Katalog Avon 9/2004 Lato

1. Data: 2004-06-02 09:33:23

Temat: Katalog Avon 9/2004 Lato
Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Tradycja bylo, ze kto pierwszy ma, ten pisze co jest w promocji.
Wiec tym razem ja :-)

- cztery nowe serie skladajace sie z zelu pod prysznic (5,90), mydla w
plynie (7,90) i balsamu (9,90) o zapachach: morska bryza, radosny aromat
dzikich kwiatow, lawenda+lilia wodna i mandarynka+przyprawy
- krem antycellulitowy za 24,90 jezeli wydasz na produkty z katalogu co
najmniej 29,90
- naszyjnik muszelka za 50gr jezeli wydasz na serie solutions co
najmniej 16,90
- mleczko i tonik nawilzajacy solutions po 12,90
- krem moisture 24 za 16,90
- seria pore fection: krem, maseczka i preparat przeciw wypryskom
(16,90), zel i tonik (12,90)
- krem Multi-Boost 16,90
- Hydrofirming na noc 19,90
- beautiful morning, maseczka oczyszczajaca - roozgrzewajaca, maseczka
supernawilzajaca chlodzaca i peeling z brazowym cukrem po 14,90
- wyprzedaż: zel pod oczy z liposomami 14,90
- color trend: nowe odcienie szminek 7,90, lakiery 8,90, blyszczyki
14,90
- pedzel do ust 11,90
- odswietna szminka 10,90 (hmm... srodek lata a szminka nazywa sie w
oryginale: Christmas Gotta Have It Lipstick)
- korektor w sztyfcie 13,90
- podklad aksamitny 16,90
- roz w kamieniu 25,90
- tusze do rzes 13,45
- nowości: polyskliwy sztyft do powiek z odzywka 15,90, polyskliwy
blyszczyk z odzywka 14,90, polyskliwy lakier do paznokci 13,90
- nawilzajacy krem koloryzujacy 16,90
- plynny roz 12,90
- odzywcza szminka nablyszczajaca 16,90
- puder brazujacy w kulkach 35,90
- temperowka 4,90
- nowosc: plyskujaca kredka do powiek arabian glow 17,90
- polyskujacy zel brazujacy 19,90
- blyszczyk piaski pustyni 21,90
- preparat do demakijazu 13,90
- podklad perfect wear 35,90
- tusz beyond colour 19,90
- szminka wygladzajaca usta 23,90
- pielegnujacy cien do powiek beyond colour 20,90
- podklad idealnie dobrany 39,90
- wzmacniajaca odzywka strong results 13,90 (POLECAM!!! tylko jakos tak
nigdy nie chcialo mi sie o tym napisac)
- zmywacz 13,90
- utwardzacz we flamastrze 21,90
- celebre: woda 39,90, perfumetka 19,90
- LBD: woda 54,90, mgielka 23,90, sztyft 22,90
- Celebre i LBD: dezodorant w kulce 7,90, balsam 13,90, body spray 11,90
- nowa woda toaletowa: Far Away sensual Embrance 49,90
- trzy wody Collection de fleurs które weszly w katalogu 8/2004 po 19,90
- individual blue i pur blanca: woda 39,90, body spray 11,90, kulka
7,90, balsam 13,90, mozna kupic naszyjnik sparkling za 14,90, gdy sie
kupi cos z IB lub PB
- pozostale perfumoewane kremy i balsamy do ciala po 13,90
- Exotic Water: puder 8,90, woda 25,90, zel nawilzajacy i zel myjacy
14,90,
- perfumowane dezodoranty w sprayu: damskie 12,90, meskie 13,90
- Retrospect: woda 47,90, woda po goleniu 35,90, kulka 7,90
- kosmetyki sloneczne - wszystkie taniej chyba tak, jka w poprzednim
katalogu (sorry, ale troche duzo tego)
- niebieska seria: balsam do ust 5,90, zel do twarzy 3w1 7,90, krem 8,90
- clearskin: korektor, punktowy zel i sztyft po 9,90
- anew clinical: dwustopniowy peeling 64,90, trojwymiarowy korektor
zmarszczek 59,90
- anew zlota seria: perlowy krem pod oczy 45,90, zlota maseczka 39,90,
krem 59,90
- anew pure oxygen: zel do oczyszczania twarzy 19,90, krem silnie
dotleniajacy 42,90
(-->czy moge prosic o opinie na jego temat,<--)

- planet spa: peeling do twarzy i maseczka po 17,90, rosa 19,90, napoj i
algowa kapiel do ciala po 15,90, eliksir w ampulkach 19,90, scrub do
ciala 17,90, krem do rak 15,90, do stop i lokci 18,90, balsam do ust
14,90, balsam do ciala 25,90
- advancce techniques szampony po 8,90, przeciwlupiezowy 7,90
- szczotka do prostowania wlosow 24,90
- spray nablyszczajacy 12,90
- oferta specjalna m.in. plyny do kapieli 500 ml morelowy i
zurawinowo-jablkowy 8,90 i ladna chyba dosc duza kosmetyczka za 19,90
- aromatherapy: wszystko po 14,90
- on duty w kremie 6,90, w kulce 4,90
- skin so soft - nowy dezodorant w kulce opozniajacy depilacje 7,90,
balsam spowalnaijacy odrastanie i plynny talk 11,90, olejek do kapieli
19,90, kapielowe perelki 17,90
- kremy do rak 5,90 (sss, liposomowy, glicerynowy z silikonem i do rak i

paznokci)
- Naturals: dzika orchidea: spray do ciala, spray do poscieli i balsam
10,90, zel pod prysznic 9,90
- migdaly: krem do rak 6,90, zel 9,90, balsam 10,90
- mango i passiflora wszytsko po 9,90, nowosc: balsam do ust 5,90
- nowe szampony Herbal Care z mleczkiem sojowym i orzechem brazylijskim
do bardzo suchych i z pokrzywa i szalwia do przetluszczjacych sie po
5,90
- zmiekczajacy krem do piet 6,90

Inka

Ciut stare zdjecie...
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39011

1. Data: 2004-06-02 09:36:43

Temat: Re: Katalog Avon 9/2004 Lato
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 2 Jun 2004 11:33:23 +0200, na pl.rec.uroda, inka napisal(a):

> Tradycja bylo, ze kto pierwszy ma, ten pisze co jest w promocji.

Tradycją jest czerwcowe, sobotnie ognisko w Lasku Marcelińskim.
Bedziesz?

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

1. Data: 2004-06-02 10:19:52

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" napisał

> Tradycją jest czerwcowe, sobotnie ognisko w Lasku Marcelińskim.
> Bedziesz?

Uciekaj, spamerze :->

--
Renya

1. Data: 2004-06-02 10:27:26

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl> napisał w wiadomości

> Tradycją jest czerwcowe, sobotnie ognisko w Lasku Marcelińskim.
> Bedziesz?

To chyba NTG ;-)

Inka

1. Data: 2004-06-02 10:34:31

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 2 Jun 2004 12:27:26 +0200, na pl.rec.uroda, inka napisal(a):

> To chyba NTG ;-)

W rzeczy samej! Dlatego wykaż się dobrym sercem, nie molestuj grupy i
odpowiedz pozytywnie na moje pytanie - resztę omówimy na priv, albo na prp
:)

1. Data: 2004-06-03 13:39:11

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

inka napisał/a w news:c9k6uc$kpo$1@news.onet.pl:

> - cztery nowe serie skladajace sie z zelu pod prysznic (5,90),
> mydla w plynie (7,90) i balsamu (9,90) o zapachach: morska bryza,
> radosny aromat dzikich kwiatow, lawenda+lilia wodna i
> mandarynka+przyprawy

Są pachnące strony? I co to za serie? On duty czy coś w tym stylu?

> - nowości: blyszczyk z odzywka 14,90

Jak to wygląda i co to za odżywka? :)

> - anew pure oxygen: zel do oczyszczania twarzy 19,90, krem silnie
> dotleniajacy 42,90
> (-->czy moge prosic o opinie na jego temat,<--)

Krem strasznie śmierdzi. Tak chemicznie. Zaś żel do mycia twarzy jest
bardzo ok, z jednym mankamentem. Przy otwieraniu łatwo połamać
paznokcie.

> - Naturals: dzika orchidea: spray do ciala, spray do poscieli i
> balsam 10,90, zel pod prysznic 9,90

Ładnie toto pachnie? Jest pachnąca strona?

> - mango i passiflora nowosc: balsam do ust 5,90

W sztyfcie czy słoiczku?

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-06-03 13:50:22

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

> Są pachnące strony? I co to za serie? On duty czy coś w tym stylu?

seria ta zastąpiła starą serię Aqua (żele pod prysznic, balsamy, mydła - gł.
zapachy: aloes, morski, cytrusowy, kwiatowy, lawendowy, męski, do skóry
wrażliwej). linie zapachowe są 4, a strony zapachowe 2:
s.2-9
NOWOŚĆ AVON SENCES:
żel pod prysznic 250ml 5,90
mydło w płynie 300ml 7,90
balsam do ciała 250ml 9,90
w 4 liniach zapachowych:
Get ready (niebieski)- świeży zapach morskiej bryzy (strona zapachowa)
Fantastic day (zielony)- radosny aromat dzikich kwiatów (strona zapachowa)
My moment (fioletowy)- błogi spokój lawendy i lilii wodnej
Re-charge (pomarańczowy)- pobudzający zapach mandarynki i przypraw.

1. Data: 2004-06-03 19:09:56

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Krem strasznie śmierdzi. Tak chemicznie.

To nic, zapach ma bardzo sredni, ale za to dziala dobrze :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-04 04:57:00

Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Ładnie toto pachnie? Jest pachnąca strona?

Byla katalog temu, czyli w 8.

> W sztyfcie czy słoiczku?

w sztyfcie.

Pozdrawiam,
Inka

1. Data: 2004-06-04 21:14:47

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jun 2004 11:33:23 +0200, in pl.rec.uroda "inka"
<i...@p...onet.pl> wrote in :

>- cztery nowe serie skladajace sie z zelu pod prysznic (5,90), mydla w
>plynie (7,90) i balsamu (9,90) o zapachach: morska bryza, radosny aromat
>dzikich kwiatow, lawenda+lilia wodna i mandarynka+przyprawy

myhyhy. już się pojawiło na Allegro, w dodatku z moją ulubioną
kreatywną ortografią.

http://allegro.pl/show_item.php?item=26329560

spokuj lewendy roxx.

an// co ją zęby bolą od takich ortów

Dobrzy i źli fryzjerzy - gdzie?
[OT]SUPER PREZENTY
Ile brac za solarium
[POSZUKUJĘ ] Charles Jourdan, Individuelle
Zapraszam na ....