Kawa-przycinanie

11. Data: 2003-04-06 16:15:23

Temat: Re: Kawa-przycinanie
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Posadz sobie jeszcze mango. Ma ladne, blyszczace liscie, no i tez jest dosc
> niespotykane w kwiaciarniach.
> Wrazliwe jest niestety na przedziorki.

Chetnie, ale wpierw musze wyszukac gdzies pestke, bo owocu nie lubie,
wiec nie zjem.
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

12. Data: 2003-04-06 16:15:51

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl wrote:
> Cześć!
> A ja Elfkę dobrze rozumiem... Mi też zapachniało kawą.... Buuuuu
> Ja chcę kawy - nierozpuszczalnej.
> Będę szukać, chętnie wymienię na coś - czekam na popozycję.
> Ewa R.

Nie ma to jak kawa nierozpuszczalna :)
Pozdrawiam
Elfka
| Elfy sa wsrod nas |

13. Data: 2003-04-07 09:42:56

Od: mag_wp <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mag_wp napisał(a):

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi :)

Co do owocowania to jakos nic z tego. Nie mam pojecia jak ja zapylic ;)
Sadzonki-odszczepki tez niestety nikomu nie zaoreruje bo niestety moja
takowych nie ma, chyba że jak ją przytne to to co odetne sprobuje
ukorzenic i moze cos z tego wyjdzie,
uciete galazki niestety nie chca sie ukorzeniac, chyba ze cos zle robie
:(
Kawe kupilam w kwiaciarni w Sosnowcu.
Kiedys usilowalam wychodowac z nasionek kupionych w kwiaciarni ale zadno
nie zakielkowalo :(

--
Pozdrawiam Mag

14. Data: 2003-04-07 11:53:51

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Na stronie www.tomaszewski.pl lub www.kwiat.pl znalazlam info, że kawę można
kupić w sieci tych sklepow (Na stronie jest wykaz adresów z różnych miast).
Obecnie mieli rosliny 20-centymetrowe w cenie 11,81 zł. Jadę po swoją kawę dziś
lub jutro. bardzo wam dziękuję za inspirację.
Cmoczki Ewa R. :)))

15. Data: 2003-04-08 04:23:11

Od: mag_wp <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@w...pl napisał(a):

> [...]
> Obecnie mieli rosliny 20-centymetrowe w cenie 11,81 zł. Jadę po swoją kawę dziś
> lub jutro. bardzo wam dziękuję za inspirację.

Powodzenia :)
I niech pięknie rośnie :)
(puk puk odpukać) :)

--
Pozdrawiamy gorąco Mag + Dominika (24.08.01)
Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga.

Śniegi i mrozy
Filoksera
o wiewiórkach