Katastra!

71. Data: 2012-06-20 12:45:28

Temat: Re: Katastra!
Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1o6n09vbrkd0h.1hreq4tveeuor.dlg@40tude.net...
> [...]
na_hipoteka__2000_zl_renty_miesiecznie__Nie.html
>>> http://samcik.blox.pl/2010/09/Subtelne-robienie-seni
ora-w-bambuko-czyli-zglos.html

> Sprzedaż jako zabezpieczenie? Raczysz żartować. Jeżeli w ogóle dojdzie ona
> do skutku, to za 1/3 wartości - może. Nie zapewni to żadnej "spokojnej
> starości". Znasz ceny w domach opieki? Koszty takiego pobytu poniżej 4000
> miesięcznie nie schodzą, te najniższe, a i właśnie tam miejsca są już
> zajęte. Ktoś z mojej rodziny mieszka, płaci 5000 i już mu właśnie
> podwyższają, a jak nie chce, to fora ze dwora.
>
> Ty jakiś opóźniony jesteś, albo nic nie masz i nie wiesz, co ile kosztuje.

No, to te domy późnej starości stoją puste i niszczeją. Przecież nikogo nie stać
na takie opłaty. A przede wszystkim biednych emerytów, nad losem których tak się
pochylacie!
Jak se pościelisz, tak się wyśpisz!
Ja sobie tak pościeliłem tak, że nie obawiam się starości. Tym bardziej, że
matuzalemowy wiek mi nie grozi.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierę polityczną".

72. Data: 2012-06-20 12:46:46

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To TY tak uważasz. I tylko dlatego nie nazwałeś go głupcem, bo uważasz tak
> jak on :->

Porażająca logika. Podziwiam cię.

73. Data: 2012-06-20 13:07:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 14:45:28 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> [...]
> Jak se pościelisz, tak się wyśpisz!
> Ja sobie tak pościeliłem tak, że nie obawiam się starości. Tym bardziej, że

Ano, żeby Cię czasem nie zaskoczył - i wiek, i brak zabezpieczenia.
--
XL

74. Data: 2012-06-20 13:09:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 14:46:46 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> Porażająca logika.

Głupiec głupca rozumie. Ot i wszystko.

> Podziwiam cię.

Ale, mam nadzieję, nie rozumiesz?
:->
--
XL

75. Data: 2012-06-20 13:16:23

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

na_hipoteka__2000_zl_renty_miesiecznie__Nie.html
ora-w-bambuko-czyli-zglos.html

> Ano, żeby Cię czasem nie zaskoczył - i wiek, i brak zabezpieczenia.

Czy ja powiedziałem, że nie mam zabezpieczenia?
Powtórzę: Ja sobie pościeliłem tak, że nie obawiam się starości!
Na przyszłość: czytaj ze zrozumieniem!

76. Data: 2012-06-20 13:25:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 15:16:23 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> [...]
>
> Czy ja powiedziałem, że nie mam zabezpieczenia?
> Powtórzę: Ja sobie pościeliłem tak, że nie obawiam się starości!

Nie, to TY czytaj ze zrozumieniem: to, że UWAŻASZ, że masz zabezpieczenie,
nijak się moze mieć kiedyś do rzeczywistości.
--
XL

77. Data: 2012-06-20 13:38:00

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Porażająca logika. Podziwiam cię.

Nie zrozumiałeś. Jak chcesz- mogę Ci postarać się to wytłumaczyć- bez
krępacji. Jak co- pisz na priv- po co mają się z Ciebie cały czas nabijać?

--

bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam

Chiron

78. Data: 2012-06-20 13:38:05

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

na_hipoteka__2000_zl_renty_miesiecznie__Nie.html

> Nie, to TY czytaj ze zrozumieniem: to, że UWAŻASZ, że masz zabezpieczenie,
> nijak się moze mieć kiedyś do rzeczywistości.

Ja w przeciwieństwie, do innych, MAM ZABEZPIECZENIE na starość. I finansowe i
rodzinne. W trudnych dla mnie chwilach doświadczyłem tego i dlatego z optymizmem
patrzę w przyszłość, bez żadnych zmartwień i kłopotów.
I ty doskonale wiesz, o czym piszę. Pamiętam ubiegłoroczne posty, w których
opisałaś swoje zachowanie podczas choroby ojca.

79. Data: 2012-06-20 15:28:52

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Uważasz, że kurs czarnorynkowy dolara- ustalany na podstawie ceny
> wódki w Pewexie był adekwatny?

sugerujesz że ten śmieszny kurs państwowy był adekwatny? :)

w ten kurs to nawet najgłupsze komuchy nie wierzyły :)

80. Data: 2012-06-20 15:32:25

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Homo adoptują se dzieci - właśnie dlatego, żeby dotyczyło.
> :-(

i co żal ci?

lepiej żeby sieroty siedziały w bidulu do 18tki a potem posżły na ulicę.

Piekarnik Siemens HB43AT540E a HB43GT540E
Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass ED Hardy Sunglass Fendi Sunglass Ferragamo Sunglass Wholesale www.BuyGoodGoods.com
Lato i ciepłe grzejniki
Cheap Nike Shox NZ Shoes Shox R4 Shoes Shox TL Shoes wholesale www.BuyGoodGoods.com
[spam] Lajtowa odmiana kolonializmu