Re: Kazda logike mozna sprawdzic

1. Data: 2008-11-06 09:12:15

Temat: Re: Kazda logike mozna sprawdzic
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pester" <p...@o...pl>
news:geubg9$ibm$1@news.task.gda.pl...

> [...]
> Sedzia:
> - Hmmm... logika niby zelazna, ale to jeszcze niczego nie dowodzi. No na ten
> przyklad, powiedzcie mi co mam w tym pudelku?
> Ojciec:
> - Pudelko kwadratowe...
> Najstarszy syn:
> - To znaczy, ze w nim cos okraglego...
> Sredni syn:
> - Jak okragle to musi byc pomaranczowe...
> Najmlodszy:
> - Jak pomaranczowe - to z pewnoscia mandarynka...
> Sedzia zdumiony zaglada do pudelka i mówi:
> - No, Wasyl.... Krowe trzeba jednak oddac...

rotfl
Powyższe to nie jest logika lecz przypadek trafionego pieniactwa.
Na takich pieniactwach bez uzasadniania prawdziwości
opiera się cała psudomatematyczna Teoria Mnogości.
Zbiór N ma moc aleph0
Zbiór liczb parzystych NP ma moc aleph0
Zbiór liczb nieparzystych NN ma moc aleph0
N - NP ma moc aleph0
aleph0 - NP = aleph0
aleph0 - NP - NN = pomidor
a więc sędzia jest łysy
W TM to "logiczne"
Edward Robak* z Nowj Huty

2. Data: 2008-11-06 10:50:13

Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zbiór N ma moc aleph0
> Zbiór liczb parzystych NP ma moc aleph0
> Zbiór liczb nieparzystych NN ma moc aleph0

Ej no zamiast się pośmiać to wszystkich czarujesz słowami
jak zaklinacz węży swoją Tiktiri.
Czy widziałeś na oczy gdzieś zbiory o
oo ilości "+" i oo ilości "-",
a tak wogóle to jakiejkolwiek oo zbiory,
aby wyrokować co się stanie po odjęciu z nich jednostkowych elementów.
Słowami narzucasz rzeczywistość ,której nie ma. :-)

3. Data: 2008-11-06 11:43:56

Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spit" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> aby wyrokować co się stanie po odjęciu z nich jednostkowych elementów.
> Słowami narzucasz rzeczywistość ,której nie ma. :-)

Czy zatem w z żelaznej logiki nie wynika ,że jeśli alefita cierpi na alefię
urojeniową
nie licząc w sposób rzeczywisty nieskończoności,to osoba która ją tak liczy
cierpi na (alefię urojeniową)!!* ?

*-silnia podwójna

4. Data: 2008-11-06 13:02:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spit" <s...@N...gazeta.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Ej no zamiast się pośmiać to wszystkich czarujesz słowami
> jak zaklinacz węży swoją Tiktiri.

No przecież to główna z metod drangu podświadomości. Niby w żartach
przemyca się oszołomskie idee nazywając pieniactwa logiką. Niezorientowana
młodzież uwierzy, że logika właśnie na tym polega by nadawać przezwiska
bez uzasadnienia prawdziwości, jak jakiś kłamca z paradoksu.

> [...]
> aby wyrokować co się stanie po odjęciu z nich jednostkowych elementów.
> Słowami narzucasz rzeczywistość ,której nie ma. :-)

Edward Robak* z Nowj Huty napisał:
Zbiorów nieskończonych nie ogląda się oczami tylko ogarnia umysłem.
Dla przykładu:
zbiór liczb całkowitych ujemnych na osi liczbowej to nieskończony zbiór
minusów o nazwach bezwzględnych. To samo zbiór po prawej stronie osi.
Ludzie się umówili by nie pisać plusa przy liczbach dodatnich ale ten plus jest.
Nazwy sobie można zmieniać, ale ilość plusów i minusów jest constans.
Zgadnij dlaczego jest ich Re1 po każdej stronie zera? ;)
Powiem Ci:
bo Re1 to ideał {K} ciała liczb naturalnych - dziedzina całkowitości. :-)
. . .
Wiesz co sobie wymyślili alefici i w to wierzą?
Że potrafią z jednego wiersza wypełnionego minusami brać po jednym minusie,
przekładać to do pozostałych wierszy, wypełnić całą Tabelę N^2 minusami
i żadne pole nie będzie puste, ale wystarczy wziąśćj ednego minusa by się
przekonać, że łążą jak psy.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

5. Data: 2008-11-06 13:19:19

Od: MrOzI <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszymy się na tej grupie , że jesteś taki czujny. Ale skończ już ten
słowotok który się niczego nie trzyma poza tym , że użyłeś kilka mądrych
słów.

6. Data: 2008-11-06 16:16:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spit" <s...@N...gazeta.pl>
> [...]

> urojeniową nie licząc w sposób rzeczywisty nieskończoności,to osoba
> która ją tak liczy cierpi na (alefię urojeniową)!!* ?

hmmm
Spróbujmy więc opisać symptomy tych dwóch jednostek chorobowych. OK? ;)
Alefitę cierpiącego na alefię urojeniową rozpoznaje się po tym w jaki sposób
obchodzi się z bijekcją. Otórz dajemy aleficie rejestr nieskończony PEŁNY
i opróżniamy jedną pozycję zabierając cyfrę, która tam była, a następnie
pytamy alefitę czy ilość cyfr się zmieniła bo ubyła jedna.
Alfita łypie okiem i mówi, że się nie zmieniła co udowadnia zaklęciem:
bijkcja,bijekcja
raz,dwa,trzy
chop siup
pokazujemy aleficie puste pole, które wcale od zaklęcia się nie zapełniło,
a ten się pieni i mówi, że Bóg Alef ma straszliwą moc i pluje na pytającego.
To objawy typowe.

Choroba (alefia urojeniowa)!! <= podwójna silnia - przejawia się inaczej.
Pacjent mówi, że puste to puste, pełne to pełne i na nikogo nie pluje.
Ta choroba jest nieuleczalna, alle z uwagi na rzadkość występowania
1: 9.000.000.000 nie jest jeszcze sklasyfikowana w światowym rejestrze
chorób umysłowych. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty

7. Data: 2008-11-06 19:00:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MrOzI" <m...@p...onet.pl>

> Cieszymy się na tej grupie , że jesteś taki czujny. [...] użyłeś kilka mądrych
> słów.

Fizyka teoretyczna także operuje nieskończonościami. Dla przykładu:
istnieje spór od tysięcy lat o rozmiary wszechświata i wielu poważnych
naukowców nie wyklucza wszechświata Euklidesowego, a więc nieskończonego.
W nieskończonym wszechświecie teoretycznie jest nieskończona ilość
ładunków ujemnych i dodatnich i tak powstaje pytanie:
jaki jest teoretyczny ładunek teoretycznego nieskończonego wszechświata?
Taki wszechświat można odwzorować na osi liczbowej.
Wszystkie elektrony i cząstki ujemne ustawia się na osi liczb ujemnych
a dodatnie po stronie naturalnych. Każda cząstka ma swoją kolejną liczbę
i jest ich nieskończenie wiele zarówno po lewej jak i po prawej stronie.
Jaki jest ładunek wypadkowy takiego wszechświata a jaki byłby gdyby
18 elektronów zabrać z tej osi?
Czy ładunek wypadkowy będzie dodatni?
Oczywiście nie musisz odpowiadać ale możesz pomyśleć.
Jednego bądź pewny: to nie jest słowotok ale rozważania nawet
jeśli nie rozumiesz co napisałem. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty

8. Data: 2008-11-06 20:50:42

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ młody człowieku.
To czy ładunek wszechświata jest zrównoważony jest cholernie istotne
dla teorii kosmologicznych dodatkowo rozwijając wyobraźnie, tak potrzebną
w fizyce do odwzorowywania wzorów. Jeśli nie wiesz czy ładunek wszechświata
zostanie spolaryzowany po odjęciu 18 elektronów to po prostu nie pisz nic.
Nie bądź psem ogrodnika, który sam nie zje, a innym nie pozwoli.
Więcej tolerancji proszę.
Edward Robak* z Nowej Huty

9. Data: 2008-11-06 21:00:44

Od: MrOzI <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem psem ogrodnika. Ale równowaga lub jej brak będzie z Tobą czy
bez Ciebie. Oczywiście można żyć z głową w chmurą i mieć głowę
przepełniona nie praktycznymi i nie przydatnymi informacjami tylko po co
? By nazywać się mądrym ...chyba raczej wyobcowanym.

Zawsze mnie zaskakują tacy ludzie. I bez względu co mówią to oni hamują
postęp ludzkości bo pchają go w jakieś nieistotne zakamarki. Wiedza nie
jest istotna jeżeli nie ma przełożenia praktycznego.

Podaj chodź jeden powód czemu miała by służyć ta wiedza ? No chyba , że
chce zburzyć równowagę wszechświata lub ją naprawić.

10. Data: 2008-11-06 21:07:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taka słynna oszołomska Teoria Mnogości, która hamuje jak piszesz
postęp ludzkości fałszywymi samozaprzeczającymi się i ogłupiającymi ludzi
założeniami, których aby zaliczyć matematykę musisz nauczyć się na pamięć.
W tej teorii po odjęciu z nieskończonego zbioru 18-tu minusów jest ich
dalej tyle samo co plusów, a ja sprawdzam zdolność ludzi do rozumienia.
Ty przeciwstawiając się odkrywaniu prawdy jesteś po stronie hamującej
a nie rozwijającej bo tym swoim postem chcesz, by ludzi dalej ogłupiano.
Edward Robak* z Nowej Huty

Użytkownik "MrOzI" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Podaj chodź jeden powód czemu miała by służyć ta wiedza ? No chyba , że
> chce zburzyć równowagę wszechświata lub ją naprawić.

auto, światła, blondynka i piesek
Re: Zapytanie
Re: Znów zabierają nam wolność
bóg jest bóg był i zawsze będzie, rozumiesz?! :)
Re: Emocjonalna racja bytu.