Kilka pytań od nowego

11. Data: 2005-03-21 18:41:58

Temat: Re: Re[2]: Kilka pytań od nowego
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, że zrobie to starannie! Na poczatku kazdy chce byc bardziej
> swiety niz sam Papież :) Myślę, że jesień będzie całkiem dobrym
> terminem, bo zdążę się zorientować jak te róże wyglądają kiedy nie są
> sterczącymi badylami :P
>
> --
> Pozdrawiam,
> Przemek

Starannie odkładasz na potem ??
Przesadzaj te róże teraz !

Pozdrawia stanowczo boletus

12. Data: 2005-03-21 20:43:32

Temat: Re[4]: Kilka pytań od nowego
Od: Zelazko <z...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przesadzaj te róże teraz !
Tak jest, Herr Kapitan!!

Przemek

13. Data: 2005-03-22 01:01:25

Temat: Re: Kilka pytań od nowego
Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>karczowaniem dżungli jaką zastałam na działce, posadziłam juz parę drzewek
>owocowch, zaledwie kilka iglaków ale to i tak jest niewiele. Dobrze o tym
>wiem żeby był efekt trzeba zaczynać od początku i tak jak pisałam na
>początku że jeszcze za wcześnie na ogród to ja sie nie mogę powstrzymać i
>tak po malutku wydzieram małe poletka chwastom i innym okropieństwom i
>kształtuję to według swojej wizji ogrodniczej.
>
>Niestety nie odpowiem Ci na pytania bo jeszcze ani malin i róz nie mam ale
>napewno doswiadczeni ogrodnicy dadzą Ci wyczerpująca odpowiedź.

Witam również :)
z uczyciem deja wu
Sylwia Smaza
ps.to nie ja!!! jak tu sie podpisywać........
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

14. Data: 2005-03-22 14:48:47

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Mar 2005 02:01:25 +0100, Sylwia S napisał(a):

> Witam również :)
> z uczyciem deja wu
> Sylwia Smaza
> ps.to nie ja!!! jak tu sie podpisywać........

No nazwiskiem i imieniem, chyba najprościej?

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2005-03-22 18:15:13

Od: "Sylwia S." <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia S" <s...@w...pl> napisał

> Witam również :)
> z uczyciem deja wu
> Sylwia Smaza
> ps.to nie ja!!! jak tu sie podpisywać........
> --

Wiem że to nie Ty i nie zamierzałam sie pod Ciebie podszywać !!!

Sylwia Szewczyk

16. Data: 2005-03-22 19:14:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Sylwia S. wrote:
> Użytkownik "Sylwia S" <s...@w...pl> napisał

> Wiem że to nie Ty i nie zamierzałam sie pod Ciebie podszywać !!!
>
> Sylwia Szewczyk
:)))
a brak Wam fantazji aby wymyslec sobie niepowtarzalne nickaname
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

17. Data: 2005-03-22 21:05:08

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote

>No nazwiskiem i imieniem, chyba najprościej?
>
>Pozdrawiam
>Marta

Prostota jest najtrudniejsza :)
pozdrawiam
Sylwia Smaza

18. Data: 2005-03-23 06:12:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Sylwia S wrote:
> Marta wrote

> Prostota jest najtrudniejsza :)
> pozdrawiam
> Sylwia Smaza
:)
nalezy odroznicnic prostote od prostactwa
:)

19. Data: 2005-03-23 08:04:46

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> > Sylwia S wrote:
> :)
> nalezy odroznicnic prostote od prostactwa

... i najlepiej objaśnić na przykładach z:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=49397
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=49372
lub z:
:)