"Kazdy nowotwor to grzyb"

1. Data: 2012-05-08 16:37:58

Temat: "Kazdy nowotwor to grzyb"
Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zatem lekiem powinny byc srodki grzybobojcze.
Jednym z nich jest Epsom salt:
http://www.topicalinfo.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=
316

Czy u nas ktos z tym eksperymentuje?
S*

2. Data: 2012-05-26 17:49:21

Temat: Re: "Kazdy nowotwor to grzyb"
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepan Bialek" <s...@w...pl> wrote in message
> Zatem lekiem powinny byc srodki grzybobojcze.
> Jednym z nich jest Epsom salt:
> http://www.topicalinfo.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=
316

> Czy u nas ktos z tym eksperymentuje?

Mylisz pleśń z grzybami... a nie każdy grzyb to pleśń.
Mylisz pasożyty z saprofitami...
Mylisz nowotwory z pasożytami...

Czy coś więcej można tu dodać do Twojego pomieszania
z poplątaniem?

Wytłumacz mi jak rozumiesz fakt, że np. nowotwór trzustki
jest grzybem? Albo że jest pasożytem?
Wiesz co to grzyb?
Wiesz co to pasożyt?

Może zacznij od otwarcia słowników, encyklopedii
i uporządkuj Ty sobie znaczenie pojęć jakie używasz...

3. Data: 2012-05-27 16:09:36

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> wrote in message
316

> Mylisz pleśń z grzybami... a nie każdy grzyb to pleśń.
> Mylisz pasożyty z saprofitami...
> Mylisz nowotwory z pasożytami...

Zacytowalem: " I read Dr Simoncini's (oncologist) site at
http://www.curenaturalicancro.com/ that basal cell is a candida fungus, in
fact he claims ALL cancer is a fungus, and he recommended tincture of iodine
2x per day onto the basal cell. I tried that and had a major clearing but
could not get the entire thing removed plus an iodine stain is not exactly
wonderful on your head! I then pursued the candida angle and read that
magnesium sulphate (Epsom Salts) saturated solution in water is deadly to
almost any fungus/yeast. Well, after 1 week of applying this it has sorted
out my basal cell and removed it completely. That stuff is dirt cheap and
works."

"he claims ALL cancer is a fungus"

Rozumiem ze piszesz co myslisz o Dr Simoncini.

> [...]
> Wiesz co to pasożyt?
>
> Może zacznij od otwarcia słowników, encyklopedii
> i uporządkuj Ty sobie znaczenie pojęć jakie używasz...

Przetlumacz to na jezyk Dr Simoncini i wyslij na jesgo adres.
S*

4. Data: 2012-05-28 08:23:57

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> wrote in message
316

> Tu coś mówią o węglanie sodu na odmianę...
> Wcześniej było o siarczanie magnezu.
> Coś się tu miesza :-)

> Czemu uznajesz że Dr Simoncini ma rację a WSZYSCY inni onkolodzy
> są w błędzie? Czy masz dostęp do jakichś OBIEKTYWNYCH STATYSTYCZNYCH
> badań wyników Dr Simincini porównywalnych z innymi metami onkologicznymi?
> Czy może nie masz takich porównawczych badań i wierzysz mu po prostu na
> słowo?

Nawet nie czytalem strony Dr Simoncini. Ktos napisal: "that magnesium
sulphate (Epsom Salts) saturated solution in water

Wczesniej czytalen ze Julian Aleksandrowicz, Prof. medycyny i swiatowej
slawy uczony, leczyl wszystko chlorkiem magnezu i dolomitem.

Teraz na swiecie jest moda na siarczan magnezu.
Pytam czy w Polsce tez.
S*

Zwyrodnienie kręgosłupa?
Serwisy ogłoszeniowe dedykowane pracy w branży medycznej i służbie zdrowia
Rozstęp mięśni brzucha a przepuklina kresy białej
Rany w tropiku
Stąpanie po żmijach -- zakwasy