Kary na psp

81. Data: 2006-11-07 11:13:46

Temat: Re: Kary na psp
Od: l...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> news:eihdft$lm$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> > Do abuse można w każdej chwili pisać :)
>
> Zakablowalabys na mnie?
> --
>
> Bluzgacz

Postępujesz niezgodnie z netykietą.

l.

82. Data: 2006-11-07 11:14:11

Od: "Librix" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdą jest że niektórym należy powiedzieć ostrą rzeczywistość
prosto w twarz by doszedł do siebie. Ale tu dochodzi do nadużycia tej
teorii i zapewne ci którzy obrażają napewno nie maja takiej
intencji.
Assembler chce nam wmówić że moje działanie wcale nie jest
altruistyczne. Na poparcie swej tezy daje nam źródła które
popierają wróżbiarstwo. Bardzo tępione przez religię katolicką.

Lecz spadnie na ciebie jedno i drugie w jednym dniu niespodziewanie.
Sieroctwo i wdowieństwo w pełni spadną na ciebie pomimo wielu twoich
czarów i mnóstwa twoich zaklęć...
Niechaj się stawią, by cię ocalić owi opisywacze nieba, którzy
badają gwiazdy, przepowiadają na każdy miesiąc co ma się
wydarzyć. Oto będą jak źdźbła słomiane ogień ich spali. Nie
uratują własnego życia z mocy płomieni. Nie będą to węgle do
ogrzewania to nie ognisko, by przy nim posiedzieć. Takimi będą dla
ciebie twoi czarownicy z którymi się próżno trudzisz od młodości.
Każdy sobie pójdzie w swoją stronę, nikt cię nie ocali (Iz
47,9-15)

Nie będziecie uprawiać wróżbiarstwa. Nie będziecie uprawiać
czarów.(Kpł 19,26)

Nie będziecie się zwracać do wywołujących duchy ani do
wróżbitów. Nie będziecie zasięgać ich rady aby nie splugawić
się przez nich (Kpł 19,31)

Przeciw każdemu kto się zwróci do wywołujących duchy albo do
wróżbitów, aby sprawiać z nimi nierząd, zwrócę oblicze i
wyłączę go spośród jego ludu (Kpł 20,6)

Jeżeli jaki mężczyzna, albo jaka kobieta będą wywoływać duchy
albo wróżyć, będą ukarani śmiercią. Kamieniami zabijecie ich
(Kpł 20,27)

Nie znajdzie się pośród ciebie nikt, kto by przeprowadzał przez
ogień swego syna lub córkę, uprawiał wróżby, gusła,
przepowiednie i czary; nikt kto by uprawiał zaklęcia, pytał duchów
i widma, zwracał się do umarłych. Obrzydliwy jest bowiem dla pana
każdy, kto to czyni. Z powodu tych obrzydliwości wypędza ich Pan,
Bóg twój, sprzed twego oblicza (Pwt 18,10-12)

To co chciałbym powiedzieć to że takie osoby jak Maria Sobolewska
są opętani przez złe moce. Możliwie że jest wielce przekonana o
swej racji ale tak powiem że większego pierdolenia w życiu nie
słyszałem. Na tej stronie ta osoba próbuje nam wmówić że dobro
nie istnieje jest to twór wymyślony. Widać tu także technikę sekt
namawiającą ludzi do rezygnacji z własnego ego. Chodzi tu o to by
móc rządzić ludźmi którzy z własnego ego zrezygnowali. Takie
taktyki przyjmują ,,guru" z sekt. Dobro natomiast jest nawet w
Bluzgaczu, widać czasem jak postępuje słusznie. Lecz czasem wchodzi
w szkodę.

83. Data: 2006-11-07 11:15:53

Od: l...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

84. Data: 2006-11-07 11:19:32

Od: l...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "Maja" <j...@i...pl> wrote in message
ps.com...

85. Data: 2006-11-07 11:50:32

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie szkoda.
> A Tobie?

Szkoda i to bardzo...

86. Data: 2006-11-07 12:40:56

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix"
> To jak w koncu Vicky jesteś za?

Wymyśl coś co da się zrobić w tym kierunku.
Na razie nie widzę konkretnego pomysłu :(
Chcesz moderowac grupę?
Wiesz jak to wygląda?
Kto będzie siedział i to robił na bieżąco?
Zauważ ile osób jest na grupie które odpisują cały czas. Kiedy będa musiały
czekać aż moderator przeczyta wszystkie posty i je upubliczni to nerwicy się
tu nabawią :))

Pozdrawiam
Vicky
--
P.S.
Jeśli możesz wypełnij ankietę:

87. Data: 2006-11-07 14:14:30

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Vicky w news:45507087$0$17944$f69f905@mamut2.aster.pl :

> [...]

> czekać aż moderator przeczyta wszystkie posty i je upubliczni to nerwicy się

Widzę że dalej nie rozumiesz . Jestem przeciwny moderacji. Takiemu
moderatorowi należałoby płacić za jego usługi. I to musiałaby być godziwa
zapłata , taka która zapewniłaby mu utrzymanie niepracującej żony , dzieci
i zapewniłaby mu godziwy standard życia.Bo inaczej to szkoda tego
człowieka nawet by cały czas spędzał przy komputerze to niezdrowe. Już
powiedziałem wyżej jak brzmi mój pomysł to jak jesteś za ?

Pozdrawiam
Librix

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

88. Data: 2006-11-07 15:04:45

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> człowieka nawet by cały czas spędzał przy komputerze to niezdrowe. Już
> powiedziałem wyżej jak brzmi mój pomysł to jak jesteś za ?

Możesz wskazać mi swój pomysł jeszcze raz?
Dalej nie wiem jak chcesz to uczynić ... (z tym IP)
Może serwer zjadł posta w którym to było napisane?

Pozdrawiam
Vicky

89. Data: 2006-11-07 15:06:39

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix wrote:

> Assembler chce nam wmówić że moje działanie wcale nie jest
> altruistyczne. Na poparcie swej tezy daje nam źródła które
> popierają wróżbiarstwo. Bardzo tępione przez religię katolicką.

Jakie kurwa wrozbiarstwo? Nie wmawiaj mi,
ze wierze w takie gowno.
Podalem wylacznie linka do ksiazki "Przebudzenie".
Ksiazka warta jest przeczytania, a google
akurat znalazlo ja na tej stronie.

> To co chciałbym powiedzieć to że takie osoby jak Maria Sobolewska
> są opętani przez złe moce.

Ja na to mowie inaczej. Ze sa pojebani.
Ale to nie tylko ich wina. U nas w ogole w szkolach,
kosciolach nie uczy sie myslec tylko klepie regulki.
I potem wyrastaja ludzie podatni na manipulacje
jak jasna cholera. I to jest przykre.

> Dobro natomiast jest nawet w
> Bluzgaczu, widać czasem jak postępuje słusznie. Lecz czasem wchodzi
> w szkodę.

To nie Bluzgacz wchodzi w szkode tylko odbiorca,
ktory koniecznie musi byc przez wszystkich
kochany i uwielbiany.

A w poprzednim poscie "nie znasz sie" mialo
znaczyc "nie znasz siebie".

A w kwestii tego, ze to co robisz uwazasz za
altruistyczne - przeczytaj to co podalem a
nie klikaj w zasrane wrozbiarstwo.
--
assembler

90. Data: 2006-11-07 17:07:07

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

l...@g...pl wrote::
ps.com...
> Postępujesz niezgodnie z netykietą.
> l.

Ty nie widzisz jaką kretynke z siebie robisz?
Jeszcze może zapytasz czemu?

Stowarzyszenia/kluby/ter apie dla osob schizoidalnych i z osobowoscia paranoidalna
To nic nie da!
Paradoks kłamcy
sprzedam/wymienie
Korwin ma znów (połowiczną) rację