Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?

Data: 2009-11-03 11:15:26
Temat: Re: Kiedy dzieci powinny zaczynac nauke w szkolach?
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hcp2cl$6sg$1@inews.gazeta.pl...
> "Chiron" <e...@o...eu>

> To są dwa osobne zagadnienia dualnego Świata:
> BYĆ ciałem, a ISTNIEĆ duchem - nie oznacza tego samego.
> Człowiek myślący może sobie wyobrazić sytuację w której ma
> dokonać wyboru i wcale do tego nie jest konieczne bycie ciałem
> tam gdzie to z jakichś powodów nie jest możliwe.
> Takie wczucie się jest źródłem empatii, gdy człowiek
> wczuwa się Sercem. :-)
> To również źródło współczucia i wyrozumiałości.
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~ c:psf,psp
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Czyli- wynika z tego, że ktoś silnie empatyczny jest w stanie dość dobrze
wczuć się w rolę drugiej osoby. Jednak- musi być silnie empatyczny, należy
pamiętać, ze to tylk ow pewnym stopniu się wczuwa. Jednak- czy nie będąc
obarczony konsekwencjami tych czynów (tylko je sobie wyobraża, ale nie
poniesie konsekwencji- o czym wie)- raczej nie będzie tak empatyczny.
Stwierdzenie "ja na twoim miejscu" zawsze więc będzie fałszywe- chyba, że
dodamy: "prawdopodobnie- ja na twoim miejscu". Jednakże- to nie to samo

serdecznie pozdrawiam

Chiron