Re: Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?

Data: 2017-02-03 07:11:07
Temat: Re: Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 16:56:48 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
osciola/art,26785,s-ch

67.html

> W dowolnej grupie można spotkać debila. I to nie oni stanowią problem.

wiesz, kiedyś rozważałem problem: czy lepiej być debilem,
czy lepiej głupkiem?
wyszło, że głupkiem - tak tylko piszę, żeby rozróżnić pojęcia.

> Problemem są szuje, które jako trochę bardziej inteligentni od tych
> debili, doskonale wiedzą, że to kretynizm. I wcale im to nie
> przeszkadza, a wręcz przeciwnie.
> To tak jak z ikselką - typowy przykład - niby wykształcona (była
> nauczycielka chyba? jak widać niczego to nie gwarantuje) wie co to
> faszyzm, dyktatura, rasizm, a nadal twierdzi, że Hitler i sułtan Brunei
> to jej idole.

ma do tego prawo; zależy, co bierze pod uwagę;
jeśli tylko niektóre wybrane cechy, to dobrze uważa.
jeśli całościowo, to hitlera nie da się nie potępić.
znaczy, nie potępić, to dużo za mało powiedziane.
jeslibyś natomiast spytał, czy w Niebie go potępiają,
to odpowiem, ze to nieprawda.
tylko nie zarzucaj im, że coś z nimi nie tak;
tam są to sprawy stokroć bardziej oczywiste,
niż u nas co innego oczywiste.
tam po prostu wszystko się wie
i wszystkich bezgranicznie się kocha.
znaczy, na całkiem innym poziomie, niż nasza miłość
człowiecza.
tu, nawet kiedy sam tu jestem, niemożliwym do
zobrazowania.

pomijając...

> Dostała od kogoś gotowe odpowiedzi na trudne pytania i bezmyślnie je
> powtarza.

to też pominę.

> W nagonce na Owsiaka jest wykorzystywany dokładnie ten sam mechanizm.
> Tacy ludzie będą innych opluwać i parząc ci prosto w oczy będą
> twierdzić, że to tylko deszcz pada. Taki pedofil Leo będzie zaprzeczał
> faktom do upadłego (u niego dochodzi jeszcze jeden czynnik oprócz
> niskiej inteligencji)... itd... chemtrailse, płaska Ziemia...

w jakiej, przerwa, nagonce?
owsiak to zwykła szuja - jeśli oczywiście mówimy o ziemskim spraw rozpatrywaniu.

jeśli zechcesz dowodów, o które tak często prosisz,
to Ci je przedstawię.

oczywiście, nie jest tak, ze to co czyni, jest złe.
złe jest, z jakich pobudek. oczywiście, ze dla Ciebie
może być to mało ważne, ale tak naprawdę najważniejsze jest,
czy intencje są czyste.

powiesz może, ze piekło jest dobrymi intencjami wysłane;
tak przecież twierdzą też instytucjonalni księża,
którymi tak pogardzasz?

czyste intencje, Piotrze, to jest jedyna rzecz
która może się w Niebie, użyjmy tego słowa, zmaterializować.

także nie mów mi o owsiakach pięknych,
choć w Niebie tak samo ich się kocha jak hitlerów,
mnie, czy Ciebie - nie pomijając.

po prostu Piotrze - często szuje podają sie za ludzi uczciwych.
i niech Ci w tvn-ku dalej tłumaczą, ze nikt nie jest bez skazy.
wszystko Piotrze, wszystko, zależy od skaz rodzaju.
bo skazę nawet miał Pan Jezus;
dobrą i może dla ludzi, ale nie dla istot wszystkich.

jacek