Kary na psp (część V)

31. Data: 2006-11-18 21:16:27

Temat: Re: Kary na psp (część V)
Od: " " <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

[same bzdety]

Librix, przeczytaj tego posta do końca.

Normalnie się nie udzielam na tej grupie, bo nie czuję takiej potrzeby, ale po
Twoich postach jestem zmuszony to zrobić.

Jesteś cymbałem. Nie masz pojęcia o usenecie, internecie, netykiecie i ogólnie
nie masz pojęcia o wszystkim! Udowadniasz to nazywając tą grupę FORUM a jej
subskrybentów użytkownikami. Piszesz że chcesz blokować numery IP na
niemoderowanej grupie, nie mając pojęcia jak to zrobić. Doradzę Ci coś - to
nie jest możliwe.

Jak chcesz być panem i władcą, uważać się za kogoś ważnego, załóż swoje forum
(pewnie i tak nie masz pojęcia jak to zrobić, dlatego odsyłam Cie do fora.pl -
tam sobie poradzisz). Pisząc forum, mam na myśli phpbb, vbuiletyn czy inne
gówno, a nie grupę dyskusyjną. Jak nie wiesz co to jest grupa dyskusyjna, to
zapraszam na wikipedię albo google.

Przeszkadzają Ci takie osoby jak Bluzgacz. Zauważ tylko że nawet Bluzgacz
wnosi w tą grupę więcej od Ciebie, bo pomimo jego języka, można wyczuć w jego
postach rzeczy które mają sens i są na temat. Jeśli coś jest warte uwagi, to
potrafi się do tego z sensem odnieść. Ty natomiast, za przeproszeniem,
pierdolisz o niczym, uważasz się za zbawiciela świata, chcąc wprowadzać jakieś
zółte kartki na grupie dyskusyjnej. Śmiać mi się chce z Ciebie. Jak szukasz
miejsca dla siebie to spotkaj się ze znajomymi. Tylko widocznie w realu nie
potrafisz nic sensownego powiedzieć, podobnie jak na tej grupie. Dlatego
proszę Cię bardzo, ogarnij się i przestań pierdolić głupoty, bo tylko się
ośmieszasz. Nikomu na tej grupie nie pomożesz, wprowadzasz tylko zamęt. Chcesz
się koniecznie dostać do zespołu psp (pomimo tego że coś takiego nie istnieje)
jak jakiś marny troll. Oczekujesz szacunku? Zauważ tylko, że przy zakładaniu
kolejnych wątków typu "Kary na psp część XXII" zyskujesz coraz więcej
przeciwników. Pewnie nie masz więcej niż 17 lat, więc powtarzam jeszcze raz,
przyjmij moją radę i wypierdalaj, zrobisz wszystkim zajebistą przysługę.
Internet i usenet rządzi się swoimi prawami, Tobie nic do tego.

P.S. Na prawdziwych trolli i debili, na takich grupach jest tylko jedna rada:
kfile, nie wyciąganie z kibla przez innych użytkowników (totalne IGNOROWANIE).

Nara

32. Data: 2006-11-18 21:36:42

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<r...@W...gazeta.pl> wrote in message

[CIACH!]

Dobrze napisane.
Proponuje za jakis czas wjebac Lesbrixa do plonkownicy, bo ta gnida zasmieca
grupe.
--

Bluzgacz
GG:5015

33. Data: 2006-11-18 21:37:19

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> "Hendryk Zbawiciel" <h...@a...pl> wrote in message

> Odpierdol sie od Vicky.
> Bez takich tekstow (d)o Niej.

ROTFL, Bluzgacz bohater, no nie mogę sobie nie zażartować: Bedą z niego
ludzie:)

Pozdrawiam
Andrzej

34. Data: 2006-11-18 21:38:03

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nuria napisała :

> Posługując się stylistyką, którą sobie upodobałaś:
> w dupie byłaś i gówno widziałaś.

Jedna sprawa: ja piszę nie o przyjęciu mnie na apz,
ale o tym, co członkowie apz pisują na innych grupach.
Rozróżnij to łaskawie. I to mi się nie podoba.
I o tych tekstach piszę,wklepywanych na psp czy
też appm i jeszcze paru innych.

Na apz przyjęto mnie tak,jak przyjęto, do sprawdzenia
dla chętnych.

Piszę o grupach,paszteciku,o psp i appm.
Umiesz pisać,więc czytać też powinnaś umieć.

Hanka

35. Data: 2006-11-18 21:43:54

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> [...]
> ile razy można odmieniać w kółko te same wyrazy ?
>
> Ty,jako wielka i znana pisarka powinnaś wiedzieć,że
> czytelnik pragnie ciekawych zmian :)
>
> Pisz sobie zresztą co chcesz i jak chcesz, ale nie
> żądaj ode mnie, żebym to pochwalała.
> Twój stosunek do starszych ludzi doskonale świadczy
> o Twoim poziomie.Nie zapominaj,że Ty też kiedyś
> będziesz stara, a dupki typu Twoi kumple z apz
> będą się z Ciebie wyśmiewać i lżyć Ciebie takimi
> słowami,jak Ty to robisz teraz.Tego akurat życzę
> Ci z całego serca.
>
> Z serdecznymi pozdrowieniami dla hien z apz

Nie mogłabym tego lepiej ująć. Dzięki. Podpisuję sie pod każdym
Twoim zdaniem i słowem obiema rękami.

Pozdrawiam i dziękuję,
Maja

36. Data: 2006-11-18 21:49:28

Od: Nuria <n...@c...wiatru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Nov 2006 13:38:03 -0800, Hanka napisał(a):

> [...]
> Rozróżnij to łaskawie. I to mi się nie podoba.
> I o tych tekstach piszę,wklepywanych na psp czy

LOL
Gdyby nie ten Twój pełen jadu i pretensji post wcześniej, to nawet
uwierzyłabym w Twoje szlaechetne intencje i dobre serduszko.
Niestety, nerwy Ci puściły, ponownie się skompromitowałaś.

> Na apz przyjęto mnie tak,jak przyjęto, do sprawdzenia
> dla chętnych.

Rycerzyka szukasz? ;PPP

> Piszę o grupach,paszteciku,o psp i appm.
> Umiesz pisać,więc czytać też powinnaś umieć.

W tym subwątku jest tylko jeden pasztet. I nie jestem nim ja. ;)))))

--
Pozdrawiam, Nuria

"Nuria Monfort zapaliła kolejnego papierosa. Wyciągnęła paczkę w moją
stronę. Poczułem pokusę, ale odmówiłem".

37. Data: 2006-11-18 21:50:42

Od: Nuria <n...@c...wiatru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Nov 2006 13:43:54 -0800, Maja napisał(a):

> Nie mogłabym tego lepiej ująć.

Czarno widzę ten Twój doktorat. ;>

--
Pozdrawiam, Nuria

"... wyobrażałem sobie teraz Nurię Monfort siedzącą samotnie w mroku,
układającą w milczeniu swoje ołówki, teczki i wspomnienia, z oczami
zalanymi trucizną łez".

38. Data: 2006-11-18 21:56:52

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nuria napisała :

> LOL
> Gdyby nie ten Twój pełen jadu i pretensji post wcześniej, to nawet
> uwierzyłabym w Twoje szlaechetne intencje i dobre serduszko.

Nikt Ci nie każe,na szczęście mamy ponoć demokrację.
A jadowita i złośliwa jestem, wiem wiem :)

> Niestety, nerwy Ci puściły, ponownie się skompromitowałaś.

Nie żartuj, mnie nerwy puściły?? A nie Tobie czasem?

> Rycerzyka szukasz? ;PPP

Po co, przecież mam Ciebie.

> W tym subwątku jest tylko jeden pasztet. I nie jestem nim ja. ;)))))

Ok,niech będzie kaszanka.

Całuski,he he.

39. Data: 2006-11-18 21:59:51

Od: Nuria <n...@c...wiatru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Nov 2006 13:56:52 -0800, Hanka napisał(a):

> Całuski,he he.

A może by oczyścić "to forum" z infantylnych pizd?

--
Pozdrawiam, Nuria

"Im bardziej słuchałem samego siebie, tym więcej luk uświadamiałem
sobie w tej historii. Nie raz i nie dwa gmatwało mi się wszystko, bo
dojść nie mogłem powodów, dla których Nuria Monfort mnie okłamała".

40. Data: 2006-11-18 22:02:33

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nuria napisała :

> A może by oczyścić "to forum" z infantylnych pizd?

Czytasz w moich myślach. Tylko nie wiedziałam,
że uważasz się za infantylną.

Też Cię kocham.

Hehehe
wplyw terapi na samoocene