Katastrofa

1. Data: 2010-05-05 15:37:12

Temat: Katastrofa
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Przy zerowej informacji od rosjan,
mamy kolejny ciekawy przeciek kontrolowany:

"Kobiecy głos w kabinie pilotów"

http://www.tvn24.pl/-1,1654929,0,1,kobiecy-glos-w-ka
binie-pilotow,wiadomosc.html

Ciekawe skad ta informacja?
Od Rosjan? Tylko jeden Polak i tylko byc moze,
sluchal skrzynek - prokurator Rzepa.

Niezly cyrk informacyjny.

Druch

2. Data: 2010-05-05 15:43:15

Temat: Re: Katastrofa
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

Przy okazji cos o czym dawno mowie:

"Mam jednak jedną poważną wątpliwość dotyczącą sposobu, w jaki opinia
publiczna była i jest informowana na temat przebiegu tego dochodzenia,
dlatego z niecierpliwością czekam na zapowiedziane na środę ujawnienie
wyników dotychczasowego postępowania."

-oczywiscie w srode 28.04 nie doszlo do zadnego ujawniania :) Dzisiaj mamy
5.05

Czytam dalej:

"Osobiście nie zgadzam się z wielokrotnie wygłaszanym stwierdzeniem, że
opinia publiczna o wszystkim zostanie poinformowana dopiero po zakończeniu
śledztwa. To jest zbyt poważna sprawa, żeby ukrywać informacje przez tak
długi czas. Z jednej strony rodzi to podejrzenie co do dobrych intencji osób
reprezentujących krajowe i zagraniczne instytucje biorące udział w
wyjaśnianiu przyczyn katastrofy [...]Doświadczenia innych krajów są
oczywiste. Opinia publiczna musi być informowana na bieżąco, codziennie,
przynajmniej o tych rezultatach postępowania - faktach, które zostały
jednoznacznie ustalone i których już nie można podważyć"

i dalej:

"- Kiedy zapytać o to prowadzących dochodzenie, często zasłaniają się dobrem
śledztwa
- Proszę zwrócić uwagę na fakt, że w dwa tygodnie po katastrofie nie podano
do publicznej wiadomości jednoznacznej informacji, o której godzinie ona się
wydarzyła. To kuriozalna sytuacja. Nie mam wątpliwości, że ten dokładny czas
został już ustalony. Czy jest jakikolwiek racjonalny powód ukrywania tego
przed opinią publiczną? Czy cokolwiek zmieni podanie tej informacji? Jej
brak powoduje zaś właśnie kreowanie rozmaitych dziwacznych dociekań.
"

Dokladnie!

calosc:
http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/obywatele-powinni
-wiedziec_137405.html

Druch

3. Data: 2010-05-05 15:49:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pokładzie tego samolotu była m.in. tłumaczka języka rosyjskiego.

--
CB

4. Data: 2010-05-05 16:01:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
binie-pilotow,wiadomosc.html

> Ciekawe skad ta informacja?
> Od Rosjan? Tylko jeden Polak i tylko byc moze,

Dziekujemy Ci Druchu za niezawodna, codzienna porcje prasowki. Ta grupa jak
najbardziej do tego celu sluzy.

5. Data: 2010-05-05 16:25:13

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> [...]
binie-pilotow,wiadomosc.html

> Ciekawe skad ta informacja?
> Od Rosjan? Tylko jeden Polak i tylko byc moze,

Mam wrazenie, ze lepiej by Ci sie zylo, gdybys pogodzil sie z mysla, ze
raczej nie dowiemy sie prawdy, jak bylo.
I. (rymuje?)

6. Data: 2010-05-05 18:00:21

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hrs65c$p5i$1@inews.gazeta.pl...

binie-pilotow,wiadomosc.html

> Mam wrazenie, ze lepiej by Ci sie zylo, gdybys pogodzil sie z mysla, ze
> raczej nie dowiemy sie prawdy, jak bylo.
> I. (rymuje?)

Zastanawiałam się kiedyś co łączy tego typu osoby i wyszło mi, że......
uzależnienie od emocji.

Moim zdaniem nie zależy im ani na rozsądnej dyskusji, ani na argumentach,
ponieważ chodzi właśnie o.... emocje.

To oczywiście jakieś skojarzenie, refleksja i mogę się mylić, ale im
bardziej przyglądam się całemu zjawisku, tym bardziej jestem przekonana o
swojej racji.

Ale pożyjemy - zobaczymy. Możecie mi zmyć głowę (będzie czystsza :-)) )

MK

7. Data: 2010-05-05 18:08:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-maj-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Ale pożyjemy - zobaczymy. Możecie mi zmyć głowę (będzie czystsza :-)) )

ależ kto ci zmyje?! przecież może to zrobić tylko ktoś uzależniony od
emocji. nie powinnaś oczekiwać raczej rozsądnej dyskusji?
;)

--
"Nie no, tego wpływu PiS w TVP1 się nie da wytrzymać: puścili "Misia".
To przecież uderza w kumpli Bronka." by marcinek_sz

8. Data: 2010-05-05 18:20:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swojej racji.
>
> Ale pożyjemy - zobaczymy. Możecie mi zmyć głowę (będzie czystsza :-)) )

Emocje to chyba blisko, ale zauwaz, ze nie chodzi o dowolne emocje. Ci sami
ludzie nie skacza na bungee. Blizej tu do tego czego potrzebuja np. skin
headzi - przynaleznosc do grupy i wrog tejze. Wowczas mozna uczestniczyc w
jatkach i dopiero emocja w ramach jatki powiazanej z przynaleznoscia daje
wlasciwy kontekst moim zdaniem.

9. Data: 2010-05-05 18:34:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jatkach i dopiero emocja w ramach jatki powiazanej z przynaleznoscia daje

Spróbuję jutro rano ubrać w jakieś rozsądne słowa swoje przemyślenia.

Jedną z metod przemyśliwania sobie różnych rzeczy przeze mnie jest wzięcie
ołówka do ręki i luźne pisanie pojawiających się skojarzeń. Coś tam mi się
wykluło, albo coś się dopiero kluje.
Zawsze możemy pozastanawiać się grupą (szczególnie, że są tu także, jakby tu
powiedzieć.... zainteresowani).
Wracając, spróbuję ubrać w słowa to jajo, które właśnie składam (wybacz
Qro).

A cała sprawa wynikła z niemożności uchwycenia cechy wspólnej tej grupy,
którą to cechę czułam i czuję wyraźnie ...jak zapach.

Co do powyższego, to z moich przemyśleń wynika, że stadność wynikała by tu
ze zwykłego strachu, braku pewności siebie.

MK

10. Data: 2010-05-05 18:43:43

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> [...]
>
> Co do powyższego, to z moich przemyśleń wynika, że stadność wynikała by tu
> ze zwykłego strachu, braku pewności siebie.

Ja tam bym powiedział, że z podobnej (podobieństwa w) gnuśności umysłowej
i nawet jakbym siedział tutaj bez sensu 8 lat jak niektórzy
nieudacznicy, to raczej nie zmienię tego zdania.
Piotrek

O czym powinni wiedzieć tylko wtajemniczeni...
pytanie za 100 punktow
duży wybór
niecałe 10 minut miłosci
Ile kosztuje bilet wstępu na Wawel?