Kary na psp (część VI)

11. Data: 2006-11-19 00:17:48

Temat: Re: Kary na psp (część VI)
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Pasternak" <n...@p...in> wrote in message
news:15733590.Nte1jpc1Z9@foobar...

> To proste.
>
> Trzeba... zlikwidować.
>
> Jeszcze raz podkreślę, trzeba zlikwidować.
>
> Zlikwidować chamstwo i prostactwo na grupie.
>
> Zlikwidować neostradę dla młodzieży.
>
> Zlikwidować.
>
> I do każdego wątku niech czyta go policjant albo strażnik miejski i
> pilnuje,
> żeby był porządek.
>
> Jeszcze raz podkreślę, żeby był porządek.

Tak!
Zgadzam sie!
Trzeba siac, siac, siac........
--

Bluzgacz
GG:5015

12. Data: 2006-11-19 00:39:23

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Nov 2006 01:07:58 +0100, Michal Pasternak napisał(a):

> Przepraszam bardzo, ale... "rojebany"?

Klawisze mi plyna... wybacz.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

13. Data: 2006-11-19 20:28:21

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Pasternak wrote:

> [...]
> żeby był porządek.
>
> Jeszcze raz podkreślę, żeby był porządek.

Zapomniales wspomniec o alkoholu, papierosach i narkotykach.
--
assembler

14. Data: 2006-11-20 12:07:17

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Michal Pasternak [Sun, 19 Nov 2006 00:52:28 +0100]:

> I do każdego wątku niech czyta go policjant albo strażnik
> miejski i pilnuje, żeby był porządek.
> Jeszcze raz podkreślę, żeby był porządek.

Łokurczę. Człowiek chwilę nie zajrzy, a tu komedia się w tym
czasie zaczęła :)

Czyje to Pasternakowe trollątko jest? Zgubiło się komuś może?
Ja bym ogłoszenia porozwieszała, może ktoś sobie weźmie...

Kira

--
/(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
\o)/ * Luksusowe przegięcie * MIKRO pecet *

Dlaczego....
... bo siła jest w nas ! :)
"Milosc od pierwszego wejrzenia"- ciag dalszy
Kary na psp (część V)
Hehehe