Kasztany ???

1. Data: 2004-10-02 17:18:05

Temat: Kasztany ???
Od: "TOst" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
spie w pokoju w którym jest duzo urządzen elektronicznych,
czy kasztany sa odpromiennikami czy to tylko plotki i opowiesci z mchu i
paproci

pozdrawiam
tost

2. Data: 2004-10-02 18:57:17

Temat: Re: Kasztany ???
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"TOst" <t...@a...pl> napisał(a)
wnews:cjmntd$m0o$1@atlantis.news.tpi.pl:

> spie w pokoju w którym jest duzo urządzen elektronicznych,
> czy kasztany sa odpromiennikami czy to tylko plotki i opowiesci z mchu i
> paproci

U mnie kasztany leza kolo monitora...profilaktycznie... :) Nie szkodzi i
nie pomaga...

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-10-02 19:46:09

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <cjmntd$m0o$1@atlantis.news.tpi.pl> TOst tako rzecze:

> witam
> spie w pokoju w którym jest duzo urządzen elektronicznych,
> czy kasztany sa odpromiennikami czy to tylko plotki i opowiesci z mchu i
> paproci

Opowieści dziwnej treści. Ale to przynajmniej, w odróżnieniu od innych
hokus-pokus, ładnie wygląda i za darmo.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

4. Data: 2004-10-03 09:18:47

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "TOst" <t...@a...pl>
grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

>witam
>spie w pokoju w którym jest duzo urządzen elektronicznych,
>czy kasztany sa odpromiennikami czy to tylko plotki i opowiesci z mchu i
>paproci

Sa, nie za dlugo, ale sa.
Tak samo jak poprotka, chociaz ona tak wlasciwie jest wskaznikiem.

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

5. Data: 2004-10-04 22:20:36

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klapuch :-) napisał(a):

> Sa, nie za dlugo, ale sa.
> Tak samo jak poprotka, chociaz ona tak wlasciwie jest wskaznikiem.

Wskaźnikiem??
Czego?

PS. Pytam poważnie.
Justyna
Moje nowe "stare" zdjęcie:
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

6. Data: 2004-10-06 19:25:33

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos Justyna Iwańska
<j...@p...onet.pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot
przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

>Wskaźnikiem??
>Czego?
>
>PS. Pytam poważnie.

Jesli usilnie w danym miejscu usychaja poprotki to moze znaczyc, ze
jest tam dosyc silne promieniowanie cieku wodnego, albo ogolnie
negatywne promieniowanie rediestezyjne dla czlowieka

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------

7. Data: 2004-10-06 20:44:47

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <7...@4...com> Klapuch :-) tako rzecze:

> Jesli usilnie w danym miejscu usychaja poprotki to moze znaczyc, ze
> jest tam dosyc silne promieniowanie cieku wodnego, albo ogolnie
> negatywne promieniowanie rediestezyjne dla czlowieka

Ona pytała _poważnie_ a to jest grupa sci. Podaj może częstotliwość tego
promieniowania, jaki to rodzaj fal, jakie kwanty i kto je wykrył.

8. Data: 2004-10-07 16:32:11

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos Robert Pyzel
<r...@g...Bez.Spamu.pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot
przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

>Ona pytała _poważnie_ a to jest grupa sci. Podaj może częstotliwość tego
>promieniowania, jaki to rodzaj fal, jakie kwanty i kto je wykrył.

Uwazam, ze drastyczna wiekszosc rozmow tutaj jest prowadzona na
poziomie "jedna pani drugiej pani" i nikt nie wypowiada sie
niezrozumialym jezykiem naukowym, wiec tez nie bede.

czestotliwosc promieniowania radiestezyjnego od szarosci do czerni.
fale elektromagnetyczne, jednak zalezy jakiej skladowej jest wiecej,
elektrycznej czy magnetycznej.
Jakie kwanty - nie wiem.
Kto je wykryl (pewnie chodzi Ci kto po raz pirerwszy) chyba
Babilonczycy, moze Egipcjanie, ale nie jestem pewien, a nie chce mi
sie szukac.

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------

9. Data: 2004-10-07 20:38:50

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <v...@4...com> Klapuch :-) tako rzecze:

> [...]
> poziomie "jedna pani drugiej pani" i nikt nie wypowiada sie
> niezrozumialym jezykiem naukowym, wiec tez nie bede.
Nie krępuj się ,wal śmiało. To grupa _sci_ wolno

> czestotliwosc promieniowania radiestezyjnego od szarosci do czerni.
A tak w bardziej uznanych jednostkach. No wiesz długość fali,
częstotliwość. Ostatecznie może być energia kwantów.

> fale elektromagnetyczne, jednak zalezy jakiej skladowej jest wiecej,
> elektrycznej czy magnetycznej.
Ożesz, to równania Mazwella do lamusa.

> Jakie kwanty - nie wiem.
A jak fale elektromagnetyczne to nie muszą być fotony? Zdziwniej i
zdziwniej.

> Kto je wykryl (pewnie chodzi Ci kto po raz pirerwszy) chyba
> Babilonczycy, moze Egipcjanie, ale nie jestem pewien, a nie chce mi
> sie szukac.
Nie, nie kto pierwszy. Kto to udokumentował, zweryfikował eksperymentalnie i
takie tam. To się chyba "metoda naukowa" nazywa ;-)
Wiesz, zwykle (oprócz osławionych promieni "N" to za takie coś Nobla
dają.

--

Do fachowców od anatomii
Autoszczepionka na gronkowca