Re: Kary na psp

From: "puciek2" <p...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kary na psp
Date: Wed, 8 Nov 2006 19:30:56 +0000 (UTC)

l...@w...pl (Librix) napisał(a):
news:eig1r2$ikr$1@atlantis.news.tpi.pl

[...]

> To nie jest moderacja grupy, każdy będzie mógł pisać co chce. A jak
> nieodpowiednio się zachowywał dostanie upomnienie czy żółta kartka. Jak
> się nie uspokoi to dostaje czerwoną kartke i blokada IP.

Ale czym to się różni od moderacji ?
Ktoś (kryptomoderator) wręczy czerwoną kartkę i koniec z pisaniem.
Co więcej nie będzie mógł pisać nawet 'bardzo wartościowych' postów
bo kryptomoderator zrobił sobie dobrze.
Bo tak naprawdę nikomu dobrze nie zrobisz wzmacniając/ochraniając
jego słabość.
Ponadto nie jest prawdą, że każdy będzie mógł pisać co chce
jak mu zablokują IP.

> Teraz do puciek2: Hamstwa jak nie będziemy tolerować to będziemy dawać
> dobry przykład.

Możesz nie tolerować chamstwa i dawać dobry przykład, ale nie wmawiaj
nikomu jak on ma nie tolerować chamstwa.

> Jak będziemy karać hamów za złe zachowania to może się
> nawet zresocjalizują.

A kim Ty jesteś, że chcesz kogoś karać ? Kto Ci dał takie uprawnienia ?
I w jaki to obiektywny sposób potrafisz rozpoznać chama ?

> Nie jest prawdą że sam czuje się wyśmiewany,
> obrażany czy słaby.

A jak się czujesz ?

> Robie to dla innych bo znam się nieco na psychologi i

Opowiedz trochę co pozwala Ci mówić o sobie, że znasz się nieco
na psychologi ?
Czy można pomagać innym i nie robić tego dla siebie ?
Czy to nieco to aby nie za mało aby wiedzieć jak pomagać innym ?

> wiem że ludzie o niskiej samoocenie są podatni na perswazje.

Czy są podatni także na Twoją perswazję i dlatego chcesz nimi
manipulować ? Czy akurat na Twoją nie są ?

> A te forum
> powinno im pomagać.

Dlaczego uważasz, że wzmacnianie/ochrona słabości pomaga stać się
silniejszym ?

puciek.