Wiosenny prezent...dla Sępów - małe uzupełnienie

1. Data: 2005-03-20 21:55:13

Temat: Wiosenny prezent...dla Sępów - małe uzupełnienie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

TaBaza powolutku się rozkręca, jest już 38 użytkowników :-)

Jest jedna mała prośba do nowych użytkowników - rejestrując się nie
podawajcie PEŁNEGO adresu. W zupełności wystarczy miasto, a jeśli to mała
miejscowość, to z regionem (np. Świętochłowice/Górny Śląsk). Nigdy nie
wiadomo, czy adres nie wpadnie w oko jakiemuś niedostosowanemu do życia
społecznego osobnikowi - w Bazie nie ma ograniczeń i każdy może się
zarejestrować. Aha, ci, co się już zarejestrowali - jest możliwość zmiany
danych. I bawcie się dobrze :-D

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2005-03-20 22:36:48

Temat: Re: Wiosenny prezent...dla Sępów - małe uzupełnienie
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote:

> Jest jedna mała prośba do nowych użytkowników - rejestrując się nie
> podawajcie PEŁNEGO adresu. W zupełności wystarczy miasto,

O, to, to, być może niefortunnie przetłumaczyłem.. Wystarczy
miejscowość. Poprawiłem.

Z czasem, gdy ruszy bank roślin, dorobię pola stricte adresowe, które
będą widoczne tylo dla ,,bakiera''.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien seminarzysta ze Sri Lanki
Poszedł pierwszy raz w życiu na sanki

3. Data: 2005-03-20 23:23:56

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-20 22:55, Użytkownik Basia Kulesz napisał :
czy adres nie wpadnie w oko jakiemuś niedostosowanemu do życia

Aha, ci, co się już zarejestrowali - jest możliwość zmiany
> danych.
Jak to zrobic, tzn. usunac adres ?
pozdrawiam, Barbara

4. Data: 2005-03-20 23:37:19

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Mar 2005 00:23:56 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

> Aha, ci, co się już zarejestrowali - jest możliwość zmiany
> danych.

Menu użytkownika -> Twoje konto -> Zmień swoje info.

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2005-03-21 07:25:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z czasem, gdy ruszy bank roślin, dorobię pola stricte adresowe, które
> będą widoczne tylko dla ,,bakiera''.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

A kiedy będzie można dodawać swoje zdjęcia nawet roślin których
podobizny już są ... zawsze to bogatsze spojrzenie na omawiany "problem" ?

Serdecznie Miłka

6. Data: 2005-03-21 08:46:08

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> writes:

> A kiedy będzie można dodawać swoje zdjęcia nawet roślin których
> podobizny już są ... zawsze to bogatsze spojrzenie na omawiany
> "problem" ?

Najwcześniej we środę. Póki co -- możesz podesłać komukolwiek z
administratorów :).

Pozdrawiam,
Grzesiek

7. Data: 2005-03-22 06:34:34

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jedna mała prośba do nowych użytkowników - rejestrując się nie
> podawajcie PEŁNEGO adresu. W zupełności wystarczy miasto,

Super:-(a ja juz podałam cały adres.Na dodatek nie wchodzi moje hasło,
czekam na nowe i sie chyba nie doczekam, buuu

Gosia

8. Data: 2005-03-22 07:04:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
|
| Super:-(a ja juz podałam cały adres.Na dodatek nie wchodzi moje hasło,
| czekam na nowe i sie chyba nie doczekam, buuu

Przepraszam, wyraźnie napisałam, że jest możliwość zmiany danych. Kilka osób
już to zrobiło :-)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2005-03-22 08:09:27

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, wyraźnie napisałam, że jest możliwość zmiany danych. Kilka
> osób
> już to zrobiło :-)

Tiaa, tylko zeby zmienic, trzeba znac hasło, a moje nie "wchodzi" i czekam
na nowe:-)dodatkowo mam zimowe zaćmienie umysłowe które mnie trzyma.

Gosia

Kilka pytań od nowego
Dynia
winorosl czy ciac ??