Re: Znów zabierają nam wolność

61. Data: 2008-11-06 13:23:21

Temat: Re: Znów zabierają nam wolność
Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> hahahaha
> Przecież maUpy nie myślą tylko małpują. Nie ma takich możliwości by z maUpą
> zawrzeć kompromis tak samo jak z bakteriami czy wirusami się nie dogada.
> To ten sam poziom komunikacji. Jedyne antidotum to trollozol tym skuteczniejszy
> im więcej ludzi odpornych na trolle daje im po uszach. Trolle to tchórze i boją się
> silniejszych - dlatego tak lgną do swoich GURU. To już taki typ charakteru.
> Chować się za plecami i rzucać w ludzi zgniłymi jajami.
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Widzę, ze problem rozumiesz doskonale, jak nikt z tutejszych, więc może
teraz czas na poszukanie jego w miarę realnego rozwiązania?
Narzekać i biadolić to każdy głupi potrafi, ale wziąć się w garść,
zastanowić i znaleźć złoty środek - to dopiero sztuka!
Więc jak, znajdziesz odwagę podjąć to wyzwanie? ;-P

62. Data: 2008-11-06 14:15:49

Od: "Antymonopolista" <a...@w...to.costam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Człowiek wolny nie buntuje się - lecz zapobiega.

Jak zapobiegasz?

63. Data: 2008-11-06 14:15:51

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rzeczy pierwsze" <r...@o...eu>

> [...]
> zastanowić i znaleźć złoty środek - to dopiero sztuka!
> Więc jak, znajdziesz odwagę podjąć to wyzwanie? ;-P

hehe
Kilka dni temu pisałem Lajkonixowi: Veni, Vidi, Texere
Przybyłem, zobaczyłem, zbudowałem.
Pół roku temu mniej więcej udałem się w podróż wirtualną do krainy
nasza-klasa by znaleźć odpowiedź na pytanie:
czy oprócz trolli, zalegających w Usenecie są również normalni ludzie?
Dwa miesiące błąkałem się po forumach.
Odwiedziłem siedlisko trolli tamtejszych - forum "Pomysły, sugestie, uwagi".
Dokopałem im do dupci bo się prosili i pełen zapału przystąpiłem do budowy
profilu "Miłość Ci". Tu także na początku były pewne zgrzyty. Kilka osób
mnie zablokowało, ale masowość i popularność odzewu na moje teksty
przerosła oczekiwania. Te kilka osób to kropla w oceanie ludzi dobrej woli.
Projekt się znakomicie rozwija a ludzie piszący komentarze ciepłe, mądre
i serdeczne - nie ustają pomimo ciszy z mojej strony. Coś się dzieje! :-)
Ja oczywiście czytam, sprawdzam czy nie ma treści zabronionych i archiwizuję.
To już jest na dzisiaj ponad 20.000 Znajomych i ponad 35.000 komentarzy.

Pytasz mnie czy mam sposób na rozwiązanie? - hehe
Chodzi Ci o odtrollowanie Usenetu?
Trolle to anonimy bez twarzy.
Nie da się ich dyscyplinować moralnie bo z zasady są narcystycznymi
psychopatami. Gdyby nie archiwizacja Usenetu na Google to nie miałbym tu
po co wracać i narażać się na plucie w twarz.
Cała nadzieja w nowej fali ludzi takich jak moi Znajomi z profilu:
http://nasza-klasa.pl/profile/14459853
Na razie nie reklamuję SCI ale kto wie, czy w przyszłości nie podam hasła:
"chodźcie za mną moje dzieci - ja was uczyć każę"

Wyobrażasz sobie 10.000 nowych Userów na grupie? ;)
Mam takie możliwości: jestem lubiany i szanowany.
Z trolli nie pozostałby nawet ślad na bucie...
Edward Robak* z Nowej Huty

64. Data: 2008-11-06 14:32:48

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Antymonopolista" <a...@w...to.costam.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Jak zapobiegasz?

Pytanie ogólne to i odpowiedź będzie ogólna.
Zapobiegam profilaktycznie, taktycznie i z rozmysłem kierując się zarówno
głosem serca jak i zimną, bezwzględną kalkulacją.
Takie działanie to efekt ROZSĄDKU - cechy umysłu intelektualistów.
Ludzi myślących i czujących równocześnie.
Inteligenci tego nie mają. Są monotematyczni.
"Bez serc, bez ducha
to szkieletów ludy" pisał o inteligentach wieszcz Adam Mickiewicz.
Adam zmarł, gdy miał tyle lat co ja kilka miesięcy temu. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty

65. Data: 2008-11-06 22:09:23

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> Mam takie możliwości: jestem lubiany i szanowany.
> Z trolli nie pozostałby nawet ślad na bucie...

Wygląda chyba na to, że wiedziony ciekawością o mało co nie próbowałem
wpłynąć na chyba możliwie najlepszą odpowiedź (w Twojej osobie) na
niedojrzałe lub zaburzone postawy tej grupy. Nawet jeśli nie zgadzam się
z większością twoich wypowiedzi i być może odebrałem lepsze
wykształcenie to musiałbym być naprawdę prostakiem, gdyby z tego powodu
nie stać mnie było na uprzejmość i życzliwość. Cieszę się, że znalazłeś
tylu znajomych i faktycznie życzliwych ci ludzi i mam nadzieję, że będą
ci oni oparciem, gdy ubliżać ci będą tutejsi filozofowie. Zresztą
ostatni wątek na temat teorii spiskowej, w którym skompromitowały się
osoby, które niegdyś lubiłem czytywać, chyba najbardziej dowodzi, że ta
grupa schodzi na psy i jesteś jej naprawdę potrzebny. Mam nadzieję, że
nadal rzetelnie będziesz sprowadzał alefitów na właściwą drogę i choć
prawdopodobnie nie wszyscy zechcą nią iść to z pewnością dzięki temu
inni normalni ludzie w przyszłości łatwiej będą mogli używać twoich
alefitow wg ich przeznaczenia.

66. Data: 2008-11-07 09:16:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> Szkoda gadac, to troll,

Tylko zauwaz, do kogo to piszesz.

67. Data: 2008-11-07 10:30:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl>
> "Duch" <n...@n...com>

> Tylko zauwaz, do kogo to piszesz.

hahaha
Od razu to zauważyłem, że wyszło jak wyszło - jednak zainteresowani dobrze
wiedzieli o co chodzi. :-)
Kiedyś bym się tym może i przejmował, bo nie lubię bezpodstawnych,
nieuzasadnionych pomówień - ale po doświadczeniach na portalu nasza-klasa
(drugie życie) przymykam oko na lapsusy, nawet te nieświadome -
nieprzewidziane przez autora. To tak samo jak świadome wyzwiska z
premedytacją pisane przez Ciebie Ghostku czy innych trolli - nie ma znaczenia.
Liczą się nie przezwiska i manipulacja personalna, lecz to co ponadczasowe,
a więc liczy się mądrość zawarta w treści. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty

68. Data: 2008-11-13 18:53:22

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Tylko zauwaz, do kogo to piszesz.

Zeby nie było - trollem jest poprzdnik - antymonopolista.
Robak ładnie tutaj ujął to w ironie.
Pozdro,
Duch

bóg jest bóg był i zawsze będzie, rozumiesz?! :)
Re: Emocjonalna racja bytu.
RAPSOD ZALOBNY
He..he...
mniemanie o swej wyższo?ci