Kibice to patrioci!

21. Data: 2019-01-21 20:52:23

Temat: Re: Kibice to patrioci!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-21 o 19:30, XL pisze:
> [...]

Czekam na odpowiedź.
Dlaczego pseudonarodowcy tak bardzo tęsknią za wojną?

> No czy ktoś ciebie zmusza?

Mnie nie.
A kto zmusza pseudonarodowców, że aż krzyczą na swoich wiecach "zakaz
pedałowania", czy "śmierć pedałom"? Czego się boją?

> - sam uczysz, że lesby i pedały są normalni.

Coś ci się pomyliło. Jak zwykle.
To tak, jakbyś napisała, że nauczam, że Ziemia nie jest płaska.
Z faktami się nie dyskutuje. Musiałbym być opóźniony w rozwoju, żeby
napisać, że nie są normalni.

> No SWOJĄ - przecież mowię.

No i czego nie rozumiesz?
Polska, polskie miasta, wsie, Europa, Ziemia... nie jest twoją
własnością. To, że ty nie chcesz wychodzić poza swoją zagrodę, to nie
znaczy, że masz prawo zakazywać tego innym.

> Wasi.

Znowu ci się coś poprzestawiało. Ja nie głosuję na pseudonarodowych
pseudopatriotów. Ty się nawet do nich zapisałaś. Dlaczego chcecie, żeby
Putin przyjechał do Polski z "bratnią pomocą"?

> Róża Thun to pseudopatriotka. I inne jej klony.

O czym ty bredzisz? Przecież to nie Róża Thun chce rozwalenia UE, tylko wy.

> Pfffff.

No właśnie.

> Powod jest zupelnie inny - wybicie jedynego nośnika idei - inteligencji -
> podczas wojny i 50ciu lat komuny.

Przespałaś ostanie kilkadziesiąt lat. Mamy 2018 rok. Żaden wykształcony
człowiek na was nie głosuje. Macie 1%...

> I zastąpienie jej masą
> chłoporobotniczych bezideowych wykształciuchów takich jak ty.

Znaczy się co? UFO przyleciało i pozamieniało współczesnych ludzi na
chłoporobotników z lat 50-tych ubiegłego wieku? Tak, to faktycznie
tłumaczy wasze niepowodzenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2019-01-21 20:58:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/01/2019 o 19:25, silvio balconetti pisze:
> [...]
263838

> Czytalem nawet ich zawolanie bojowe: >Ch* w d*pe dla kazdego, kto nie
> szanuje ojca swietego<. ;-)

no pacz pan, wyszlo mnie zglowy :-}

--
gazebo

23. Data: 2019-01-21 21:35:38

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.01.19 um 20:58 schrieb gazebo:
263838

> no pacz pan, wyszlo mnie zglowy :-}

Piotr Czerski "Ojciec odchodzi"

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

24. Data: 2019-01-21 21:38:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czekam na odpowiedź.
> Dlaczego pseudonarodowcy tak bardzo tęsknią za wojną?

Spytaj ich, nie mnie.

Chodzisz na złe wiece.

Gadasz z duchami??

> Wręcz przeciwnie.

> Mnie nie.
> A kto zmusza pseudonarodowców, że aż krzyczą na swoich wiecach "zakaz
> pedałowania", czy "śmierć pedałom"? Czego się boją?

Chodzisz na złe wiece, mówiłam.

> Coś ci się pomyliło. Jak zwykle.
> To tak, jakbyś napisała, że nauczam, że Ziemia nie jest płaska.
> Z faktami się nie dyskutuje.

To czemu to robisz?

> Musiałbym być opóźniony w rozwoju, żeby
> napisać, że nie są normalni.

To nie jest kwestia opóźnienia ani przyspieszenia rozwoju. Z faktami się
nie dyskutuje.

> No i czego nie rozumiesz?
> Polska, polskie miasta, wsie, Europa, Ziemia... nie jest twoją
> własnością. To, że ty nie chcesz wychodzić poza swoją zagrodę, to nie
> znaczy, że masz prawo zakazywać tego innym.

Byle nie włazili z tą swoją swojością na mojość to OK.

> Znowu ci się coś poprzestawiało. Ja nie głosuję na pseudonarodowych
> pseudopatriotów. Ty się nawet do nich zapisałaś. Dlaczego chcecie, żeby
> Putin przyjechał do Polski z "bratnią pomocą"?

Nieee, to wy chcecie - merkelounijnej bratniej. Wy - pseudopatrioci.

> O czym ty bredzisz? Przecież to nie Róża Thun chce rozwalenia UE, tylko wy.

Udajesz tępotę, czy zdebilenie?

> No właśnie.

> Przespałaś ostanie kilkadziesiąt lat. Mamy 2018 rok. Żaden wykształcony człowiek

WYKSZTAŁCIUCH

> na was nie głosuje. Macie 1%...

To obrazuje stan polskiego społeczeństwa po wojennej rzezi i 50 latach
komuny.
Nic lepiej tego nie ilustruje niż to. To wskaźnik BEZPOŚREDNI - jak słupek
rtęci w termometrze.

> Znaczy się co? UFO przyleciało i pozamieniało współczesnych ludzi na
> chłoporobotników z lat 50-tych ubiegłego wieku? Tak, to faktycznie
> tłumaczy wasze niepowodzenia.

UFO? Ty głupi jesteś naprawdę, no ale żeby aż tak??
,,Współcześni ludzie" to w prostej linii ich potomkowie - w 99 procentach.
Stąd ten nasz 1% wynika i tylko stąd.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

25. Data: 2019-01-21 21:52:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2019 o 20:35, silvio balconetti pisze:
263838

> Piotr Czerski "Ojciec odchodzi"

wot cholera, nie da sie przeczytac wszystkiego, dziekuje

--
gazebo

26. Data: 2019-01-21 21:59:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2019 o 20:38, XL pisze:

> [...]
>>

> UFO? Ty głupi jesteś naprawdę, no ale żeby aż tak??
> ,,Współcześni ludzie" to w prostej linii ich potomkowie - w 99 procentach.

wezcie choragwie, jednakoz mnie mnie intryguje co innego,

<Kviat> wrote:
[...] Ziemia nie jest płaska [...]

jest plaska jak chum
--
gazebo

27. Data: 2019-01-21 23:40:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-21 15:03, Kviat wrote:
> Dzięki lewactwu masz prawa wyborcze i potrafisz czytać i pisać.
> Tłumaczyłem ci to już, ale jak widać nadal nie dotarło. Umiejętność
> czytania niezbyt ci się przydaje.

Tym jednym stwierdzeniem rozpierdoliłeś moją logike totalnie.

28. Data: 2019-01-22 00:11:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Tym jednym stwierdzeniem rozpierdoliłeś moją logike totalnie.

:-))
Jego logika jest powalająca, fakt.
Ale ja bardzo ją lubię, bo mogę mu setny raz klarować o rewolucji
przemysłowej wymagającej obsadzenia nowopowstających tysięcy fabryk
kobietami, o pierwszej wojnie światowej, w której wyginęli mężczyźni i to
kobiety musiały ich zastąpić w pracy o nawet wojsku, no i o zwykłym
naturalnym biegu rzeczy, kiedy każdy, kto zarabia i utrzymuje rodzinę i
państwo, ten i prawa wyborcze otrzymać musi z urzędu.
Fakt, paru facetom to było nie po myśli, ale kto by tam ich słuchał.
I żadne feministki nic do tego nie miały. Okręt przemian płynął bez nich -
więc się do niego przykleiły jak rzeczone wcześniej gówno, krzyczące
,,płyniemy".

29. Data: 2019-01-22 00:44:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-22 00:11, XL wrote:

> [...]
> I żadne feministki nic do tego nie miały. Okręt przemian płynął bez nich -
> więc się do niego przykleiły jak rzeczone wcześniej gówno, krzyczące

No i nie tylko to.
Obleśne levactwo wymysliło, żeby opodatkować drugą połowe społeczeństwa,
czyli, prace żon, pracujących w swoich domach.

30. Data: 2019-01-22 01:04:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> No i nie tylko to.
> Obleśne levactwo wymysliło, żeby opodatkować drugą połowe społeczeństwa,
> czyli, prace żon, pracujących w swoich domach.

I tak powstał podatek od towarow i usług.
I stała się światłość.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974