Każdy z nas ma czasem dół ....

1. Data: 2001-08-21 12:10:22

Temat: Każdy z nas ma czasem dół ....
Od: "Yomo" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !
Postaram się krótko i na temat:

mineły 3 tygodnie kiedy rozstałem się z kobietą, mieszkaliśmy wspólnie przez
ponad rok nagle coś się stało wróciliśmy z wakacji minął tydzień i .... Nie
mogłem znieść atmoswery jaka panowała doszliśmy do wspólnej decyzji że jedno
z nas ma się wyprowadzić wyszło że ona. Ja wyjechałem a ona w tym czasie
miała się wyprowadzić i zrobiła to. Moje pytanie jest takie:
Co zrobić by nie miec tak silnych wspomnień o niej, o czasie kiedy
bylismy razem, to mieszkanie które teraz jest puste przypomina mi każdego
dnia kiedy wracam z pracy o wszystkim co było. Staram się nie myślećo tym
co było ale czasem nie daję rady. Wydawało mi sie, że jestem silniejszy ...
a jednak chwilami mam dół nie do pokonania całkowity bezwład. Z każdym dniem
jest lepiej ale ..... wiem, że czas jest najlepszym lekarstwem ale może coś
jeszcze ?

Dzięki za czas który poświęciliście na przeczytanie ...
Adam.

1. Data: 2001-08-21 12:24:10

Temat: Re: Każdy z nas ma czasem dół ....
Od: "Lilith" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zrobić by nie miec tak silnych wspomnień o niej, o czasie kiedy
> bylismy razem, to mieszkanie które teraz jest puste przypomina mi każdego
> dnia kiedy wracam z pracy o wszystkim co było.

Wiec ja tez krotko....Dawno ktos kiedys powiedzial ze najlepszym lekarstwem
na stara milosc jest nowa.
Jezeli rozpad Twojego zwiazku byl nieunikniony i sam fakt nieodwracalny,
czas bedzie dzialal na Twoja korzysc.
Nie wiem, czy nie ma szans na to, byscie znow byli razem, nie pisales....
Nie wiem tez, na ile Tobie samemu na tym zalezy?
Jezeli ja kochasz, sproboj to uratowac....
jesli na to tez nie ma szans
Przede wszystkim wyprowadz sie z tamtego mieszkania.... mowie powaznie
Powodzenia
Lilith

1. Data: 2001-08-21 12:40:45

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yomo"

> Cześć !
> Postaram się krótko i na temat:

może zajmij się czyms co totalnie nie kojarzy Ci sie z nią,
cos, co zawsze chciałes robić, ale nie miałes czasu
... bo byłes zjęty nia.
(i niekoniecznie musi to byc inna ona ;)

> Dzięki za czas który poświęciliście na przeczytanie ...
> Adam.

spoko, tak jestem zawalony robota, a przy tym wk...ony,
że i tak nie mogę sie niczym zając,
więc moze choć tyle zrobię zeby spróbowac sie /cie uspokoic

wszystko mija

Marsel

1. Data: 2001-08-21 12:44:44

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilith" >

> Wiec ja tez krotko....Dawno ktos kiedys powiedzial ze najlepszym lekarstwem
> na stara milosc jest nowa.

IMO bzdura

> Jezeli rozpad Twojego zwiazku byl nieunikniony i sam fakt nieodwracalny,
> czas bedzie dzialal na Twoja korzysc.

IMO niekoniecznie

> Nie wiem, czy nie ma szans na to, byscie znow byli razem, nie pisales....
> Nie wiem tez, na ile Tobie samemu na tym zalezy?
> Jezeli ja kochasz, sproboj to uratowac....
> jesli na to tez nie ma szans

a skąd on ma to wiedzieć jakie sa szanse?

> Przede wszystkim wyprowadz sie z tamtego mieszkania.... mowie powaznie

IMO bzdura

> Powodzenia

IMO jedynie to było sluszne

Marsel

1. Data: 2001-08-21 12:50:15

Od: "Barszcz" <w...@m...ikp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
Zdaje się, ze tu nic mądrego nikt nie wymyślił CZAS... musisz "dać czasowi
czas" wiem że to nie jest odkrywcze, ale tak jest po prostu.
Czy to była Twoja pierwsza dziewczyna? Jeśli nie to za pewne poprzednie
rozstanie przeżywałeś podobnie, pamiętasz ile czasu?
A tak doraźnie (zawsze mi to pomaga) skatuj się fizycznie. Siłownia i tak z
2 godziny. Mówię Ci jak wyjdziesz będziesz szczęśliwy że wszystko Cię boli
:-)))
(A dodatkowo w trakcie wysiłku fizycznego wyzwala się jakaś tam substancja
podnosząca nastrój)
No i do ludzi nie siedź w domu sam. Piwko koledzy koleżanki i czas zrobi
swoje.
Trzymaj się.
Barszcz

1. Data: 2001-08-21 13:02:58

Od: "Yomo" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki Marsel,
staram się robić wiele ciekawych rzeczy by nie stać w miejscu, sporo czytam,
uprawiam sport dość intensywnie do tego jeszcze praca itd. ale jak wracam
przed północą do domu niestety wracaja wspomnienia, staram sie jak najmniej
być sam nie myslec o tym i nie ukrywam że radzę sobię co raz lepiej ale ten
czas .....
To co było juz nie wróci i ja o tym wiem. Tłumaczę to sobie na wszystkie
sposoby.
Mogłoby się wydawać że byliśmy bardzo zajęci sobą otóż nie, ona jak i ja
także pracuję i studiuję zamieszkanie razem było najlepszym sposobem by nie
tracić czasu na dojzdy do siebie itd. a zarazem być blisko siebie. Dawaliśmy
sobie dużo swobody pomimo tego ż mieszkaliśmy wspólnie. Chodzi mi tylko jak
zapełnić pustkę po niej. co moge jeszcze zrobic by jak najmniej czasu
poświęcać na powracające mysli. Już sie z tym pogodziłem więc jest już
dobrze, ale gdzieś tam w głębi..... przykro sie robi że tak sie stało. Sporo
miejsc i sytuacji kojarzy się z jej osobą.
Adam

1. Data: 2001-08-21 13:24:12

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yomo"
> <...>

coz jeszcze mogę Ci powiedzieć...
życie niestety składa sie z rozstań i spotkań ...
bardzo rzadko sie składa żeby się odnalezc nawzajem,
a napewno tego nie zrobisz oglądajac sie tylko na co mineło,
wiem z emocjami trudno jest wygrać,
ale spróbój przerobic je na kolejna lekcje życia,
wyciag wnioski i szykuj sie do następnego spotkania, patrz w przyszłośc.

Przygotuj sie tak żeby nie było juz rozstań

bardzo pozdrawiam

Marsel

1. Data: 2001-08-21 13:26:57

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yomo" <y...@o...pl>

Sporo
> miejsc i sytuacji kojarzy się z jej osobą.

moze faktycznie pomysl o zmianie mieszkania ...... schowaniu gdzies gleboko
rzeczy ktore sie kojarza na ile to mozliwe ......

poza tym ..... trzymaj sie mocno !!!
to cholernie trudne ..... ale uda sie !!!!!

Oliwka ;-)

1. Data: 2001-08-21 14:16:24

Temat: Odp: Każdy z nas ma czasem dół ....
Od: "jakub" <j...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-)))
> (A dodatkowo w trakcie wysiłku fizycznego wyzwala się jakaś tam

a jak silownia nie pomoze, polecam tzw. "sporty ekstremalne".
Adrenalina jeszcze bardziej pomaga zapomniec a i endorfiny tez dzialaja.

(rada jest serio)

pozdrawiam
Jakub

1. Data: 2001-08-21 14:46:16

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eee, ja tez mam dola
jak jestes z wawy to robimy meski zlot psychologi i walimy gdzies na bronxa
poderwiemy pare swinek, a jutro obudzimy sie w Twojej chacie z totalnym kacem
fizyczno moralnym

nie ma to to jak chwilowo zapasci umyslowe :)
heheh

Pozdr.

co to jest 'obrażalski'
palenie