Każda zdalna ,chałupnictwo ,przyjmowanie telefonów

1. Data: 2007-01-16 16:25:10

Temat: Każda zdalna ,chałupnictwo ,przyjmowanie telefonów
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę przeczytać do końca to nie szpan ,szukam pilnie pracy

Witam serdecznie ,szukam pilnie pracy ,jestem inwalidą 2 grupy (
widzę ,chodzę , słyszę ) inwalidztwo moje polega na chorobie kręgosłupa
i trochę nerwy ,mam rentę w wysokości 525 zł , do grudnia 2006 roku
byłem ankieterem ,robiłem ankiety towarów żywnościowych , przemysłowych
Posiadam wykształcenie średnie niepełne
Co mogę robić czyli co mógłbym robić co potrafię
- praca zdalna czyli robiona w domu
- prace administracyjne , prace przy wpisywaniu danych ,wystawianiu
aukcji na allegro
- szukanie danych w internecie
- udzielanie informacji drogą internetową , telefoniczną ( dyżury
telefoniczne na temat , TV-SAT ,sprzętu radiowego ,
telewizji ,RTV ,telefonów komórkowych ,sprzętu audio-wideo , Wszystko
co jest związane z sprzętem RTV i telefonami komórkowymi , inne do
dogadania
- montażu długopisów ,prostych urządzeń ,lutowanie wykluczone
- admirowania forum dyskusyjnym ,pisania artykułów itd.

Moje Wymagania
Brak chciałbym zarabiać 200 do 300 zł ,możliwość podjęcia stałej
współpracy , przede wszystkim zależy mi na tym abym miał zajęcie
Istnieje Możliwość zatrudnienia mnie w ramach Państwowego funduszu osób
niepełnosprawnych

Moje warunki techniczne
Komputer posiadam ,sprawny itd. ,nie ma tylko drukarki
Internet dostęp stały bez ograniczeń
Telefon komórkowy tak w sieci era ,możliwy numer telefonu w sieci
idea ,dyżury na przemian
Jestem po prostu pasjonatem dzwonienia i przyjmowania telefonów
Mógłbym dzwonić po zwrocie kosztów rozmów telefonicznych ,mogę zainstalować
telefon stacjonarny po zwrocie kosztów
Kontakt
Majl s...@i...pl
Gadu gadu 3181428
Telefon 0-33-870-53-79 nie mój rodzinny
Lub najlepiej telefon komórkowy
0-502-865-180 czynny cała dobę
Pozdrawiam serdecznie Buda Jacek SP9TCU

2. Data: 2007-01-16 16:39:44

Od: "Wolvier" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.ogloszenia.ipon.pl
www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/822
www.niepelnosprawni.ciszewskipr.pl/forum/viewforum.p
hp?id=21

www.popon.pl

http://zpchr.pl/?url=p_ogloszenia&q=T&qs=praca-zatru
dnie
www.workservice.pl

http://actus.free.ngo.pl/oferty_dam.htm

http://groups.google.pl/group/pl.praca.szukana/brows
e_thread/thread/3b30cb11f820d611/6512ddb39ad9c48d?ln
k=st&q=praca+yellowpages&rnum=1#6512ddb39ad9c48d

Moje ulubione linki :)
Warto od czasu do czasu tam zajrzeć.

3. Data: 2007-01-16 16:57:53

Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wolvier <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
e_thread/thread/3b30cb11f
82
> 0d611/6512ddb39ad9c48d?lnk=st&q=praca+yellowpages&rn

Witam wielkie dzięki za te linki nie znałem ich pozdrawiam serdecznie

4. Data: 2007-01-17 11:12:50

Od: "Jeanne" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę przeczytać do końca to nie szpan ,szukam pilnie pracy
^^^^

Chyba chciał Pan napisać, że to nie spam (a nie szpan). Podaję tak na
przyszłość :)

> Pozdrawiam serdecznie Buda Jacek SP9TCU

Również pozdrawiam i życzę owocnego poszukiwania pracy

Jeanne

5. Data: 2007-01-17 12:31:01

Od: "Mariola" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba chciał Pan napisać, że to nie spam (a nie szpan). Podaję tak na
> przyszłość :)

> Również pozdrawiam i życzę owocnego poszukiwania pracy
>
> Jeanne

eee ........ to zwykla literowka , wiadomo o co mu
(Buda Jacek SP9TCU) chodzilo

a tak na marginesie to ostatnio byl spory watek jak to
ON nie chca pracowac wiec mysle ze pan Adam Pietrasiewicz
moglby panu Jackowi jakos pomoc

Pozdrawiam Mariola

pytaanie
Co sądzicie o firmie K. Stefański w częstochowie......
zawieszenie prosby o pomoc
neurolog w Krakowie
zasiłek dla emerytów z nadwyżki podatków