Kary na psp

31. Data: 2006-11-04 09:05:00

Temat: Re: Kary na psp
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:eigpiq$859$1@registered.motzarella.org...

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Czyli moge juz od dawna myslec o sobie jako o kobiecie..........

Będziesz miał możliwość rodzenia dzieci - czyż to nie piękne ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

32. Data: 2006-11-04 09:07:06

Od: " " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja <j...@i...pl> napisał(a):

> Nareszcie ktoś chce coś z tym zrobić! Jestem jak najbardziej za, ale
> szczerze watpię, czy się uda.
>
> Pozdrawiam,
> Maja

Dziecko, Ty masz jeszcze czelność używać słowa "szczerze" ?!

33. Data: 2006-11-04 09:45:20

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix" napisał:

> Hamstwa jak nie będziemy tolerować to będziemy dawać
> dobry przykład. Jak będziemy karać hamów
> te forum

Przykład powinieneś dawać również pisząc poprawnie w ojczystym - bądź
co bądź - języku.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 75.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

34. Data: 2006-11-04 09:48:07

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał:

> obcięcie jej jaj, spowoduje że nie będzie ich miała podwójnie.

:) Nie czuję się z tego powodu jakaś wybrakowana.

35. Data: 2006-11-04 09:54:09

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> :) Nie czuję się z tego powodu jakaś wybrakowana.

a ilu nie masz? :]

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

36. Data: 2006-11-04 09:57:31

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał:

> Przykład powinieneś dawać również pisząc poprawnie w ojczystym - bądź
> co bądź - języku.

Czemu kłamiesz ? Wcale tak nie napisałem

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

37. Data: 2006-11-04 10:13:56

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Będziesz miał możliwość rodzenia dzieci - czyż to nie piękne ?

I z powodu podwójnej nieobecności jaj u Bluzgaczki - te dzieci
będą podwójnie ( a może już poczwórnie, dwa do drugiej? )
bluzgać na grupach !

Już się boję.
Hanka

38. Data: 2006-11-04 10:20:52

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Do Hania: Powiedziałem już za co będzie się karać. Pózniej ustalimy jaka
osoba będzie karała

Do assembler: To nie będzie cenzura. Tylko kary za złe zachowania. Jak
ktoś kogoś zbluzga bez powodu, dla przyjemności zapewne. To spotka go kara.

Do Mastermind: Jest problem. A czy przypadkiem teraz niejaki dr Kupawski
nie próbuje Cię obrazić. A czy Tomasz Starodawny nie przyczepiał się
Ciebie bez powodu?

Nie jestem za moderowaniem grupy. Z powodu że szkoda tej osoby by cały
czas siedziała przed komputerem. Dlatego te kary które zaproponowałem
uważam za system lepszy.

Hamy tu nawet niech nie próbują mnie do niczego przekonać.

39. Data: 2006-11-04 10:46:34

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał :

> Hamy tu nawet niech nie próbują mnie do niczego przekonać.

Ja nie cham i grzecznie Cię przekonuję,żebyś słowo *cham*
i wszystkie pochodne, pisał przez ch, słownie: ce ha.

Grzecznie.

Hanka

40. Data: 2006-11-04 10:51:03

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote::
> Ja nie cham i grzecznie Cię przekonuję,żebyś słowo *cham*
> i wszystkie pochodne, pisał przez ch, słownie: ce ha.
> Grzecznie.

dobże Chaniu ;)

Stowarzyszenia/kluby/ter apie dla osob schizoidalnych i z osobowoscia paranoidalna
To nic nie da!
Paradoks kłamcy
sprzedam/wymienie
Korwin ma znów (połowiczną) rację