Kiedys juz bylo - UPS do pieca gazowego

1. Data: 2002-02-01 09:44:52

Temat: Kiedys juz bylo - UPS do pieca gazowego
Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Jakis czas temu byl walkowany temat awaryjnego zasilania w prad pieca
gazowego, rozmowa byla glownie o UPSach takich jak do komputerow.

A gdyby tak do tego celu zastosowac generator AC napedzany silnikiem na
gaz? W koncu gaz mamy na pewno. Smierdziec toto nie powinno jak agregat
benzynowy. Sprawnosc turbin gazowych jest chyba nie najgorsza.
Rozwazanie dosc teoretyczne, ale mimo to chcialbym sie dowiedziec, czy
ktos slyszal o takich generatorach? Czy jakas firma je oferuje?

J.A.

2. Data: 2002-02-01 17:16:18

Temat: Re: Kiedys juz bylo - UPS do pieca gazowego
Od: "Jacek" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Adamowicz" <J...@h...com.pl> napisał w
wiadomości news:3C5A6394.A5BB677D@hector.com.pl...
> Czesc,
>
> Jakis czas temu byl walkowany temat awaryjnego zasilania w prad pieca
> gazowego, rozmowa byla glownie o UPSach takich jak do komputerow.
i co wyniklo z tej dyskusji ??
moze chodzic pompka na UPSie czy bedzie sie grzac ??
Jacek

3. Data: 2002-02-03 19:12:52

Od: Robert Wiśniewski <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Adamowicz napisał(a):

> [...]
> Rozwazanie dosc teoretyczne, ale mimo to chcialbym sie dowiedziec, czy
> ktos slyszal o takich generatorach? Czy jakas firma je oferuje?

ORVALDI na przyklad. Nie wiem, czy produkuje jakies male generatory, ale
takie kilkadziesiat kVA napewno, mam taki w pracy.
Ale jesli mozna prtzerobic samochod na gaz, to mysle ze z generatorem tez
nie byloby problemu, byleby silnik byl 4-suwowy.

Robert

4. Data: 2002-02-11 12:03:30

Od: "Tomek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@t...pl> wrote in message news:a3eijv$i0g$1@news.tpi.pl...

> [...]
> wiadomości news:3C5A6394.A5BB677D@hector.com.pl...

> i co wyniklo z tej dyskusji ??
> moze chodzic pompka na UPSie czy bedzie sie grzac ??

Pompka ma ok 80-100W komputer z monitorem nawet 400W wiec nie powinno sie
grzac.

Tomek

Drzwi harmonijkowe
Schody debowe Barlinex - czy sa OK ???
...a może jednak
Piec 2funkcyjny delta T=30stC prz 10l/min
Gwarancjia na Parkiet - ile zwykle ???