Re: Kibicowanie slabszej druzynie. Jakis "kompleks"???

Data: 2002-06-28 20:57:36
Temat: Re: Kibicowanie slabszej druzynie. Jakis "kompleks"???
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl>

> Ogladajac MS w pilce noznej zauwazylem u siebie, ze zawsze kibicuje
druzynie
> slabszej. Cieszylem sie jak dziecko, gdy Korea wyeliminowala Wlochy lub
> Senegal Francje.

Mundial jeszcze nie skończył się i w związku z tym mam pytanie komu będziesz
kibicował w meczu finałowym tu nie ma słabszej drużyny? Brazylia? Niemcy?

> CO o tym sadzicie? Wiem, ze moze slowo "kompleks" to za duzo powiedziane,
ale
> chyba cos "jest na rzeczy". Szczegolnie, ze wiekszosc moich znajomych
> wspolczula tym Wielkim-Przegranym, a ja nie.

Nieładnie, nieładnie :) mnie wzuszyły łzy Koreańczyków po przegranym meczu
z Niemcami. Pojęcie słabsza drużyna jest trudne do zdefiniowania :) a i
słabsza
bedzie miała szczęście - padnie gol, zmęczenie innych mocnych zawodników.
Europejczykom pogoda w Korei nie dopasowała :|

Ania vel Masoneczka

Ups odkurzyłam stary wątek