« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2010-04-12 08:01:15
Temat: Katastrofa - przyczyny
Jezeli katastrofa nastapila podczas 4 podejscia do ladowania to malo
prawdopodobne
ze nastapil sabotaz.
Przeciez potencjalni zamachowcy nie byliby jasnowidzami,
musieliby dzialac od razu czyli podczas 1 lub 2 podejscia.
Chyba ze informacja o czterech podejsciach jest z gruntu falszywa.
To by wiele zmienilo.
-----
Tym bardziej ze juz w tzw.niezaleznych i obiektywnych mediach pojawiaja
sie dziwne informacje.
np. wczoraj w tytule "Pilocie nie wykonawali polecen wieży kontrolnej",
a pozniej z tekstu wynika ze nie polecen ale _zalecen_ a nie polecen,
gdyz to pilot decyduje o ladowaniu a nie wieza.
Druch
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2010-04-12 08:23:42
Temat: Re: Katastrofa - przyczynyDruch wrote:
>
> Jezeli katastrofa nastapila podczas 4 podejscia do ladowania to malo
> prawdopodobne
> ze nastapil sabotaz.
> Przeciez potencjalni zamachowcy nie byliby jasnowidzami,
> musieliby dzialac od razu czyli podczas 1 lub 2 podejscia.
>
> Chyba ze informacja o czterech podejsciach jest z gruntu falszywa.
> To by wiele zmienilo.
> -----
> Tym bardziej ze juz w tzw.niezaleznych i obiektywnych mediach pojawiaja
> sie dziwne informacje.
> np. wczoraj w tytule "Pilocie nie wykonawali polecen wieży kontrolnej",
> a pozniej z tekstu wynika ze nie polecen ale _zalecen_ a nie polecen,
> gdyz to pilot decyduje o ladowaniu a nie wieza.
Ja już pisałem w innym wątku. Paradoksalnie w nadchodzących dniach
byłbym szczególnie ostrożny i sceptyczny w sprawie jakichkolwiek
informacji dotyczących przyczyn, bo zrobił się wysyp "ekspertów",
docentów, pułkowników, instruktorów, profesorów, pilotów, z których
każdy jest przekonany że jest pewien i że to jest niemożliwe, a to tak,
a wie, bo...
O ile jeszcze w sobote była jazda "tylko" z logiką, to teraz zaczęła się
dodatkowo jazda z prawami fizyki...
Stalker
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2010-04-12 08:26:52
Temat: Re: Katastrofa - przyczynyUżytkownik "Druch" napisał:
> Jezeli katastrofa nastapila podczas 4 podejscia do ladowania
Poczytaj coś, a nie błądź jak dziecko w smoleńskiej mgle trzeci dzień.
--
Pozdrawiam - Aicha
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2010-04-12 08:42:30
Temat: Re: Katastrofa - przyczyny"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
news:hpulae$b9r$1@news.task.gda.pl...
> Ja już pisałem w innym wątku. Paradoksalnie w nadchodzących dniach byłbym
> szczególnie ostrożny i sceptyczny w sprawie jakichkolwiek informacji
> dotyczących przyczyn, bo zrobił się wysyp "ekspertów", docentów,
> pułkowników, instruktorów, profesorów, pilotów, z których każdy jest
> przekonany że jest pewien i że to jest niemożliwe, a to tak, a wie, bo...
To prawda.
-----
Jeszcze:
Z tego co podal Panslavista w watku DUCHOM.
Test tam informacja od jakiegos eksperta.
Ladowanie wyglada w ten sposob ze samolot jest na tzw. "sciezce ladowania".
Jesli zbacza z tej sciezki - wieza sledzac samolot radarem (?), podaje mu
korekte kursu.
Jesli polski samolot zboczyl ze sciezki to znaczy ze albo wieza nie podawala
informacji,
albo pilot nie sluchal komunikatow.
Wczoraj byla rosyjska wersja. Byla taka (mowili w TV na Polsacie),
ze wieza chciala wymieniac sie danymi z samolotem,
ale pilot nie odpowiadal na sugestie.
I nie chodzi o sugestie zmiany lotniska (jak wszedzie podawano),
ale chodzilo o konkretne naprawadzanie na "sciezce".
Podaje aktualna wersje, potem zaobaczymy czy to byla prawda czy nie.
Warto sledzic informacje bo wiele z nich okaze sie falszywimy,
mam nadzieje ze jednak jak najmniej
Notuje informacje z mediow zeby miec pozniej obraz informacji oraz
dezinformacji medialnej.
Zalobnie,
Druch
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2010-04-12 08:55:17
Temat: Re: Katastrofa - przyczyny
Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
news:hpujvs$95c$1@news.dialog.net.pl...
> Tym bardziej ze juz w tzw.niezaleznych i obiektywnych mediach pojawiaja
> sie dziwne informacje.
> np. wczoraj w tytule "Pilocie nie wykonawali polecen wieży kontrolnej",
> a pozniej z tekstu wynika ze nie polecen ale _zalecen_ a nie polecen,
> gdyz to pilot decyduje o ladowaniu a nie wieza.
.. dlatego rozsądnie jest zostawić ocenę najnowszych danych technicznych
związanych z katastrofą 'na później' - aż sięustabilizują FAKTY.
Tymczasem możemy, jeśli już, oceniać fakty przeszłe - a stabilne.
Np. poproszę, jeśli można, o jakiś komentarz do (agresywnego) pisma
sformułowanego przez ś.p. posła Gosiewskiego:
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4D0917D9
... w szczególności do punktu 3.
Możemy też próbować oceniać działania Sikorskiego i Wnuka a dotyczące
manipulacji przy przetargach na nowe samoloty:
- linka nie mogę znaleźć, był podany w innym wątku.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2010-04-12 08:55:33
Temat: Re: Katastrofa - przyczynyDnia Mon, 12 Apr 2010 10:42:30 +0200, Druch napisał(a):
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
> news:hpulae$b9r$1@news.task.gda.pl...
>
>> Ja już pisałem w innym wątku. Paradoksalnie w nadchodzących dniach byłbym
>> szczególnie ostrożny i sceptyczny w sprawie jakichkolwiek informacji
>> dotyczących przyczyn, bo zrobił się wysyp "ekspertów", docentów,
>> pułkowników, instruktorów, profesorów, pilotów, z których każdy jest
>> przekonany że jest pewien i że to jest niemożliwe, a to tak, a wie, bo...
>
> To prawda.
>
> -----
> Jeszcze:
> Z tego co podal Panslavista w watku DUCHOM.
> Test tam informacja od jakiegos eksperta.
>
> Ladowanie wyglada w ten sposob ze samolot jest na tzw. "sciezce ladowania".
> Jesli zbacza z tej sciezki - wieza sledzac samolot radarem (?), podaje mu
> korekte kursu.
>
> Jesli polski samolot zboczyl ze sciezki to znaczy ze albo wieza nie podawala
> informacji,
> albo pilot nie sluchal komunikatow.
>
> Wczoraj byla rosyjska wersja. Byla taka (mowili w TV na Polsacie),
> ze wieza chciala wymieniac sie danymi z samolotem,
> ale pilot nie odpowiadal na sugestie.
> I nie chodzi o sugestie zmiany lotniska (jak wszedzie podawano),
> ale chodzilo o konkretne naprawadzanie na "sciezce".
>
> Podaje aktualna wersje, potem zaobaczymy czy to byla prawda czy nie.
> Warto sledzic informacje bo wiele z nich okaze sie falszywimy,
> mam nadzieje ze jednak jak najmniej
> Notuje informacje z mediow zeby miec pozniej obraz informacji oraz
> dezinformacji medialnej.
>
> Zalobnie,
> Druch
Co do językowych perturbacji, o których się wspomina: piloci przechodzili
szkolenia w Rosji, pracując na rosyjskim sprzęcie. Ich podstawową
umiejętnością w pracy na tym sprzęcie jest rozumienie rosyjskich komend,
jak u informatyków - komend angielskich, nawet bez ew. komunikatywnej
znajomości języka. Jęsyk rosyjski jest jednym z języków wykładowych
technicznych na naszych uczelniach wojskowych, a piloci ci byli pilotami
wojskowymi. Więc nie ma co mówić, że wieża powinna po angielsku itp. Jeśli
były komendy/liczby po rosyjsku (jesli!), to powinny być rozumiane.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
7. Data: 2010-04-12 09:26:18
Temat: Re: Katastrofa - przyczyny"Ender" <e...@n...net> wrote in message
news:hpumbs$hbd$1@news.onet.pl...
> dziś faktycznie jest już oficjalnie tylko 1.
Jedno podejscie bylo??? Jakis link?
Bo jesli rzeczywscie jedno to pod znakiem zapytania staje
cala rosyjska rzetelnosc informacyjna.
Ciekawe czy bedzie dostep do zapisu rozmow pilotów
z czarnej skrzynki?
Cz moze
"niestety, polskije druzja, nagrania w skrzynce ulegly calkowitemu
zniszczeniu"
Druch
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
8. Data: 2010-04-12 09:33:02
Temat: Re: Katastrofa - przyczyny"Druch" <e...@n...com> wrote in message
news:hpuovf$bse$1@news.dialog.net.pl...
ewentualne nagranie z czarnej skrzynki pokaze jak
wygladala rzeczywista rozmowa wiezy z pilotem.
Czekam na to.
Druch
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
9. Data: 2010-04-12 09:50:01
Temat: Re: Katastrofa - przyczynyOn 12 Kwi, 10:55, zażółcony <z...@m...on.pl> wrote:
> Możemy też próbować oceniać działania Sikorskiego i Wnuka a dotyczące
> manipulacji przy przetargach na nowe samoloty:
> - linka nie mogę znaleźć, był podany w innym wątku.
http://www.altair.com.pl/cz-art-2004
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
10. Data: 2010-04-12 10:23:02
Temat: Re: Katastrofa - przyczyny
Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
news:hpujvs$95c$1@news.dialog.net.pl...
>
> Tym bardziej ze juz w tzw.niezaleznych i obiektywnych mediach pojawiaja
> sie dziwne informacje.
> np. wczoraj w tytule "Pilocie nie wykonawali polecen wieży kontrolnej",
> a pozniej z tekstu wynika ze nie polecen ale _zalecen_ a nie polecen,
> gdyz to pilot decyduje o ladowaniu a nie wieza.
Brawo - odkryles spisek: raz dziennikarz powiedzial polecen, innym razem
zalecen. Cos w tym musi byc!
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |