Kazdemu wg pogladow....

1. Data: 2000-01-15 19:33:17

Temat: Kazdemu wg pogladow....
Od: "Joseph Rock" <a...@n...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Agato,

na Micki posanie :
> Kobiety broncie nasza plec, nie bojcie sie mowic prawde w oczy.

napisalas:

"Prawde w oczy? Tzn. poglady w oczy?
Prosze bardzo.
Osobiscie nie wiem, o co tyle szumu. Sa rozne zboczenia, a
kazde przyjemne. W cywilizowanym swiecie sprawy seksu opieraja sie na
dobrowolnosci obu stron. Jesli milosnik amputacji znajdzie sobie
dziewczyne ktora ma ochote uczestniczyc razem z nim w spelnianiu jego
marzen erotycznych - to nie jest sprawa czyjejkolwiek godnosci, ale tylko
sprawa miedzy dwojgiem ludzi ktorzy chca sobie cos dac.

Agata. "

na grupe kiedys to rzucilem haslo poznajmy sie - milczalas

teraz poznaje,.....
i dedtkuje Tobie wierszyk kiedys z grupy sciagniety w sam raz na
okolocznosc pogladow Twoich prawdy w oczy......

"Slimak jurny poslimaczyl sie do biustu.
Slimaczyl sie po cyckach wedle gustu - dla rozpusty.
Potem wpelzl do cipuszki
z noge po rózki. Padl od pojebuszki.
Jest rozpusta, siegac slimaczo do babiego biustu?
*** "
zaluje ze nie moge dopelnic Twoicjej satysfakcji w spelnianiu sie, bo mimo
ze slimak mial tylko jedna nozke ale mial wszystko......

pozdrawiam

Joseph

2. Data: 2000-01-15 20:15:17

Temat: Re: Kazdemu wg pogladow....
Od: Agata Jurkiewicz <a...@t...ch.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Jan 2000, Joseph Rock wrote:

> [...]
> zaluje ze nie moge dopelnic Twoicjej satysfakcji w spelnianiu sie, bo mimo
> ze slimak mial tylko jedna nozke ale mial wszystko......

Czy zechcialbys wytlumaczyc o co Ci chodzi?
O jakim spelnianiu sie mowisz? Czy ja pisalam o wlasnych
upodobaniach?
A moze Ty lubisz robic to ze slimakami? Jesli tak - milej zabawy :-)

A.

3. Data: 2000-01-15 21:13:01

Od: "Joseph Rock" <a...@n...ca> szukaj wiadomości tego autora

Agata Jurkiewicz wrote in message ...
> [...]

mimo
> ze slimak mial tylko jedna nozke ale mial wszystko......

A. Czy zechcialbys wytlumaczyc o co Ci chodzi?

J. oczywiscie

A. O jakim spelnianiu sie mowisz? Czy ja pisalam o wlasnych
upodobaniach?

J. wg twoich pogladow, a oto one:
[...]

J. a jesli uwazasz ze zbocenia rozne a kazde jest przyjemne, czyz nie masz
w tym upodobania.... )
a jesli nie masz to czemu to piszesz

A moze Ty lubisz robic to ze slimakami? Jesli tak - milej zabawy :-)

poznajmy sie ...- klania sie - wiedzialabys z kim dyskutujesz (dotknij tego
tematu w dyskusji pl inwalidzi a przynajmniej wyraz swoja opinie ale widze
wolisz "zboczenia rozne a kazde przyjemne" niz poznac sie wzajemnie)

ja nie mam tego za czym patrzy slimak ....:)

Joseph

A.

4. Data: 2000-01-15 21:36:43

Od: Agata Jurkiewicz <a...@t...ch.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Jan 2000, Joseph Rock wrote:

> J. a jesli uwazasz ze zbocenia rozne a kazde jest przyjemne, czyz nie masz
> w tym upodobania.... )
> a jesli nie masz to czemu to piszesz

Widze ze zaszlo nieporozumienie.
Piszac ze kazda perwersja jest przyjemna, mialam na mysli, ze jest ona
przyjemna dla osoby ktora sie dana perwersja fascynuje. Jesli znajdzie
on/ona partnerow do realizacji, to naprawde nie widze w tym nic zlego,
oczywiscie jesli opiera sie to na _dobrowolnosci_ po obu stronach
(oczywiscie przy zalozeniu ze obie strony wiedza co czynia, czyli np.
pedofilia jest dla mnie godna potepienia, bo dziecko nawet jesli sie nie
opiera, to przyjmuje sie ze nie wie ono co czyni). Godnosc
nie ma wiele do tego. I dotyczy to generalnie najrozniejszych fascynacji
uznawanych za zboczenia, od fetyszyzmu poczynajac, a konczac na
sadomasochizmie...
Jesli uwazam, ze nie ma nic zlego w realizacji jakiejs fascynacji, to
przeciez nie znaczy ze sama chce to zrobic :-)

> poznajmy sie ...- klania sie - wiedzialabys z kim dyskutujesz

Wiesz, mnie sie wydaje ze w Sieci wszyscy sa rowni. Czlowiek na newsach
sam tworzy swoj obraz poprzez to, co pisze, niezaleznie od tego czy jest
zdrowy, czy czegos mu brakuje, czy jest poslem, czy uczniem liceum.
Dlatego tez nie nalezy brac osobiscie do siebie tego, co sie na newsach na
swoj temat przeczyta. Swiadczy to tylko o tym jak jest odbierany
wizerunek, ktory sie samemu stworzylo.

Jesli chcesz, bym wiedziala, z kim dyskutuje, po prostu mi powiedz, co
uwazasz ze powinnam o Tobie wiedziec. Co prawda nie bardzo wiem, w jaki
sposob posiadane wiadomosci na Twoj temat mialyby zmienic na przyklad moje
poglady na sprawy seksu.

pozdrawiam -

Agata.

5. Data: 2000-01-16 00:13:11

Od: "Joseph Rock" <a...@n...ca> szukaj wiadomości tego autora

Agata Jurkiewicz wrote in message ...

>Widze ze zaszlo nieporozumienie.

dla mnie wypowiedz byla jednoznaczna okreslajace Twije poglady a nie co
mialas na mysli...9o cym piszesz nizej)

> [...]
>Jesli uwazam, ze nie ma nic zlego w realizacji jakiejs fascynacji, to
>przeciez nie znaczy ze sama chce to zrobic :-)

Jesli uwazasz ze inni moga to robic tak samo dajesz i sobie na to
przyzwolenie mimo ze teraz sama tego nie chcesz robic jak piszesz powyzej

> [...]
>Dlatego tez nie nalezy brac osobiscie do siebie tego, co sie na newsach na
>swoj temat przeczyta. Swiadczy to tylko o tym jak jest odbierany

Ja mam Twoj wizerunek ktoru sama stworzylas....:)

> [...]
>sposob posiadane wiadomosci na Twoj temat mialyby zmienic na przyklad moje

poniewaz wszyscy w sieci jestesmy rowni jak piszesz i nie potrzebna jest
Tobie wiedziec z kim dyskutujesz - zbedne jest moje przedstawianie sie
a warto byloby zanim podejmuje sie dyskusje jak rowny z rownym w sieci
wiedziec czy dyskutantem jest facet czy kobieta 9- latek czy 73 = latek
popatrz co piszesz:

(Agata) - A moze Ty lubisz robic to ze slimakami? Jesli tak - milej
zabawy :-)

popatrz co robi slimak wg jego upodoban niezboczonych zreszta wg Twoich
pogladow

> [...]
> Potem wpelzl do cipuszki
> z noge po rózki. Padl od pojebuszki.
> Jest rozpusta, siegac slimaczo do babiego biustu?
J. uwazasz mnie za kobiete, prawda? 9 lat czy 80 a moze tylko 40

a wiec jestesmy rowni sobie w sieci

oh pytanie sie nasuwa

Czy "rowni" w sieci moga miec dzieci? :)

Agato nie traktuj mojego pisania za powaznie ....:)
zyczac dobrego wieczoru pozdrawiam

Joseph

6. Data: 2000-01-16 10:58:41

Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joseph Rock zacytowal:

> [...]
> zaluje ze nie moge dopelnic Twoicjej satysfakcji w spelnianiu sie, bo mimo
> ze slimak mial tylko jedna nozke ale mial wszystko......

Stan (Kari, JSK, Yjka...) wiecznie zywy :))

pozdr. balon

PS Bardzo podobaja mi sie te dyskusje o amputacji i jej milosnikach,
ten watek scrosspostowany z pl.soc.wegetarianizm. I wtym kontekscie
brak jakiejkolwiek sensownej dyskusji na tematy nas interesujace...
Cale szczescie sa ludzie ktorzy w zaciszu domowym cos dla NAS robia.
Zapowiadam niniejszym poczatek kampanii nt przytsosowania samochodow
dla ON. Na SaSo postawimy ankiete autorstwa Wojtka Urbana. Do niego
prosze tez kierowac wszelka korespondencje w tym temacie.
Brawo Wojtku i ...dzieki!!!

balon

7. Data: 2000-01-16 17:43:47

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

pisze nam balon :

> PS Bardzo podobaja mi sie te dyskusje o amputacji i jej milosnikach,
> ten watek scrosspostowany z pl.soc.wegetarianizm. I wtym kontekscie
> brak jakiejkolwiek sensownej dyskusji na tematy nas interesujace...

Dokladnie. Ale coz takie sa prawa wolnosci. Bredzic tez wolno. Natomiast
czytac bredni ani odpowiadania na nie nie ma obowiazku. Jeden temat juz
EOT mysle ze i drugi kaput. Mysle ze riposta Andrzeja W jest
wystarczajaco zrozumiala i chyba konczy dyskusje. Choc choroba wie bo z
rozumieniem relacji czasem ciezkawo ;)

> Cale szczescie sa ludzie ktorzy w zaciszu domowym cos dla NAS robia.

Noooo :)

> Zapowiadam niniejszym poczatek kampanii nt przytsosowania samochodow
> dla ON. Na SaSo postawimy ankiete autorstwa Wojtka Urbana.

Widze ze Wojtek staje sie KIMS na tej grupie. Tu udzial w konkursie
"Moja droga do telepracy" tu znow cosik fajnego. Nic tylko przyklasnac i
az mnie kusi by w podkarpackiem zawitac by dlon uscisnac. Hm, niezle sie
nam ten y2k zaczyna.

> Do niego
> prosze tez kierowac wszelka korespondencje w tym temacie.
> Brawo Wojtku i ...dzieki!!!

Jak tylko to wpadnie na moje biurko nie omieszkam sie dolaczyc a na
razie

pozdrawiam
A.A.

8. Data: 2000-01-17 14:29:50

Od: " Micki Landau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Jurkiewicz twierdzi, ze:

> mnie sie wydaje ze w Sieci wszyscy sa rowni.

Czy to ma znaczyc, ze w zyciu codziennym dzielisz ludzi, na lepszych i
gorszych?

> Czlowiek na newsach
> sam tworzy swoj obraz poprzez to, co pisze, niezaleznie od tego czy jest
> zdrowy, czy czegos mu brakuje, czy jest poslem, czy uczniem liceum.

Droga Agatko, przykro jest czytac takie opinie wydawane przez kogos kto chce
zaprezentowac nam na Newsach, swoj wlasny wizerunek. Wydaje ci sie, ze
potrafisz swoimi tekstami ukryc swoje wady a zaakcentowac walory. Ta
sztuczka jest niewykonalna. Nie ma takiej mozliwosci, aby przedstawiac sie
ze strony jakiej chcemy aby nas widziano. Nikt nie jest doskonaly i predzej
czy pozniej wpadnie w swoje wlasne sidla.

> Dlatego tez nie nalezy brac osobiscie do siebie tego, co sie na newsach na
> swoj temat przeczyta.

Gdyby tak bylo, to istnienie Grupy byloby bezsensowne. Patrz i Milcz. O to
chodzi? Reagujemy na tematy, ktore nas bulwersuja i dotycza nas wszystkich.
Jezeli nie dzis to napewno jutro.

> Swiadczy to tylko o tym jak jest odbierany
> wizerunek, ktory sie samemu stworzylo.

A Twoj wlasny?

Micki Landau
m...@b...onet.pl

9. Data: 2000-01-17 15:45:26

Od: Agata Jurkiewicz <a...@t...ch.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Jan 2000, Micki Landau wrote:

> Użytkownik Agata Jurkiewicz twierdzi, ze:

> Czy to ma znaczyc, ze w zyciu codziennym dzielisz ludzi, na lepszych i
> gorszych?

Nie dziele. Odnioslam sie tylko do zdania mojego przedmowcy: 'gdybys
wiedziala z kim dyskutujesz, to...'.

> [...]
> ze strony jakiej chcemy aby nas widziano. Nikt nie jest doskonaly i predzej
> czy pozniej wpadnie w swoje wlasne sidla.

Micki, chyba nie zrozumialas, co chcialam powiedziec.
Nie wypowiadalam sie na temat ukrywania swojej osobowosci czy tez
tozsamosci. Chodzilo mi o to, ze w Sieci nie ma znaczenia, kim sie jest w
zyciu 'realnym' - ma znaczenie to, co sie pisze. Dlatego uwazam, ze
zarzucanie innym, ze nie wiedza z kim rozmawiaja, ma na newsach niewielki
sens. Ja rozmawiam z czlowiekiem ktorego oceniam na podstawie listow jakie
pisze, a nie tego, kim jest poza Internetem.
To tak jak w pracy: liczy sie to, jak ktos pracuje, a nie jakie ma zycie
osobiste. Oczywiscie jego zycie osobiste i w ogole osobowosc bedzie miala
olbrzymi wplyw na jego prace, ale to juz nie moja sprawa...
Ja naprawde nie mialam nic zlego na mysli :-)

> Gdyby tak bylo, to istnienie Grupy byloby bezsensowne. Patrz i Milcz. O to
> chodzi? Reagujemy na tematy, ktore nas bulwersuja i dotycza nas wszystkich.
> Jezeli nie dzis to napewno jutro.

Nie rozumiem, co to ma do rzeczy :-) Bardzo czesto nie dyskutujemy tu
przeciez o uczuciach, tylko o praktycznych sprawach w rodzaju
przystosowania samochodu, przewodnika (a wlasnie, co z przewodnikiem?),
kredytu na dzialalnosc itd. To bedzie mialo sens zawsze, niezaleznie od
tego, na ile ktos sie angazuje uczuciowo w Grupe.

> A Twoj wlasny?

Jest odbierany tak jak jest, nie mnie oceniac. Ostatnio mam wrazenie ze na
tej grupie nie najlepiej. Trudno, takie sa newsy. Wyglosilam swoje
poglady, one sie nie spodobaly - no coz, nie bede przeciez ich ukrywac ani
ich z tego powodu zmieniac.
Po prostu 'glosna wiekszosc' na tej grupie ma inne.

Zeby uprzedzic kolejny zarzut: Oczywiscie z uwaga czytalam posty na temat
swoich pogladow i zapewniam, ze nie wyrzucam Waszych uwag na mentalny
smietnik :-)

Ale ten temat naprawde robi sie NTG :-)

pozdrawiam -

Agata.

10. Data: 2000-01-17 16:39:43

Temat: Ankieta ... bylo (Re: Kazdemu wg pogladow....)
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Tym razem zmieniam juz nazwe watku bo zapowiedz balona :

> [...]
> dla ON. Na SaSo postawimy ankiete autorstwa Wojtka Urbana. Do niego
> prosze tez kierowac wszelka korespondencje w tym temacie.

Stala sie 'cialem' . Ankieta stoi juz na SaSo ( ZIP 6kb) do pobrania
z dzialu Nowe !

Brawo Wojtku i ... gratuluje !!!

pozdrawiam
A.A.

nauczanie metoda DOMANA
klawiatura dla niepełnosprawnego
Re: Eksperyment myslowy - jakie prawa dla kogo?
dot. listu >>szukam kontaktu<< napisanego przez Szymona
A innym sie opłaca