Katowicki okulista?

1. Data: 2002-10-12 12:49:27

Temat: Katowicki okulista?
Od: "Janusz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos moze mi polecic jakiegos katowickiego okuliste? Bardzo zalezy mi na
dobrym specjaliscie (mam -9.0dpi) i zdecydowanie wystrzegam sie gabinetow
gdzie z marszu ktos mi proponuje soczewki kontaktowe (chodzi mi o lekarza,
ktorego podejscie nie zaweza sie do sprawdzenia wzroku i zlozenia oferty
handlowej lecz czlowieka, ktory ma naprawde lekarskie podejscie).

Pozdrawiam serdecznie,
Janusz

2. Data: 2002-10-12 16:14:48

Temat: Re: Katowicki okulista?
Od: "KingaKa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuzynka leczyła dziecko u p.Gierek -atmosfera nieciekawa,ale podobno
skutecznie.
Na miejscu wszystkie specjalistyczne badania.
Pozdr.Kinga

3. Data: 2002-10-12 17:48:51

Od: "Ola" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie!!!

od razu idz na ul. Ceglaną w Katowicach!!

pozdrawiam
Ola

4. Data: 2002-10-12 20:30:53

Od: "Janusz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie o Gierkowej to slyszlaem mieszane opinie :).....

Pozdr
Janusz

5. Data: 2002-10-14 12:23:29

Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie o Gierkowej to slyszlaem mieszane opinie :).....

Specjalistka jest dobrą ale podejście do pacjentów to rzeczywiście ma
nieciekawe. No i swoje trzeba odczekać żeby do niej się dostać.
Proponuję dr Cupiał - przyjmuje w Medisie na Szeptyckiego (Paderewa) - leczę
się u niej od 2 czy 3 lat (-7.0) - świetny fachowiec i przemiła osoba.
Polecam
Pozdrowienia
BM

6. Data: 2002-10-15 00:17:33

Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od razu idz na ul. Ceglaną w Katowicach!!

Przebadaja cie i dadza kopa w dupe
ze mna wlasnie tak zrobili
Problem z oczkami jest nadal a oni mnie olali
jedynym kto sie zainteresowal sprawa byl
prof Pojda z Bytomia - szpital na Zeromskiego (jezeli nie pomieszalem)

TB

deklaracja z aumaaty
Tłuste Włosy !!!
banalne pytanie
ustalanie ojcostwa - testy na zawartosc narkotykow
ustalanie ojcostwa - testy na zawartosc narkotykow