Re: Kawa(MM)

From: Barbara Anna <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Kawa(MM)
Date: Thu, 11 Sep 2003 09:49:27 +0200

Użytkownik Joanna C napisał:

> Witam Napiszcie proszę czy stosując dietę MM naprawdę trzeba zrezygnować z
> Kawy> Jak to wygląda u was. Przepadam za tym napojem i nie wyobrażam sobie
> dnia bez pachnącej kawki( niestety nie kończy się na jednej-mam bardzo niskie
> ciśnienie)

Mnie też kawa wydawała się niezbędna do życia, więc również zaczynając
MM ją piłam (raczej słabą i z mlekiem 0.3%, no i tylko przed
południem). Ale po pewnym czasie zupełnie przestała mi smakować i teraz
już w ogóle nie mam na nią ochoty - a nawet jak mam, i sobie zrobię,
to przeważnie nie wypijam nawet połowy.

Myślę, że podczas MM zmienia się... smak? Podobnie rzeczy słodzone
słodzikami (np. jogurty owocowe), które wcześniej, na diecie 1000 kcal,
bardzo mi smakowały, teraz są dla mnie zdecydowanie za słodkie, więc
jem je rzadko i mieszając z jogurtem naturalnym w proporcji co najmniej
pół na pół.

Wracając do kawy, wydawało mi się zawsze, że w MM chodzi o ograniczenie
ilości i mocy, nie o całkowite wyeliminowanie?

Pozdrawiam,

Barbara Anna