Kiepski dzień, nowy kosmetyk na porawe dnia.

1. Data: 2002-10-25 12:22:36

Temat: Kiepski dzień, nowy kosmetyk na porawe dnia.
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłyście sobie jakiś fajny kosmetyk ostatnio?

Hanuś

1. Data: 2002-10-25 12:32:30

Temat: Re: Kiepski dzień, nowy kosmetyk na porawe dnia.
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłyście sobie jakiś fajny kosmetyk ostatnio?

oliwke do klakow oriflame'u.
pomogla:)

Kaska

1. Data: 2002-10-25 12:32:49

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłyście sobie jakiś fajny kosmetyk ostatnio?

Tak, ja kupilam kremik Bielendy Fortel (juz o nim pisalam) - bardzo
przyjemny, zel do mycia twarzy z Eris Normamat - tez bardzo fajny (ale
drogi). No i Wibo - cienie (bladorozowo-pastelowe), ktore normalnie osypuja
sie jak diabli, zanim sie je nalozy :D, ale z baza Art Deco to mi 10 godzin
na powiekach siedzialy :)
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-25 12:40:02

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłyście sobie jakiś fajny kosmetyk ostatnio?
Kropelka sobie dziś kupiła :) (spotkałyśmy się więc widziałam :))

Magda

1. Data: 2002-10-25 13:10:59

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" wrote:

> Kupiłyście sobie jakiś fajny kosmetyk ostatnio?

Cienie z ostatniej kolekcji Pupy,
bo wyglądają jak ciasteczko,
i nei mogłąm sie im oprzec :)
--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-25 13:26:11

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
osypuja
> sie jak diabli, zanim sie je nalozy :D, ale z baza Art Deco to mi 10

Napisz coś więcej o tych cieniach lubie takie kolory a bazę mam więc, gdzie
je kupiłaś?
Hanuś

1. Data: 2002-10-25 13:32:41

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kropelka sobie dziś kupiła :) (spotkałyśmy się więc widziałam :))

tia.. ja na poprawe humoru kupilam sobie ten kremik bielendy lakier do
francuskiego manicure (wlasnie niewygodnie sie pisze z tymi paseczkami na
palcach hehehe) i kilka spineczek:-)
A... a przedewszyskim zmienilam totalnie fryzure tzn mam krecone wlosy. To
taki plus moich latwo ukladajacych sie wlosow. Wystarczylo po umyciu nie
rozczesywac tylko troche pianki wgniesc i wysuszuc:-) Bardzo inaczej
wygladam ale nie wiem czy sie przekonam do takiej fryzurki... Madziu co o
niej sadzisz bo tylko ty i moj facet mnie widzieliscie:-)
Kropelka

1. Data: 2002-10-25 13:50:39

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz coś więcej o tych cieniach lubie takie kolory a bazę mam więc,
gdzie
> je kupiłaś?
> --

U nas sa w Rossmanie
A Kruszynka jest daleeeko:)))

Blizej masz do Rossmana

Kaska

1. Data: 2002-10-25 14:33:45

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz coś więcej o tych cieniach lubie takie kolory a bazę mam więc,
gdzie
> je kupiłaś?

Maja numer 2.
W rossmannie oczywiscie :))
Kosztowaly zdaje sie 5,90 czy cos. Ladnie wygladaja na powiece. Delikatnie.
Sa matowe (ja chcialam matowe) :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-25 14:36:22

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Kupiłyście sobie jakiś fajny kosmetyk ostatnio?
>
> Hanuś

Czesc:)
Kupilam ostatnio taki fajniutki krem pod oczy nivea visage. Jest
rewelacyjny. Juz nie mam problemow z czerwonymi i podpuchnietymi oczami o
poranku (swietny gdy ktos korzysta z komputera za duzo;). Kupilam tez
l'oreal lash architect-tusz do rzes. Jest swietny. Dezodorant w kremie vichy
7 dniowy. Tez fajniutki. I dalam sie namowic na kosmetyki pierre rene....
cienie, roz, blyszczyk. Moze byc:) A ogolnie to jestem bardzo zadowolona,
pomimo tego, ze mam klopoty sercowe... Optymizm ponad wszystko:)

Ola

Jaki tonik
Paznokcie i skórki...?
jaki kolorek wlosow