Re: Kiedy nie chce się....

Data: 2002-11-23 22:41:43
Temat: Re: Kiedy nie chce się....
Od: "Ugór" <j...@w...pl>

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:arlen6$5te$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Gocha"

> Jak ugrzęźnie więcej, to inni mogą pospacerować.
> I zwykle po to się wrzuca innych, by się po nich przespacerować.
> Stara strategia wojskowa, nawet trupy (mniej lub bardziej żywe)
> w tym pomagały, a i pełni poświęcenia też.
>
> Może warto poszukać przyczyny?

co bardziej "niekonwencjonalni" mogą sie pokusić o żucanie kłód
nucąć przy okazji - "zwiesc cie może wudka w parku wypita albo zachud
słońca, lecz pamietaj, nigdy niedzieje sie nic i niestanie sie nic aż do
końca"

a pozatym w takim bagienku można zapuscić kożenie - z dala od uzbrojonych po
zęby drwali

Ugór