Re: Znów zabierają nam wolność

51. Data: 2008-11-06 10:03:27

Temat: Re: Znów zabierają nam wolność
Od: "Antymonopolista" <a...@w...to.costam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:geuct1$mhg$1@news.dialog.net.pl...
> eeeeee, chodzi o sledzenie Ciebie. Ale sledzenie nie zmniejsza Twojej
> wolnosci.

Zmniejsza; obecnie budowany jest system pseudoliberalny, gdzie mamy liberalizm od
strony państwa ale to nie wyklucza totalitarnej władzy wielkich korporacji.

52. Data: 2008-11-06 10:07:53

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

JanB pisze:

> Użytkownik "rzeczy pierwsze" <r...@o...eu> napisał w
> wiadomości news:geu34s$6gv$1@news.onet.pl...

> nie zrozumiałem sensu tej wypowiedzi.

Oki, przyjąłem do wiadomości.

53. Data: 2008-11-06 10:14:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rzeczy pierwsze" <r...@o...eu>

> Oki, przyjąłem do wiadomości.

Teraz pisze, że nie zrozumiał, ale gdy już zostanie cenzorem Internetu
to nie będzie się tłumaczył tylko dostaniesz BANA i po sprawie.
Nie wolno pisać w sposób taki by moderator nie rozumiał, a że rozumie
tylko pieniactwa i trollowanie to taki będzie Internet jacy moderatorzy. :)
Edward Robak* z Nowej Huty

54. Data: 2008-11-06 10:31:14

Od: "Antymonopolista" <a...@w...to.costam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dlatego aby powiększyś sobie dostęp do informacji powinieneś udać się
> na wieś i wyplatać kosze, wszak zgodnie z Twoją doktyną:
> im mniej tym więcej

Mam alternatywę albo coraz bardziej oddawać swoją wolność albo wrócić do stanu
przedinformacyjnego, co staje się coraz trudniejsze; do konta bankowego mam dostęp
przez internet i nie wyobrażam sobie rezygnacji z tego, jednak wiążą się z tym
niebezpieczeństwa jak wykradzenie pieniędzy. Metodą kija i marchewki zapędza się do
ciągłego wyścigu szczurów, powstają coraz bardziej antyludzkie doktryny - weźmy UPR i
ich wynalazek "podatek pogłówny" gdzie najbiedniejszy ma płacić kwotowo tyle samo co
Bill Gates, poza tym nie ma prawa do opieki medycznej, do głosowania, za to bogaty ma
np. prawo do posiadania broni. Nie mają dużego poparcia w społeczeństwie, co tłumaczą
tym że większość społeczeństwa jest głupia (ciekawe o czym to świadczy wg. teorii
Cypkora ;-) można by o tym nie mówić, gdyby nie poparcie tego sposobu myślenia u
internautów.

System jest coraz bardziej szczelny i zostawia alternatywę albo by mu służyć albo
ginąć.

55. Data: 2008-11-06 10:33:11

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> Nie wolno pisać w sposób taki by moderator nie rozumiał, a że rozumie
> tylko pieniactwa i trollowanie to taki będzie Internet jacy moderatorzy. :)

Dla tego może warto zaproponować, przetestować (przynajmniej na sobie) i
ewentualnie udoskonalić jakiś rozsądny kompromis ? ;-)

56. Data: 2008-11-06 11:52:59

Od: "JanB" <...@...B> szukaj wiadomości tego autora

> Dla tego może warto zaproponować, przetestować (przynajmniej na sobie) i
> ewentualnie udoskonalić jakiś rozsądny kompromis ? ;-)

Dobrało się dwóch debili:)
Rozumiem, jeżeli coś jest napisane po polsku. Jeżeli piszesz bełkotliwe
zdanie wielokrotnie złożone to nie możesz wymagać ode mnie, żebym zrozumiał
co mogłeś przypadkiem sobie myśleć.
Razem w kfie będzie wam raźniej, obawiam się rzeczy pierwsze że właśnie
dołączasz do swojego przygłupowatego kumpla Robaczka.
Papa.
A, i jak już zostanę cenzorem całego internetu to wrzuce Ci na skrzynkę
mailową zdjęcia małych dziewczynek i pójdziesz do pierdla.

57. Data: 2008-11-06 12:07:13

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JanB pisze:

> Razem w kfie będzie wam raźniej, obawiam się rzeczy pierwsze że właśnie
> dołączasz do swojego przygłupowatego kumpla Robaczka.
> Papa.

oj niedobje zieci piejsie, niedobje!
[tutaj efektowne grożenie palcem]

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/Pan+Krzyszt
of+w+kawałkach.+I+nie+tylko

58. Data: 2008-11-06 12:28:20

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> oj niedobje zieci piejsie, niedobje!
> [tutaj efektowne grożenie palcem]

Zależy dla kogo.
Jednego pieniacza bez wartości poznawczej przynajmniej mam z głowy.
hehe... czy jeszcze ktoś chciałby zaprezentować swoje fochy ? ;-P

59. Data: 2008-11-06 13:02:05

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rzeczy pierwsze" <r...@o...eu>

> Dla tego może warto zaproponować, przetestować (przynajmniej na sobie) i
> ewentualnie udoskonalić jakiś rozsądny kompromis ? ;-)

hahahaha
Przecież maUpy nie myślą tylko małpują. Nie ma takich możliwości by z maUpą
zawrzeć kompromis tak samo jak z bakteriami czy wirusami się nie dogada.
To ten sam poziom komunikacji. Jedyne antidotum to trollozol tym skuteczniejszy
im więcej ludzi odpornych na trolle daje im po uszach. Trolle to tchórze i boją się
silniejszych - dlatego tak lgną do swoich GURU. To już taki typ charakteru.
Chować się za plecami i rzucać w ludzi zgniłymi jajami.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

60. Data: 2008-11-06 13:02:35

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Antymonopolista" <a...@w...to.costam.pl>
> [...]

> gdyby nie poparcie tego sposobu myślenia u internautów.
>
> System jest coraz bardziej szczelny i zostawia alternatywę albo by mu służyć

Gdybyś znał definicję wolności to byś wiedział, że wolność człowiecza
to zdolność do niebuntowania się przeciw niesprawiedliwości.
Człowiek wolny nie buntuje się - lecz zapobiega.
Ucieczka na wieś i wyplatanie koszyków to typowy przejaw buntu, a więc
zniewolenia.
Pewien wnuczek na złość babci odmroził sobie uszy, gdy mu kazała ubrać
czapkę. "Ja mama ubrać czapkę? Nigdy. To ograniczanie mojej wolności."
Przemyśl więc swoję teorię "im mniej tym więcej". Komu i do czego służy
odcinanie się od społeczności i ucieczka anahoretów na odludzie. OK?
Edward Robak* z Nowej Huty

bóg jest bóg był i zawsze będzie, rozumiesz?! :)
Re: Emocjonalna racja bytu.
RAPSOD ZALOBNY
He..he...
mniemanie o swej wyższo?ci