
komunii i znalazłam tylko informacje, że wzory poszły na prv. Ja nawet nie
wiem, co to znaczy?!
A to co jest dostępne w poscie z 14.04, to raczej nadje się dla chłopca.
Jednak dziękuję za nauczkę.

4. Data: 2005-04-18 11:30:25

Od: "b." <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiem, co to znaczy?!
> A to co jest dostępne w poscie z 14.04, to raczej nadje się dla chłopca.

wysłałam Ci co miałam i dostałam od innych dziewczyn. Ojj, jeszcze ta
"pułapka" w adresie (mi osobiście nie przeszkadza, ale innym bardzooo).
Na marginesie: irytuje mnie to, ze ktoś kogoś ładnie nazywa leniuszkiem,
podaje temat postu i datę a nie zada sobie trudu i nie sprawdzi czy w
temacie jest cokolwiek, jakies wzory czy tylko informacja ze coś poszło na
prv lub uwagi o pułapkach adresowych...

5. Data: 2005-04-18 11:40:35

Od: "Jola" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podaje temat postu i datę a nie zada sobie trudu i nie sprawdzi czy w
> temacie jest cokolwiek, jakies wzory czy tylko informacja ze coś poszło na

Serdeczne dzięki za przepiękne wzory. Jest w czym wybierać. A co do błędu w
adresie, to nie wiem co to w ogóle jest. Ja w Internecie dopiero raczkuję, ale
pisałam już do operatora w tej sprawie i czekam na odpowiedź.
Pozdrowienia

6. Data: 2005-04-18 11:46:01

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba nie potrzebnie się irytujesz
bo chyba Ty napisałaś te słowa

wstydze sie wstydze sie wstydze sie...
dziękuję za obrazki..
już nie będę...

bo to Ty byłaś niezadowolona ze schematów, które dziewczyny Ci przysłały i np.
Monika napisała Ci, że tylko narzekasz i narzekasz, skąd więc ta irytacja?

a jak wiesz trud sobie zadałam i w tych schematach były kokardy, gromnice itp.
elementy komunijne

wstydź się więc dalej!

7. Data: 2005-04-18 12:29:30

Od: "b." <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> np.

> itp.

jesteś małostkowa i masz dużo czasu by cytować stare posty. Mój wstyd był
skierowany do Moniki nie do Ciebie. Byłam niezadowolona tylko z linków do
kokard bo to były jedyne jakie na początku do mnie dotarły, natomiast ze
schematów które dziewczyny mi przysłały byłam i jestem bardzo zadowolona,
za
co już raz dziękowałam na tym forum bądź na prv.

Co można dorobić do ładnej zapinki?
[szydełko] szukam wzoru na modne teraz ażurowe poncho
album na 7ya
[szydełko] bikini
[szydelko] serduszkowe serwetki