Re: Znów zabierają nam wolność

41. Data: 2008-11-05 22:51:42

Temat: Re: Znów zabierają nam wolność
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

JanB pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Wiesz, jeżeli uważasz że on wtedy miał rację a nie ja to nie mamy o
> czym rozmawiać.
> I nie będę Ci tłumaczył czemu się lepiej znam na algebrze niż absolwent
> technikum Robak i Ty razem wzięci.

ok

--
2.11.2008 z dzisiejszej próby
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/Pan+Krzyszt

42. Data: 2008-11-06 06:29:33

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy>
> [...]

Głupi Jasiu. Był już taki jeden samochwała, który nie tylko znał się lepiej na
algebrze od matematyków, ale nikogo się nie bał, a "wilków całą zgraję
pozabija i pokraje" - taki był fetniak fest wyszkolony w pieniactwach.
Skoro się tak świetnie znasz na algebrze to udowodnij algebraicznie, że
po odjęciu 18-tu minusów z nieskończonego zbioru "+-" będącego sumą
równolicznych z N dwóch zbiorów "+" i "-" zbiory te są nadal równoliczne,
pokaż więc z czym mają parę 18 minusów z poza zbioru "+-" bo przed
odjęciem ze zbioru "+-" 18 minusów miało pary z 18-toma plusami, które
w zbiorze pozostały.
One dalej stanowią pary tylko Ty głupi Jasiu tego nie wiesz.
Śmiało.
Udowodnij algebraicznie, że "-" - 18 = "+"
Algebra jest prosta.
Wykaż się, skoro lepiej znasz się na algebrze niż suma Robak + tren R
Edward Robak* z Nowej Huty

43. Data: 2008-11-06 06:35:01

Od: rzeczy pierwsze <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

JanB pisze:
> Nie.
> On się porusza w kategorii swoich urojeń, zainspirowanych losowymi
> terminami z matematyki.
> Naprawdę, w algebrze nie ma żadnej magii (uwierz mi, wiem coś o tym).
> Na wikipedii w kategorii matematyka nie ma też ani jednej rzeczy z którą
> by sie nie zgadzał 'ogół matematyków' więc myślę, ze możesz nie szukać
> dalej.

Jak tutejsze otyłe ciało naukowe bredzi uciekając zapytany w sfery
abstrakcji wyższej to normalka, ale jak ktoś inny to już hańba, bo
akurat miałeś w szkole matematykę i kazali ci ją rozumieć inaczej?

> A co to ma do rzeczy? Nie chce go palić na stosie, bredzić - jego święte
> prawo.
> Ja tylko chcę, żeby się nie wpieprzał każdemu w dyskusje których nie
> rozumie, bo zwyczajnie nie ma cienia pojęcia o tym temacie.

Mogę oczywiście się mylić, ale wydaje mi się tutejsze brednie
najczęściej definiują, utrwalają a następnie powielają emocjonalne
reakcje adwersarzy. Warto sobie zapamiętać, że nie ma musu odpowiadać na
żadne posty, a zwłaszcza na takie, które ci się nie podobają lub się z
nimi nie zgadzasz ;-P

44. Data: 2008-11-06 07:00:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rzeczy pierwsze" <r...@o...eu>

> [...]

> reakcje adwersarzy. Warto sobie zapamiętać, że nie ma musu odpowiadać na
> żadne posty, a zwłaszcza na takie, które ci się nie podobają lub się z

Rzecz w tym, że żaden z trolli obszczekujących Robaka nie wypowiada się
na temat prezentowanych treści, które bez czytania wycinają - a obrzucając
gównem człowieka sprawiają, że gówno się przykleja.
Dla przykładu:
W oszołomskiej, pseudomatematycznej Teorii Mnogości istnieje taka mantra
o nazwie "bijekcja". Fanatycy tej religii, a więc alefici cytują słowa swoich
GURU, że jeśli z jednego z dwóch zbiorów równolicznych odejmą n elementów
to te zbiory są nadal równoliczne, bo umieją "przeprowadzić bijekcję".
Ta "bijekcja" u alefitów wygląda tak:
umiem zmienić nazwę z 1 na 2
umiem zmienić nazwę z 2 na 3
a więc zbiory są równoliczne i koniec. Bez dyskusji!
Alefici nabierają wody w usta i przestają szczekać gdy zapytać ich o konkret.
Ostatnio zapytałem trolli czy zbiory nieskończone "+" i "-" równoliczne z N
tworzące połączony zbiór "+-" nadal są równoliczne z N gdy z tego połączonego
zbioru odjąć 18 minusów, a w zbiorze pozostaje 18 plusów bez pary z minusem.
Trolle udają, że nie słyszą pytania bo demaskuje fałsz "bijekcji" której
nie rozumieją. Oczywiście brak odpowiedzi nie przeszkadza im trollować
personalnie i obszczekiwać autora. To cała religia TM.
Najchętniej zamoderowaliby zały Internet bo jedyne o co im chodzi - to WŁADZA.
:-)
Edward Robak* z Nowej Huty

45. Data: 2008-11-06 08:22:55

Od: "JanB" <...@...B> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rzeczy pierwsze" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

> Jak tutejsze otyłe ciało naukowe bredzi uciekając zapytany w sfery
> abstrakcji wyższej to normalka, ale jak ktoś inny to już hańba, bo akurat
> miałeś w szkole matematykę i kazali ci ją rozumieć inaczej?

nie zrozumiałem sensu tej wypowiedzi.

46. Data: 2008-11-06 08:45:02

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JanB pisze:

> Użytkownik "rzeczy pierwsze" <r...@o...eu> napisał w
> wiadomości news:geu34s$6gv$1@news.onet.pl...

> nie zrozumiałem sensu tej wypowiedzi.

chcieć to móc

47. Data: 2008-11-06 08:49:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Wykaż się, skoro lepiej znasz się na algebrze niż suma Robak + tren R
> Edward Robak* z Nowej Huty

żeby nam się to tylko jakoś na zero nie zbilansowało :)

48. Data: 2008-11-06 09:00:54

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl>

> żeby nam się to tylko jakoś na zero nie zbilansowało :)
> --
> http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/Pan+Krzyszt
of+w+kawałkach.+I+nie+tylko

hehehe
trollik JanB twierdzi, że zna się na algebrze, a ten zapis Robak + tren R to
algebra. Sam przecież
w języku teoriomnogościowym napisał, że:
"się lepiej znam na algebrze niż absolwent technikum Robak i Ty razem wzięci"
Z jednej strony równania mamy JanB=zero i twierdzi nawiedzony Jaś, że
jest większy od Robak + tren R
a więc zgodnie z jego nowomową
Robak + tren R
to mniej niż zero! :-)
niezły palant;)
Edward Robak* z Nowej Huty

49. Data: 2008-11-06 09:18:16

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Antymonopolista" <a...@w...to.costam.pl> wrote in message

> Nie napisałem że to internet jest winny zmniejszeniu wolności, ale stanowi
> punkt w który łatwo uderzyć. Z jednej strony nawet zwiększa wolność - gdy
> mogę użyć wyszukiwarki Google do znalezienia tego co potrzebuję; jednak
> będąc cały czas online jestem nieustannie kontrolowany, instalując
> aplikacje nie jestem nigdy nie mogę być pewien tego jakie informacje na
> mój temat może wysyłać, i jest możliwość że na rozkaz od producenta
> program może np. przestać działać.

eeeeee, chodzi o sledzenie Ciebie. Ale sledzenie nie zmniejsza Twojej
wolnosci.
A przed sledzeniem w sieci mozna sie zabezpieczyc.

Auto tez moze przestac dzialac, jak program, to nie znaczy ze auto ogranicza
Twoją wolnosc.

Pozdr,
Duch

50. Data: 2008-11-06 09:52:41

Od: "Antymonopolista" <a...@w...to.costam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> To sie nazywa mania przesladowcza. A KGB cie nigdy nie sledzilo albo CIA?

Twierdzisz że nie istnieją trojany i spyware?

bóg jest bóg był i zawsze będzie, rozumiesz?! :)
Re: Emocjonalna racja bytu.
RAPSOD ZALOBNY
He..he...
mniemanie o swej wyższo?ci