Kilka słów ode mnie

1. Data: 2004-12-14 10:25:39

Temat: Kilka słów ode mnie
Od: "India" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywam się Przemysława i jestem z Runowa (woj. Mazowieckie). W Usenecie
znana
jestem jako India! Moje adresy e-mail to: i...@p...onet.pl,
i...@g...pl i i...@p...net

A teraz słuchajcie co mam do powiedzenia.

Nienawidzę polski i polaków (celowo małą literą). polska to ścierka i szmata
polacy to prostytutki świata. Robię kupę na biało-czerwony sztandar tego
głupiego narodu i się nim podcieram. Orzeł biały to palant i śmieć. Ja
kocham
Izrael i Żydów oraz Niemców a polacy do gazu. Szczególnie wstyd mi za tego
żałosnego bękarta papieżem jana pawła II, karola wojtyłę. To palant i debil
mam
nadzieję że zdechnie ten cioł i pedofil! śmierć polsce i polakom!

India

1. Data: 2004-12-14 10:36:28

Temat: Re: Kilka słów ode mnie
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik India napisał:

> [...]
> jestem jako India! Moje adresy e-mail to: i...@p...onet.pl,
> i...@g...pl i i...@p...net
>
> A teraz słuchajcie co mam do powiedzenia.
[...]

I to własnie ci zaszkodziło na urodę? Czy wręcz przeciwnie?
--
pa, Basia

1. Data: 2004-12-14 10:37:26

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

India napisał/a w news:cpmf1e$eqg$1@inews.gazeta.pl:

[cut all]

Dziewczyny błagam Was - nie reagujcie. Kolejny raz jakaś łachudra
podszywa się pod Indię. Nie odpisujcie nawet jeżeli Was to
oburza/śmieszy/whatever. Olać i tyle.

1. Data: 2004-12-14 10:41:05

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje adresy e-mail to: i...@p...onet.pl,
> i...@g...pl i i...@p...net

przykro mi z emusisz podawac swoje adresy a i tak nikt do ciebie na priv nie
pisze.

> A teraz słuchajcie co mam do powiedzenia.
>
> Nienawidzę polski i polaków (celowo małą literą). polska to ścierka i
> szmata
> polacy to prostytutki świata.

skoro ci tak zle i tak bardzo nie lubisz tu byc to wyjedz bo akurat w naszym
kraju palantów mamy pod dostatkiem ,przyjmij inna religię i żyj sobie w
swoim własnym małym idelanym świecie.
p.

1. Data: 2004-12-14 11:12:20

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

India wrote:
[ciach stek bzdur]

\|||/
(o o)
,----ooO--(_)-------.
| Please |
| don't feed the |
| TROLL's ! |
'--------------Ooo--'
|__|__|
|| ||
ooO Ooo

--
Kometa

1. Data: 2004-12-14 19:02:08

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips napisał:

> Dziewczyny błagam Was - nie reagujcie. Kolejny raz jakaś łachudra
> podszywa się pod Indię. Nie odpisujcie nawet jeżeli Was to
> oburza/śmieszy/whatever. Olać i tyle.

Racja. Prawdziwa India nie ma źle w głowie.

--
Renya

komputerowy dobór fryzur
Fitomed