Re: Kazdemu wg pogladow....

From: Agata Jurkiewicz <a...@t...ch.uj.edu.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Kazdemu wg pogladow....
Date: Mon, 17 Jan 2000 16:45:26 +0100

On Mon, 17 Jan 2000, Micki Landau wrote:

> Użytkownik Agata Jurkiewicz twierdzi, ze:

> Czy to ma znaczyc, ze w zyciu codziennym dzielisz ludzi, na lepszych i
> gorszych?

Nie dziele. Odnioslam sie tylko do zdania mojego przedmowcy: 'gdybys
wiedziala z kim dyskutujesz, to...'.

> Droga Agatko, przykro jest czytac takie opinie wydawane przez kogos kto chce
> zaprezentowac nam na Newsach, swoj wlasny wizerunek. Wydaje ci sie, ze
> potrafisz swoimi tekstami ukryc swoje wady a zaakcentowac walory. Ta
> sztuczka jest niewykonalna. Nie ma takiej mozliwosci, aby przedstawiac sie
> ze strony jakiej chcemy aby nas widziano. Nikt nie jest doskonaly i predzej
> czy pozniej wpadnie w swoje wlasne sidla.

Micki, chyba nie zrozumialas, co chcialam powiedziec.
Nie wypowiadalam sie na temat ukrywania swojej osobowosci czy tez
tozsamosci. Chodzilo mi o to, ze w Sieci nie ma znaczenia, kim sie jest w
zyciu 'realnym' - ma znaczenie to, co sie pisze. Dlatego uwazam, ze
zarzucanie innym, ze nie wiedza z kim rozmawiaja, ma na newsach niewielki
sens. Ja rozmawiam z czlowiekiem ktorego oceniam na podstawie listow jakie
pisze, a nie tego, kim jest poza Internetem.
To tak jak w pracy: liczy sie to, jak ktos pracuje, a nie jakie ma zycie
osobiste. Oczywiscie jego zycie osobiste i w ogole osobowosc bedzie miala
olbrzymi wplyw na jego prace, ale to juz nie moja sprawa...
Ja naprawde nie mialam nic zlego na mysli :-)

> Gdyby tak bylo, to istnienie Grupy byloby bezsensowne. Patrz i Milcz. O to
> chodzi? Reagujemy na tematy, ktore nas bulwersuja i dotycza nas wszystkich.
> Jezeli nie dzis to napewno jutro.

Nie rozumiem, co to ma do rzeczy :-) Bardzo czesto nie dyskutujemy tu
przeciez o uczuciach, tylko o praktycznych sprawach w rodzaju
przystosowania samochodu, przewodnika (a wlasnie, co z przewodnikiem?),
kredytu na dzialalnosc itd. To bedzie mialo sens zawsze, niezaleznie od
tego, na ile ktos sie angazuje uczuciowo w Grupe.

> A Twoj wlasny?

Jest odbierany tak jak jest, nie mnie oceniac. Ostatnio mam wrazenie ze na
tej grupie nie najlepiej. Trudno, takie sa newsy. Wyglosilam swoje
poglady, one sie nie spodobaly - no coz, nie bede przeciez ich ukrywac ani
ich z tego powodu zmieniac.
Po prostu 'glosna wiekszosc' na tej grupie ma inne.

Zeby uprzedzic kolejny zarzut: Oczywiscie z uwaga czytalam posty na temat
swoich pogladow i zapewniam, ze nie wyrzucam Waszych uwag na mentalny
smietnik :-)

Ale ten temat naprawde robi sie NTG :-)

pozdrawiam -

Agata.