Katar - zawsze rano

1. Data: 2005-06-28 13:11:56

Temat: Katar - zawsze rano
Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od poczatku czerwca zawsze po ubudzeniu rano, przez jakies 20-30 minut mam
katar. Pozniej problemu, az do nastepnego dnia, nie ma. Co to moze byc? Jaka
alergia?

Rafal

Odpowiadajac na moj email
usun cyfry z adresu

2. Data: 2005-06-28 16:17:24

Temat: Re: Katar - zawsze rano
Od: "Maciej" <m...@p...onetdelit.pldelit> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie trawy!
Zamknij na noc okno.

MN

3. Data: 2005-06-28 16:44:22

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alergia na pierze?

--
Kaja

4. Data: 2005-06-28 18:04:55

Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
> Alergia na pierze?

Hmmm a moglo sie pojawic tak nagle? Do tej pory wszytsko bylo ok.

Rafal

Odpowiadajac na moj email
usun cyfry z adresu

5. Data: 2005-06-28 18:18:24

Od: psb <p...@u...to> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M napisał(a):

> Hmmm a moglo sie pojawic tak nagle? Do tej pory wszytsko bylo ok.

Niestety tak. Ja po 32 latach dostałem kataru uczuleniowego. Trwa już
prawie 3tygodnie i zaczął się po hasaniu po łące. Katar jest
charakterystyczny, a ja nie pierwszy raz byłem na łące.:)

ps

6. Data: 2005-06-28 19:27:54

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 28 Jun 2005 20:04:55 +0200, Rafal M
<news:d9s3en$plf$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
>>

> Hmmm a moglo sie pojawic tak nagle? Do tej pory wszytsko bylo ok.

Nie wiem.
Mnie sie pojawiło nagle. Jak się do łóżka kładę. Codziennie idę kupić
pościel antyalergiczną i codziennie zapominam, bo się przyzwyczaiłam do
pościeli klasycznej.

Ps. Może być jeszcze ewentualnie uczulenie na krochmal (pyłek fruwa).

--
Kaja

7. Data: 2005-06-28 19:32:55

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 28 Jun 2005 21:27:54 +0200, Kaja
<news:jabcqkixeivs$.m6fz37erffk4.dlg@40tude.net> napisał(a):

> [...]
> pościeli klasycznej.
>
> Ps. Może być jeszcze ewentualnie uczulenie na krochmal (pyłek fruwa).

Małe sprostowanie: ja nie mam kataru tylko napada mnie duszący kaszel,
który trwa z 5 minut. Po zaprzestaniu krochmalenia pościeli jest już
trochę lepiej, ale na pierze chyba mam alergię.

--
Kaja

Ciąza pozamaciczna,czy widać na usg?długie...
Ból po kanałowym leczeniu zęba
drożdżyca po antybiotykoterapii?
Ból nadgarstka
jak podniesc cisnienie krwi?