Re: Znów zabierają nam wolność

1. Data: 2008-11-05 11:35:29

Temat: Re: Znów zabierają nam wolność
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gerv4l$svt$1@news.onet.pl...

> [...]
> najwyżej uciec gdzieś na wieś, w góry, hodować owce, wyplatać kosze (coraz
> więcej osób tak postępuje). Konsekwentna walka kończy się bowiem
> nieuchronnie na pluszowym krzyżu śmieszności. "Wrogami były Pokemony".'
>
> Coraz mniej wolności jeżeli cgodzi o informację, alerantywą byłaby
> "co najwyżej uciec gdzieś na wieś, w góry, hodować owce, wyplatać kosze",
> jednak w obecnej rzeczywistości staję się niewolnikiem wielkich korporacji,
> mam płacić haracz wielkim firmom softwarowym, wprowadzane jest DRM które
> ma decydować ile razy wolno obejrzeć mi dokument na własnym komputerze,

Swoją wypowiedzią udowodniłeś, że obszar wolności się powiększa, wszak
w czasach gdy nie było komputerów obszar wolności był mniejszy.
Po wprowadzeniu komputerów więcej rzeczy wolno np. wolno pisać posty
zawierające informację zarówno prawdziwą jak i fałszywą.
Gdy nie było komputerów tej wolności nie było. :-)
Osobną sprawą jest pranie mózgów i manipulacja środków masowego
przekazu, ale na szczęście wielu ludzi jest na to odpornych więc nie grozi im
zamknięcie się w gettcie i wyplatanie koszyków.
Po prostu umieją odróżniać manipulację od wiadomości, bo są świadomi treści.
Edward Robak* z Nowej Huty :)

2. Data: 2008-11-05 11:49:48

Od: "Antymonopolista" <a...@w...to.costam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Swoją wypowiedzią udowodniłeś, że obszar wolności się powiększa, wszak
> w czasach gdy nie było komputerów obszar wolności był mniejszy.

Rozwój komputerów i internetu mógłby powiększać obszar wolności, jednak niestety
zmniejsza ten obszar.

3. Data: 2008-11-05 12:10:33

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Robakks" <R...@g...pl>

> Rozwój komputerów i internetu mógłby powiększać obszar wolności,
> jednak niestety zmniejsza ten obszar.

Rozumiem.
Ponieważ mam więcej możliwości to obszar wolności się "zmniejszył"
To oczywiste... :-)
Szkoda, że Tomek Wilmowski tego nie czyta bo bardzo by się ucieszył.
Uwielbiał twierdzenia samozaprzeczające się. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty

4. Data: 2008-11-05 12:25:29

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Robakks" <R...@g...pl>

> Mam coraz mniej możliwości, zwłaszcza jeśli chodzi o dostęp do informacji

Dlatego aby powiększyś sobie dostęp do informacji powinieneś udać się
na wieś i wyplatać kosze, wszak zgodnie z Twoją doktyną:
im mniej tym więcej
co nie? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty

5. Data: 2008-11-05 12:47:29

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Robakks" <R...@g...pl>

> Tylko ja nie chcę mieć takiej alternatywy, świat w którym żyję zabiera mi
> coraz więcej wolności; władza jaka ma Microsoft nad swoimi poddanymi
> staje się dużo większa niż rząd wolnego państwa ma nad swoimi obywatelami,
> jest to władza niemal religijna gdzie wielka korporacja staje władcą sumień.

Znam tę teorię w której nie ma ani Wikipedii, ani Google, ani Mozilla
Foundation, jest natomiast straszliwy smok Microsoft wyplatający koszyki
na wsi przez co uzyskuje olbrzymią wolność.
Czy dopuszczasz taką teorię opartą na rzeczywistości realnej, w której
relacja jest wprostproporcjonalna, a więc w której:
im większa możłiwość wyboru - tym większa wolność i swoboda,
czy może całkowicie ignorujesz osiągnięcia dorobku intelektualnego
ludzkości przekładając mrzonki ponad fakty i konkrety?
Edward Robak* z Nowej Huty

6. Data: 2008-11-05 13:08:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> Swoją wypowiedzią udowodniłeś, że obszar wolności się powiększa, wszak
> w czasach gdy nie było komputerów obszar wolności był mniejszy.

O to chodzi - internet to informacja, ktory do tej pory nie byla dostepna,
a wrecz cenzurowana.

Niestety za dobrze jest, juz powstaje plan ukrócenia:

"Rządowa cenzura Internetu w Australii."
http://nczas.com/wiadomosci/australia/rzadowa-cenzur
a-internetu-w-australii/

Duch

7. Data: 2008-11-05 13:09:39

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Antymonopolista" <a...@w...to.costam.pl> wrote in message

> Rozwój komputerów i internetu mógłby powiększać obszar wolności, jednak
> niestety zmniejsza ten obszar.

Troll

8. Data: 2008-11-05 13:10:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> Rozumiem.
> Ponieważ mam więcej możliwości to obszar wolności się "zmniejszył"
> To oczywiste... :-)

Szkoda gadac, to troll,
Duch

9. Data: 2008-11-05 13:54:01

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com>
> [...]

> a wrecz cenzurowana.
>
> Niestety za dobrze jest, juz powstaje plan ukrócenia:
>
> "Rządowa cenzura Internetu w Australii."

hmmm,,,
A co powiesz na temat cenzury polskojęzycznych grup dyskusyjnych i forumów
mających w nazwie słowo matematyka?
To nie są projekty jak w przypadku Australii, która chce uchronić swoich
obywateli przed zalewem informacji antypaństwowych, antyludzkich,
nawołujących do zbrodni i propagujących wyuzdaną pornografię, a będących
poza zasięgiem jurysdykcji organów ścigania z uwagi na anonimowość
twórców tych stron.
Chodzi o nasz polskie realia.
Spróbuj napisać jakiś tekst matematyczny, podpisz się Edward Robak
i wyślij na przykład do pl.sci.matematyka - a przekonasz się, że niezależnie
od treści Twój post nie zostanie ogłoszony, a więc plan ukrócenia
wolności słowa i prawa do głoszenia uzasadnionych poglądów naukowych
jest już wdrożony i działa. :-)
Zamordyzm nie musi być oficjalnie wprowadzany przez rządy. Anonimowi
cenzorzy tych polskojęzycznych grup nie mają przecież nic wspólnego
z polskim rządem.
:-)
Bynajmniej nie skarżę się - stwierdzam tylko FAKTY :)
Edward Robak* z Nowej Huty

10. Data: 2008-11-05 13:57:52

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

A czym sie rzekomo naraziles? Bo jakas przyczyna musiala byc ze cenzurują.
I ciekawe ze tylko ta grupe.
Duch

bóg jest bóg był i zawsze będzie, rozumiesz?! :)
Re: Emocjonalna racja bytu.
RAPSOD ZALOBNY
He..he...
mniemanie o swej wyższo?ci