Kawa Alfredo- gdzie kupić?

1. Data: 2003-09-29 07:34:09

Temat: Kawa Alfredo- gdzie kupić?
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani
Jakiś czas temu pojawiła się na grupie wątek ekspresu ciśnieniowego. Jeden z
grupowiczów wysłał informację, że najlepszy gatunek kawy do tego ekspresu to
Alfredo, niestety nie do kupienia w żadnym z supermarketów. Kiedyś miałam
okazję pić kawę Alfredo w jednej z Warszawskich restauracji. Była
wyśmienita. W związku z tym pytanie, czy ktoś ma kontak to warszawskiego
dystrybutora w/w kawy. Znalazłam firme w Gdańsku, ale po wysąłniu kilku
maili pod link Warszawa, pozostałam bez odpowiedzi. Pozdrawiam

Zmęczona nienajlepszą Lavazzą
Magdalena

1. Data: 2003-09-29 07:44:35

Temat: Re: Kawa Alfredo- gdzie kupić?
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena napisał:
> [...]
> dystrybutora w/w kawy. Znalazłam firme w Gdańsku, ale po wysąłniu kilku
> maili pod link Warszawa, pozostałam bez odpowiedzi. Pozdrawiam

A po co do Warszawy? Firma która ją produkuje mieści się w Rumii:
http://www.darboven.pl/kontakt.htm

Ale wciąż uważam, że lepsza jest Poccino.

Pozdrawiam
Eulalka

1. Data: 2003-09-29 09:25:46

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

z prostej przyczyny, mieszkam w Warszawie i nie wybieram się do Gdańska w
najbliższym czasie..

1. Data: 2003-09-29 09:38:58

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena napisał:

> z prostej przyczyny, mieszkam w Warszawie i nie wybieram się do Gdańska w
> najbliższym czasie..

Próbowałaś na ten link ichni Warszawski, czy na jaiś inny? Wiesz,
ostatecznie moge ci kupić i wysłać.

Eulalka

1. Data: 2003-09-29 09:45:31

Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:
> [...]
Magda,
Oferowalem Ci pomoc w zakupie (biore ta wysmienita kawe do naszej kawiarni)
i podtrzymuje .Codziennie jestem w Wwie. przy zamowieniu moge wziac dla
Ciebie jedna kawe wiecej. Odbierzesz juz w Wwie.
Pisz na priv.

Maniek Camry
GG: 2220373
m...@p...onet.pl
http://www.cukierniajeanette.republika.pl <- skromna probka naszych wyrobow

1. Data: 2003-09-30 08:22:01

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie, pamiętam, że pisałeś na grupę, że możesz dla kogoś wziąć kawę.
Niestety nie udało mi się odnaleźć tego postu.

Pisałeś też o lepszej odmianie w czerwonym a gorszej w czarnym opakowaniu,
czy na odwrót. Bardzo proszę przypomnij.

Nie pamiętam też, ceny za opakowanie. Chciałam załatwić ten zakup nie
kłopocząc nikogo z grupowiczów. Skoro nie ma możliwości inaczej to chętnie
skorzystam w najbliższym czasie. Bardo dziękuję i odezwę się na private
uzgodnić detale. Rozumiem, ze kawiarnia jest w Warszawie? Czy możesz podać
nazwę i jej adres? Bardzo chętnie się wybierzemy. Wraz z grupą znajomych
jesteśmy smakoszami kawy i często odwiedzamy różne kawiarnie.

Pozdrawiam

Magdalena

1. Data: 2003-09-30 10:03:13

Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystaj z www.google.com

> Pisałeś też o lepszej odmianie w czerwonym a gorszej w czarnym
> opakowaniu, czy na odwrót. Bardzo proszę przypomnij.
Czarna jest lepsza !
> Nie pamiętam też, ceny za opakowanie.
ja tez dokladnie nie pamietam okolo 74-80pln (netto)

> Chciałam załatwić ten zakup nie
> kłopocząc nikogo z grupowiczów.
Gdyby to mial byc wielki klopot wogole nie oferowalbym pomocy ;)

> Rozumiem, ze kawiarnia jest w Warszawie?
Dla Ciebie niestety

> Czy możesz podać nazwę i jej adres?
Oczywiscie
Cukiernia Francuska "Jeanette"
ul. Zwirki 16
Mlawa (130km od Wwy w strone Gdanska, miasto przy E77)

http://www.cukierniajeanette.republika.pl/

> Bardzo chętnie się wybierzemy.
Zapraszam przez 7 dni w tygodniu ;)

1. Data: 2003-09-30 10:36:28

Temat: Re: Kawa Alfredo- gdzie kupić? (OT)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.cukierniajeanette.republika.pl/

....po co ja tam zajrzalam....;) a jeszcze glupia sobie powiekszalam
obrazy....

nic slodkiego w domu

agataw

1. Data: 2003-09-30 11:08:47

Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:

> ....po co ja tam zajrzalam....;) a jeszcze glupia sobie powiekszalam
> obrazy....
LOOOOOOOOOOOOOL ! ;)

A na serio Jesli jestes z Wwy (Lomianki, Zoliborz, Centrum, Ochota) to nic
prostszego Dzis zamawiasz na jutro przywioze (jestem codziennie w Wwie).
Pisz na priv badz GG

1. Data: 2003-09-30 11:15:14

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>prostszego Dzis zamawiasz na jutro przywioze (jestem codziennie w Wwie).
===========
czemu ja mieszkam w Krakowie??? Wyjatkowo zaluje. Zwlaszcza musy mnie
rozmarzyly - kocham musy. A trudno dobre kupic. Bywam co prawda czesto w Wwie -
ale rozumiem, ze nie mozna Twoich wyrobow kupic w zadnej kawiarni w Wwie??

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Zeberka i syrop klonowy