(druty) ???

1. Data: 2005-04-18 11:33:29

Temat: (druty) ???
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!!

Zabrałam się za robienie na drutach i ... mam problem!!!
Strasznie nierówno mi to wychodzi - macie jakieś sposoby na to , żeby było to
równe , ładne , ...
I jeszcze jedno pytanie: czy Wam też tak powoli to idzie (sydełkiem władam 100
razy szybciej)?

Czekam na Wasze cenne sugestie!!!
Serdecznie pozdrawiam
Anee

2. Data: 2005-04-18 11:49:16

Temat: Re: (druty) ???
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a):

> Zabrałam się za robienie na drutach i ... mam problem!!!
> Strasznie nierówno mi to wychodzi - macie jakieś sposoby na to , żeby było to
> równe , ładne , ...

W jakim sensie nierowne?
Pobrobuj rozne grubosci drutow, moze w tym problem. No i cwiczyc,
cwiczyc, cwiczyc...

> I jeszcze jedno pytanie: czy Wam też tak powoli to idzie (sydełkiem władam 100
> razy szybciej)?

Powoli? ;) szydelkiem robi sie 100 razy wolniej ;P Wszystko to i tak
kwestia wprawy, po jakims czasie zaczniesz robic nawet nie patrzac na druty.

th.

3. Data: 2005-04-18 17:23:42

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a):
> Cześć!!!
>
> Zabrałam się za robienie na drutach i ... mam problem!!!
> Strasznie nierówno mi to wychodzi - macie jakieś sposoby na to , żeby było to
> równe , ładne , ...

jesli masz jakies dziwne skosy albo zmienia Ci sie liczba oczek to
znaczy, ze pewnie przerabiasz pierwsze oczko jak pozostale, a nalezy je
przekladac na drut bez przerabiania

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

4. Data: 2005-04-19 07:45:00

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam sie 1o zdejmujemy ostatnie przerabiamy i wtedy brzeg wychodzi
rowniutenko i jeszcze jedno nie ma poruwnania drutami robi sie o 100 razy
szybciej ja jestem w stanie zrobic swetr w 2 dni a szydelkiem zapomnij :)
trening czyni mistrza pamietaj

--
Marzena
www.robotki.police.pl

Kartki na I komunię
Co można dorobić do ładnej zapinki?
[szydełko] szukam wzoru na modne teraz ażurowe poncho
album na 7ya
[szydełko] bikini