Katastra!

51. Data: 2012-06-20 03:42:05

Temat: Re: Katastra!
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boukun wrote:

> Alez obrabowano, wszystkich, z wielu lat emerytury, by potem
> obrabować z nieruchomości. Takiemu jak ty już wpojono, że to
> standard, że normalka...

jakiej emerytury?

chcesz dostać tę emeryturę co ja wypracowałeś za komuny? też uważam ze to
dobry pomysł, dlaczego my teraz mamy pracować na tych co przez lata
zarabiali kilak dolarów miesięcznie, państwo powinno im wypłacać stosowną
emeryturę pójdę nawet w to ze 100% zarobków z czasów komuny :)

52. Data: 2012-06-20 03:42:31

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boukun wrote:

> Gdyby nie bandziory i złodzieje Tusk i Komorowski...
a co z Kaczyńskim?

53. Data: 2012-06-20 03:44:20

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Jaką nieruchomość? - tę, którą zeżre niezapłacona katastra i odsetki i
> sprzedana zostanie Niemcom lub Żydom czy innym kolesiom za psi grosz??
> :->

znowu zaczyna sie straszenei niemcem...

idź ty lepiej zobacz za zachodnia granicę kto kogo wykupuje...

54. Data: 2012-06-20 03:46:02

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Dlaczego ubliżasz mądremu człowiekowi, głupcze?

> Jak wyżej napisałam - to Ty jesteś głuszy niż ustawa.
> Odwrócona hipoteka to złodziejstwo i zdzierstwo. Znasz stawki? - to
> poznaj, i wtedy gadaj.
> http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9027667,Odwroco
na_hipoteka__2000_zl_renty_miesiecznie__Nie.html
> http://samcik.blox.pl/2010/09/Subtelne-robienie-seni
ora-w-bambuko-czyli-zglos.html

przecież alternatytwą jest sprzedaż nieruchomości i zamieszkanie w domu
spokojnej starości.

55. Data: 2012-06-20 06:25:56

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Niech tylko w Izraelu coś pójdzie nie tak- wtedy będziemy biegać za gojów
> szabasowych- mieszkać będziemy w najgorszych ruderach. W tej chwili ogłoszeń
> na domach, mieszkaniach jest tyle, że naprawdę za nieduże pieniądze można
> kupić dom. Ludzie uciekają tam, gdzie małe opłaty.

Katastrat zżera wszystko?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierę polityczną".

56. Data: 2012-06-20 06:27:10

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> Dziwne- nie zauważyłeś, że to on nazwał mnie głupcem, a zauważyłeś za to, że
> napisałem mu niemal to samo. Coś w tym jest, prawda?

Jest pewna różnica. On, w przeciwieństwie do ciebie, miał rację!

57. Data: 2012-06-20 06:42:04

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Jest pewna różnica. On, w przeciwieństwie do ciebie, miał rację!

Ano tak. Nie pomyślałem o tym. Masz rację we wszystkim, co piszesz. Jak
zwykle.
:-)

bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę, abyś wciąż miał rację

Chiron

58. Data: 2012-06-20 06:43:38

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Katastrat zżera wszystko?

Napisałem, że już teraz uciekają. Co będzie później? Nie obserwujesz tego?
Wokół Ciebie nie ma ogłoszeń o sprzedaży domów, mieszkań- i to w takiej
ilości, w jakiej dotąd nie było?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

59. Data: 2012-06-20 07:08:45

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zarabiali kilak dolarów miesięcznie, państwo powinno im wypłacać stosowną
> emeryturę pójdę nawet w to ze 100% zarobków z czasów komuny :)
Uważasz, że kurs czarnorynkowy dolara- ustalany na podstawie ceny wódki w
Pewexie był adekwatny?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

60. Data: 2012-06-20 07:46:36

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2012 00:08, boukun pisze:

> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w
> wiadomości news:4fe0f6c6$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...

> I Żydzi, w rządzie, sejmie i kancelarii prezia...

I Marsjanie!

Czy też inni UFOnauci Jana Pająka ;->

Piekarnik Siemens HB43AT540E a HB43GT540E
Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass ED Hardy Sunglass Fendi Sunglass Ferragamo Sunglass Wholesale www.BuyGoodGoods.com
Lato i ciepłe grzejniki
Cheap Nike Shox NZ Shoes Shox R4 Shoes Shox TL Shoes wholesale www.BuyGoodGoods.com
[spam] Lajtowa odmiana kolonializmu