Kiełbasa biała - Poznań

71. Data: 2009-12-16 06:53:14

Temat: Re: Kiełbasa biała - Poznań
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message
news:hga0dm$gh2$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Jadę

> zastanow sie "troszeczke" (jesli potrafisz)...
> nie bede kiklaset kilometrow jechac po glupie jelita "kobieto"...

Jesteś głupolem rżniętym na misia?
Jelita naturalne jak i sztuczne (osłonki) są dostępne w każdym miescie jak
tez w internecie. Zadzwoń do tych sklepów, które się poogłaszały o termin
dostawy pocztą kurierską. Moze byc że swobodnie zdążysz narobic białej
kiełbasy jak i wędzonej przed świętami. Uwędzić można nawet w dużym kartonie
na balkonie.

72. Data: 2009-12-16 17:26:24

Od: Willy Stoeltzli <w...@v...fl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Miałem. A nowego ma mój wnuk Connor Wilem hr,Sas w Londynie.

hr Sas hehe

73. Data: 2009-12-16 17:27:42

Od: Willy Stoeltzli <w...@v...fl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie - widzę po tobie.
??
nigdy nie byłem w tesco :)

74. Data: 2009-12-17 00:03:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 07:46:58 +0100, Misiek napisał(a):

> zastanow sie "troszeczke" (jesli potrafisz)...
> nie bede kiklaset kilometrow jechac po glupie jelita "kobieto"...

A po wędlinę dokąd jeździsz? W tym samym mieście są i głupie jelita.
--

Ikselka.

75. Data: 2009-12-17 00:05:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Dec 2009 07:53:14 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
> kiełbasy jak i wędzonej przed świętami. Uwędzić można nawet w dużym kartonie

Ja jutro jadę po mięso, biała będzie od razu jutro zrobiona, a wędzenie
pozostałej kiełbasy i szynek oraz schabików w sobotę :-)
--

Ikselka.

76. Data: 2009-12-17 00:07:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Dec 2009 23:05:24 +0100, Willy Stoeltzli napisał(a):

> ciulu - tak powiedział położnik jak cie zobaczył po porodzie

Zwierzaj się komu innemu, co ci mamusia powiedziała.
--

Ikselka.

77. Data: 2009-12-18 11:28:00

Od: Willy Stoeltzli <w...@v...fl> szukaj wiadomości tego autora

TomekD pisze:

> [...]
> na EU głupotę pomysł to przedni.
>
> Wielkopolska biała jest trochę inna niż ta którą mozna kupić w innych
> regionach.
> Jeżeli ktoś miał okazję jeść prawdziwe (cokolwiek to znaczy) 'kiełbaski
> norymberskie' ze zdziwieniem odkryje że poznańska biała to dokładnie to
> samo. Wszystko za sprawą Bambrów którym pozostaje podziekować za wizytę
> u nas.
> Bo tego co sprzedają jako 'białą kiełabasę' np. w Trójmieście niesposób
> w ogóle wziąć do ust.
> Dla równowagi - bardzo proszę o otwarcie BOMI w Poznaniu :-)

w trójmieście mało zjadliwych wędlin jest, przeważnie samo gówno typu
"babci-babuni to, czy tamto", sztucznie pokolorowane jelita od kiełbas,
ale miejscowi dają się nabrać bo to w większości taka sama padlina jak
sprzedawcy.
Jest ci na rynku na Przymorzu p Franek, który od lat ma budki z mięsem.
Sprzedaje on m.in tanią "cielęcinę", która jak żyła, to kwiczała i jadła
pomyje, hehe. Dorobił się skurwiel majątku na tym szwindlu.

78. Data: 2009-12-18 14:05:18

Od: Alojzik <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Kupuję wszystkie potrzebne akcesoria w 5 minut - wystarczyło RAZ
> zorientowac się, gdzie jest w Kielcach odpowiedni sklep-hurtownia. Jadę 15
> minut samochodem i mam.
jakie masz auto?

--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???

drożdże instant
śledzie bosmańskie
Placki ziemniaczane z niespodzianką.
Karmel