Re: Kiedy mężczyzna zauważa zakola...

From: c...@S...ciacho.pl (Ciacho)
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Kiedy mężczyzna zauważa zakola...
Date: Thu, 14 Nov 2002 16:13:42 +0000 (UTC)

+Protz+ [proc@naserwerze:wp.pl!]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

: co nam tu "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał :
:
: > Myslalam bardziej o jakichs witaminkach, czy ja wiem?
:
: ja spozywam witaminki i nnie bajerki juz od wielu lat. A od 3 lat wloski
: spokojnie sobie wypadaja, one by one. :)
Niestety taka prawda, ze nie ma nic na wypadanie wlosow ;<<
A dla komfortu psychicznego mozna zastosowac kuracje homeopatyczna, bo nic i
tak nie pomoze, a psychiczne nastawienie, ze to co sie bierze pomoze jest
dobre, a nie zaszkodzi ;))

PS. Ja mimo "mlodosci" tez mam zakola, ale to u mnie w rodzinie normalne ;<

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
Myślę, że jest tylko jeden rodzaj ludzi. Ludzie.
-- Harper Lee "Zabić drozda"